Legaal hard rijden (ca 155-160kmh) met hun kreidlers
Ach het is net waar je hobby ligt, ik wil hem gewoon legaal hard laten lopen zodat ik gewoon een rondje kan doen zonder direct dikke boete's ... heb hem voor de fun niet om me dood op te rijden.. dan koop ik wel een motorfiets hoor en geen 25kw ding want dat komt niet vooruit
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
Re: Zundapp 448 Sprinter
*Vincent* schreef:
Wat ik zeg, is dat het niet lekker rijdt omdat hij heel hoogtoerig zal zijn. Met de motor moet je ook over 80km wegen enzo, en als je daar 8K rijdt dan wordt je niet gelukkig hoor...
De r6 loopt al snel n kleine 8K op de snelweg rond de 130 hoor, geen probleem
Het gaat er iig om dat ze legaal harder dan 45 kunnen rijden :)
Ach het is net waar je hobby ligt, ik wil hem gewoon legaal hard laten lopen zodat ik gewoon een rondje kan doen zonder direct dikke boete's ... heb hem voor de fun niet om me dood op te rijden.. dan koop ik wel een motorfiets hoor en geen 25kw ding want dat komt niet vooruit
Piet van der Gaag, daar heb ik nog mee samengewerkt Toen had ie net een MHR 80 van een Derbi op zn Kreidler pas gemaakt, dat liep wel lekker zei ie
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
Re: Zundapp 448 Sprinter
Natuurlijk loopt dat lekker, als je je carters netjes hebt gekottert dan gaat dat natuurlijk als de ziekte! Zo'n Kreidler cilinder komt gewoon minder uit...
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
Hmmmm. Voor zover ik de wetgeving ken, klopt daar iets niet.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum