Re: Yamaha TZR Rossi Project
Na een paar jaar is het voor mij tijd om er een einde aan te gaan breien. Dus bij deze bied ik deze unieke schakelbrommer, jullie al wel bekend van dit project, te koop aan:
Deze brommer is volledig omgebouwd en is een echte replica van de M1 van Valentino Rossi uit 2009. De brommer zelf is van het bouwjaar 2009. Bij de 18.000 km is het motorblok compleet gereviseerd geweest. Alles wat vervangen moest worden, is vervangen!
Upgraids:- Booskijker
- Ingebouwde Ledstrips (6000K licht)
- Ingebouwde NOS-schakelaars voor ledstrips en koplampen
- Monoseat + Underseat (met ingebouwd R6-achterlicht)
- Ingekort zadel + omgebouwd slot (ingebouwd slot voor openen zadel)
- De onderkant van de kappen zijn dicht gemaakt (aan elkaar)
- De kappen zijn professioneel gespoten in de kleuren van Valentino Rossi’s 2009 Yamaha M1
- Wit velglint
- Mooie spiegels
- Banden in goede conditie
- Compleet gereviseerd motorblok (+ nieuwe remblokken/schrijven)
- Doppler ER1 uitlaat + carbon Gianelli demper
- Carbon uitlaatbeugel + voetvleugels
- Yamaha R6 remreservoir + Rossi Remreservoirbeschermhoes (wristband)
- Mooie zwarte remhevels
- Gepolijste stuur, stuurgewrichten, voetsteunen en wat kleine onderdelen
Ik heb zelf met veel plezier aan deze brommer gewerkt. Er is geen beunhaas aan te pas gekomen en ik heb alles professioneel aangepakt. Ik heb zelf meer dan 5000 euro in deze brommer geïnvesteerd. De top snelheid is +/-
75 km/h en de brommer heeft
9,4 PK! Hij trekt snel op en rijdt zeer fijn. De brommer heeft een kilometerstand van slechts 1000 km!
Deze unieke brommer trekt van iedereen de aandacht!
Bij deze brommer krijg je nog meer bij:
- Paddockstand (t.w.v. €30)
- Dainese full metal pro Rossi ‘09 gloves (in gebruikte staat, maat L) (t.w.v. €100)
- Beschermhoes voor de brommer (t.w.v. €15)
- Halfvolle fles motorolie + olie voor motorblok.
- Veel extra onderdelen;
originele hevels, Belgom Alu-poets, extra schroeven, handleiding, paar gebruikte spuitbussen, originele knipperlichten + achterlicht, oude ketting, extra radiateur, etc. Eventueel is in overleg mogelijk om er een
AGV GP-Tech 5 continents ‘maat M’ (met donker vizier en Rossi upgraids) bij te kopen. Nieuwprijs van deze prachtige helm is
€500.
Foto's zeggen meer dan 1000 woorden
Voor dit gehele pakket, een unieke schakelbrommer met veel extra’s, is slechts een vraagprijs van
€2099,-Voor vragen kunt u contact met mij opnemen via:
leroyklenner@hotmail.com of bellen (0315-323147)
Testrit is alleen mogelijk in overleg en in bezit van geldig rijbewijs!Groet'n, Leroy Klenner