Auteur |
Bericht |
Eamonn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 15, 2005 9:18 pm Berichten: 649 Woonplaats: Koekange
|
22,5 cm is wel rete breed of ligt dat nou aan mij?
maar achterbanden topic vind ik zelf wel een goed idee, ben dr zelf ook aan toe 
_________________ (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
|
ma jul 11, 2005 7:23 pm |
|
 |
DeEnigeEchte
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jun 25, 2005 2:09 pm Berichten: 435 Woonplaats: Boven-Leeuwen
|
nou... k heb hier toevallig een liniaaltje ligge (30 cm)... volges mij is t nie eens zo heel belachelijk breed... wel breder dan normaal, mja... is alleen maar mooi 
_________________ The artist formaly known as Thomas
|
ma jul 11, 2005 7:29 pm |
|
 |
wutske
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 26, 2005 7:00 pm Berichten: 221 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Kapellen (Antwerpen-België)
|
22,5cm lijkt me nu juist iets te breed voor een brommer hoor. Da's 2x zo breed als de gemiddelde achterband van een brommer 
_________________ AF1 Sintesi, 50cc, uitlaat max. begrenst, doet ie nog 65 :s
|
ma jul 11, 2005 9:17 pm |
Persoonlijk album
|
 |
wutske
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 26, 2005 7:00 pm Berichten: 221 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Kapellen (Antwerpen-België)
|
daarnet nog is naar de rolletjes geweest. 48/u  maar met veel moeite, 'k ben 2 keer stilgevallen met van 1e naar 2e te gaan en hij schakelde echt wel slecht.
Die kerel heeft met ook de procedure uitgelegd, als ie te snel rijd (45+8) wordt ie direct in beslag genomen, al het opvoerspul erafgehaald en kom je voor de rechter  .
2e keer ben je hem voorgoed kwijt 
|
di jul 12, 2005 4:52 pm |
Persoonlijk album
|
 |
lagel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 16, 2004 4:03 pm Berichten: 918 Woonplaats: hoeven
|
sjezus gelukkig woon ik niet in belgie zeg
_________________ Project rs telefonica movistar 2005, Marco Melandri
|
di jul 12, 2005 5:31 pm |
|
 |
DeEnigeEchte
ApriliaForum Member
|
ja joh... ze zijn hier niet aardig ofzo, maar als je 53 (45+8) krijg je hier denk k eerst een waarschuwing... tzr van een vriend van mij ging 105 km in t uur... die kreeg een boete van iets meer dan 100 euro en een waarschuwing... maar die had dan ook geen verkeerde wout denk k...
maar 53 al technisch onderzoek... Vlaanderen is toch wel een achtergesteld gebied.. 
|
di jul 12, 2005 8:17 pm |
|
 |
wutske
ApriliaForum Member
|
ok. voor mij is die (bijna: kontkap nog wat afwerken, maar da's voor later) af.
Nu, de prangende vraag. Hoeveel pleuro's ?
AF1 Sintesi
RV6AP
Malossi 50cc
Top:
onbegrenst in 4e: 75/u (in 6e gok ik op 90-95/u)
begrenst (ring) in 6e: 63/u
begrenst (evt. met reedschakelaar, speel wel eens graag met elektronica  ): 45/u
verse olie (carter+2takt), nieuwe bougie, nieuwe remblokken voor, nieuwe remolie voor+achter, ophanging volledig gesmeerd (pak in totaal gewoon een onderhoudje)
Frame en kuipen zwart gespoten
gevelgstripte sintesi velgen
Kan ontgrenst worden (liefst wel: toeren.avi kiezen top ~ 5750 rpm)
Voor de rest, houd ff rekening met een niet 100% geslaagde verf (kappen moeten nogal gewrongen worden en zo zitten er kleine scheurtjes in  , maar dat fix ik nog wel). Verder, houd ff rekening met de leeftijd (en da'k zeg dat ie van '94 is, zoals de vorige verkoper mij heeft opgelicht (en zoals de leeftijd van de cilinder)).
Verder geen rekening houden met wat je weet uit dit topic, weten de kopers ook ni
Ow, en voor mij zijn de belangrijkste verkoopsargumenten, 'zeldzaam' RV6AP blok en de gegeerde sintesi velgen.
//edit: deze wil 'k jullie niet laten missen: hehe.avi kiezen
|
do jul 14, 2005 6:12 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Sjouke
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 15, 2004 5:13 pm Berichten: 263 Afbeeldingen: 10 Woonplaats: Overschild, provincie Groningen
|
Tis wat de gek ervoor geeft he. Als hij goed rijd en alles goed in elkaar zit, reken dan op 500 euro ofzo, ik zou 650€ vragen. In NL dan he, ik weet niet wat het in Belgie allemaal kost.
Maar waarom ga je er niet gewoon mee rijden, want volgens mij krijg je alle geld wat er in zit er niet meer uit.
|
vr jul 15, 2005 1:01 pm |
Persoonlijk album
|
 |
ClassicPielk
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo feb 08, 2004 1:52 pm Berichten: 350 Afbeeldingen: 5 Woonplaats: Benthuizen
|
zou idd op zo'n 450/500 euro rekenen... je hebt voor 650 al een RS OM, deze komt dan ongeveer op die prijs uit...
_________________ 25kW Suzuki GS500E te koop, bel 0616495467.
|
vr jul 15, 2005 1:35 pm |
|
 |
Eamonn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 15, 2005 9:18 pm Berichten: 649 Woonplaats: Koekange
|
filmpjes doen het niet?
_________________ (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
|
vr jul 15, 2005 2:19 pm |
|
 |
DeEnigeEchte
ApriliaForum Member
|
Sjouke schreef: Tis wat de gek ervoor geeft he. Als hij goed rijd en alles goed in elkaar zit, reken dan op 500 euro ofzo, ik zou 650€ vragen. In NL dan he, ik weet niet wat het in Belgie allemaal kost.
nouja, mijn motto is: als je veel wilt verdienen, moet je veel vragen. als je een aantal mooie foto's maakt waar ie er op zn best uitziet, kun je wel 850 vragen... er zijn altijd van die gasten die alleen maar naar de plaatjes kijken. als je er bij zegt dat het een zeldzame brommer is en je treft een 15-jarige die niets anders wil dan rijde... en je kunt altijd nog zakken met je vraagprijs...
|
vr jul 15, 2005 7:37 pm |
|
 |
wutske
ApriliaForum Member
|
ja, lap. Ik zit al door mijn rechtervoorremschoen  en 'k heb nog maar 600km gereden ofzo. Moet ik dus snel in orde gaan brengen want den 10e moet ik mijn praktijk examen al gaan doen  (ni dat ik het zie zitten, want ik moet gaan of mijn rijbewijs is verlopen  )
|
zo aug 07, 2005 4:04 pm |
Persoonlijk album
|
 |
wutske
ApriliaForum Member
|
Vandaag ongelukskse gehad  , was wel serieus verschieten  .
Ik stond zo te wachten aan het rood licht, een paar auto's nog voor mij en die auto voor mij pinkte naar rechts. Dus die kerel rijd een beetje vooruit en draait dan af op z'n parking (?). Dus ik denk ik steek die ff lang links voorbij, geef gas en hield rekening dat die zou blijven rijden. Nee, die kerel stop plots en ik ram hem met m'n rechterkant, brommer vliegt een beetje opzij en da was het. Dan met een groot ei m'n brom op het voetpad geplant, die kerel stapte uit en kwam op mij af (ik dacht dus, ja, dat wordt betalen en een hoop geschreeuw). Nee, die keek me eerst raar aan en vroeg dan of er iets was en we keken ff, toen nog was gepraat, naar z'n auto gaan kijken (was nx aan, heb hem blijkbaar enkel op de bumper geraakt) en dan doorgereden.
Is wel niet bepaald motiverend voor mijn praktisch rijexamen morgen  . 'k Denk trouwens dat m'n versnellingsbak dat ook niet zo plezant vond, 'k heb nog nooit geweten dat m'n versnellingspookske gewoon met versnelling en al terugschoot  .
Bijlagen:
DSCF4360.jpg [ 42.14 KiB | 5888 keer bekeken ]
Opmerkingen bij bestand: Het zou kunnen dat dat bovenste (met die 3 rode plekken) van mijn handschoen komt, gezien er precies iets rubber/plastiek-achtig is overgekomen.
'k Denk trouwens dat ik meer heb geraakt dan z'n bumper alleen.
DSCF4359.jpg [ 38.07 KiB | 5889 keer bekeken ]
|
di aug 09, 2005 4:30 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Nollie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 10:58 pm Berichten: 944 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Sprang-Capelle
|
echt veel geluk heb je niet met je af1tje
_________________ Een echten man zorgt dat hij bier zuipen kan!
|
di aug 09, 2005 5:09 pm |
Persoonlijk album
|
 |
wutske
ApriliaForum Member
|
Nollie schreef: echt veel geluk heb je niet met je af1tje
Wat je zegt. Nu ja, ik maak er het beste van hé. 't Is dat ik toch geen geld heb om een nieuwe te kopen (heb een nieuwe TZR gezien voor ?3200) en 2de hands vind je hier niet veel dat zijn geld waard is (RS'jes kosten makkelijk nog boven de ?1100, nu ja, zoveel heb ik uiteindelijk zeker al in m'n AF1 gestoken)
|
di aug 09, 2005 6:30 pm |
Persoonlijk album
|
 |
|