Auteur |
Bericht |
Shadowrider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 01, 2006 11:04 am Berichten: 2375 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: haaksbergen
|
Re: m'n projectjes
sbk replica schreef: net ketting set besteld en een nieuwe achterband, dan word het weer eens wat!
krijg zondag men spotje voor voor, dan moet ik nog ff de draadboom onder handen nemen. (gewoon ff opnieuw fiksen, om te schakeleers op t stuur heen, kan de linker er ook af!)
heb ergens nog een TZR hendel geloof ik, kan die dr op.
killswitch meot er nog even op, contact slot doet het niet helemaal zoals het hoort.
verder hoop ik dat als mensen dit lezen het leuk vinden om naar harenkarspel te komen zondag! ik zal dr ook zijn en hopelijk nog wat meer schakels om een leuke dag te hebben!
kunnen wat sprintjes gereden worden en gebankt, verder kun je dr volgens mij ook legaal wat rond rijden! als iemand vervoer voor me heeft wil ik me laatste sprintjes trekken met de pro race maaruh maak er wat van he zit e rnu al leuk uit
|
ma sep 08, 2008 2:23 pm |
Persoonlijk album
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
sbk replica schreef: net ketting set besteld en een nieuwe achterband, dan word het weer eens wat!
krijg zondag men spotje voor voor, dan moet ik nog ff de draadboom onder handen nemen. (gewoon ff opnieuw fiksen, om te schakeleers op t stuur heen, kan de linker er ook af!)
heb ergens nog een TZR hendel geloof ik, kan die dr op.
killswitch meot er nog even op, contact slot doet het niet helemaal zoals het hoort.
verder hoop ik dat als mensen dit lezen het leuk vinden om naar harenkarspel te komen zondag! ik zal dr ook zijn en hopelijk nog wat meer schakels om een leuke dag te hebben!
kunnen wat sprintjes gereden worden en gebankt, verder kun je dr volgens mij ook legaal wat rond rijden! hoe hard rijden jullie, niemand van hier uit de buurt gaat ineens dus miss kan ik eerst naar jou komen en dan naar de meeting. neem aan dat je dat spotje van alex bedoel ? die ik moet meenmenen of niet ??
|
ma sep 08, 2008 6:12 pm |
|
|
melvin_rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di feb 20, 2007 5:26 pm Berichten: 1793 Woonplaats: Winterswijk
|
ik vind het er zo 1,2,3 nog maar saai uit zien
|
ma sep 08, 2008 6:19 pm |
|
|
sbk replica
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 10, 2007 2:04 pm Berichten: 2602 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: schagen
|
yez, als je wil graag martijn, we rijden redelijk rustig heen hoor @ melvin, tis ook nog redelijk saai, komt geen kinky kleurtje op denk ik. komen nog wel wat stickerts op, maar dan zien we wel. komen binnekort ws nog wat leuke update's. wait and seeee
_________________ RS50 rossi, honda cbr400rr en cb350f!
|
ma sep 08, 2008 10:20 pm |
Persoonlijk album
|
|
No fear
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 02, 2007 10:45 pm Berichten: 2269 Woonplaats: China
|
Leuk spul steven
_________________ Power is useless without control!
|
di sep 09, 2008 8:31 pm |
|
|
Royal Club
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 22, 2007 3:56 pm Berichten: 4705 Woonplaats: Vinkeveen
|
ik weet wat er op komt. 2dingen dan
_________________ “When life gives you lemons ask for salt and tequila”
|
di sep 09, 2008 8:34 pm |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
ik ook maar dan 1 ding
|
di sep 09, 2008 8:45 pm |
|
|
sbk replica
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 10, 2007 2:04 pm Berichten: 2602 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: schagen
|
ben men senda wat aan het updaten. komen andere wielen in, andere en betere remmen!!!!! (ori oude sendai s troep verder zit men KTM kappie dr nu op. en verder zal dr ook nog wel een boel veranderen. kwa setup zal die erg rustig worden. ben het stuk gaan zat. gister wastie ook alweer genaaid. ben dr klaar mee. kwa setup zal die orgineel met andere pijp worden!
|
ma sep 15, 2008 8:15 pm |
Persoonlijk album
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
sbk replica schreef: ben men senda wat aan het updaten. komen andere wielen in, andere en betere remmen!!!!! (ori oude sendai s troep verder zit men KTM kappie dr nu op. en verder zal dr ook nog wel een boel veranderen. kwa setup zal die erg rustig worden. ben het stuk gaan zat. gister wastie ook alweer genaaid. ben dr klaar mee. kwa setup zal die tantoe snel worden!
|
ma sep 15, 2008 8:16 pm |
|
|
sbk replica
ApriliaForum Member
|
de sprinter wel ja
|
ma sep 15, 2008 9:25 pm |
Persoonlijk album
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
vind die teller van jou echt zo mooi als je zeker weet dat de benizine meter werkt laat je t maar horen
|
ma sep 15, 2008 9:26 pm |
|
|
sbk replica
ApriliaForum Member
|
vast wel, alleen ik kan em niet aansluiten, dus als je mij ff jouw tank leent
|
ma sep 15, 2008 9:36 pm |
Persoonlijk album
|
|
jeRoenS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 17, 2007 8:31 pm Berichten: 600 Woonplaats: schagen
|
vanmidag heeftt onze beun weer wat gedaan
Bijlagen:
Afb047.jpg [ 326.11 KiB | 1800 keer bekeken ]
Afb046.jpg [ 327.35 KiB | 1801 keer bekeken ]
_________________ Verstand????..dat ben ik al jaren geleden verloren. 87ér vw jetta 1,3 If you mess wiht the best, you get swaffeld like the rest
|
di sep 23, 2008 7:35 pm |
|
|
oenoehoofd
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do aug 24, 2006 10:36 pm Berichten: 1012 Woonplaats: Roden/Groningen
|
Moet zeggen, niet slecht. Ook foto van het geheel?
di sep 23, 2008 7:37 pm |
|
|
jeRoenS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 17, 2007 8:31 pm Berichten: 600 Woonplaats: schagen
|
nee heb ik niet mss heeft steve zelf al foto's gemacht.
_________________ Verstand????..dat ben ik al jaren geleden verloren. 87ér vw jetta 1,3 If you mess wiht the best, you get swaffeld like the rest
|
di sep 23, 2008 7:39 pm |
|
|
|