Geregistreerd: ma okt 26, 2009 10:19 pm Berichten: 1705 Woonplaats: Regio Antwerpen
Re: Chris z'n AF1 naked project - Onstekingskapje P184
Die O-ring moet je altijd wat vloeibare pakking aan doen. Eerder had je hier wel een pakking mee tussen en lekte de kop? Of wat was er toen aan de hand. Want hij zou moeten dichten zonder extra pakking.
Geregistreerd: do dec 31, 2009 4:06 pm Berichten: 1791 Woonplaats: Maasdijk
Maar als hij bij de binnen of buitenkop lekt doordat een van de twee te hoog is (want dat is nu toch het geval, of begrijp ik het verkeerd?) dan heeft het toch geen zin om de cilinder extra op te hogen waardoor het geheel hoger komt liggen?
_________________ Vertrouwen is goed, controle is beter.
Re: Chris z'n AF1 naked project - goede foto's in de zon P18
*Vincent* schreef:
Stinos schreef:
Trouwens, dit staat toch wel beter dan fluor geel velgen moet ik zeggen
Kristian-M schreef:
fluor geel is voor scootfags
Hatersss...
Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
Maup schreef:
Maar als hij bij de binnen of buitenkop lekt doordat een van de twee te hoog is (want dat is nu toch het geval, of begrijp ik het verkeerd?) dan heeft het toch geen zin om de cilinder extra op te hogen waardoor het geheel hoger komt liggen?
De kop was een mm afgedraaid, dus heb ik er ringetjes op gelegd van een mm dikte. Na een paar maanden begon de buitenkop te lekken, die o-ring zat vast met vloeibare pakking. Dit zou alles moeten verhelpen.
Geregistreerd: ma okt 26, 2009 10:19 pm Berichten: 1705 Woonplaats: Regio Antwerpen
frishh schreef:
Maup schreef:
De kop was een mm afgedraaid, dus heb ik er ringetjes op gelegd van een mm dikte. Na een paar maanden begon de buitenkop te lekken, die o-ring zat vast met vloeibare pakking. Dit zou alles moeten verhelpen.
Even de buitenrand van de cilinder ook mm'tje afdraaien :) Dan moet je niet liggen kutten met extra ringetjes. Heb als alles goed gaat binnenkort een tool om een cilinder in te spannen.
EDIT: Misschien je koelvloeistof slangen nog bestickeren om ook je blok bij het geheel te betrekken?
koelvloeistof slangen bestickeren zie ik niet zo zitten, ik denk dat dat net iets té wordt. Die koppelingskap is wel een leuk idee op zich, misschien doe ik dat nog eens, maar dan uiteraard zelf maken.
Jongens, een SCR Corse voor 255, gemaakt voor dit frame, doen?
Ronny, ik ben alweer je echte naam vergeten, zodra dit weer gaat lekken komt die kop jouw kant op.
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
Aprilia RX 50 2003 schreef:
meestal vind ik die styling meuk niet zo maar dit is nog best tof.
even extra deksel zoeken en maar een keer in de freesbank.
Het ideale aan dit deksel is dat de bout om het kvs te pijlen niet in het midden, maar aan de zijkant van de kap zit. Denk dus dat ik dit kapje ga verbouwen als het er nog eens van komt, maar dan kijk ik eerst of ik het kunststof plaatje netjes krijg. Freesbank heb ik niet, dus dat zal wel weer decoupeerzaag, een vijl en schuurpapier worden.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum