Auteur |
Bericht |
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
Re: RS50 project ASTON MARTIN DBRS STICKERS ER OP pag1 bijna
Brandon schreef: carbon op het frame ? HAHA BRANDON IS BACK!!! Ja, dat is carbon. Maakt hem lichter.
|
ma maart 14, 2011 10:40 pm |
|
|
mitchelvds
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr sep 10, 2010 8:54 pm Berichten: 319 Woonplaats: Barendrecht
|
Washandje schreef: Brandon schreef: carbon op het frame ? HAHA BRANDON IS BACK!!! Ja, dat is carbon. Maakt hem lichter. XD ahahah niet lichter maar mooier
_________________ IK HEB [/color][/size]aston martin DBrs50http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=16916
|
ma maart 14, 2011 10:43 pm |
|
|
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
Die carbon folie op het frame is best nice Zou je ook eens een totaalplaatje kunnen maken?
ma maart 14, 2011 11:11 pm |
|
|
P.O.C. Tom
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 02, 2007 8:38 am Berichten: 1094 Woonplaats: veldhoven
|
Carbon folie, met kreuls Sowieso carbon folie is een no-go maakt niet uit waar op.
_________________ Wat zet jouw brommer apart? Beunhaas Brouwer
|
ma maart 14, 2011 11:44 pm |
|
|
mitchelvds
ApriliaForum Member
|
MartinW schreef: Die carbon folie op het frame is best nice Zou je ook eens een totaalplaatje kunnen maken? komt nog als ik het blok goed heb en dan de zijkap er op
_________________ IK HEB [/color][/size]aston martin DBrs50http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=16916
|
di maart 15, 2011 12:39 am |
|
|
mitchelvds
ApriliaForum Member
|
P.O.C. Tom schreef: Carbon folie, met kreuls Sowieso carbon folie is een no-go maakt niet uit waar op. probeer jij da maar eens te plakken voor dat je commetaar ga geven en het is geen follie maar 3d carbon sticker en als jij het nou lelijk vin pech voor jou ga het zit er op en carbonfolie no-go jou smaak ik vin het mooi meerder vinden het mooi als jij nou geen smaak heb
|
di maart 15, 2011 12:41 am |
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
Citaat: probeer jij da maar eens te plakken voor dat je commetaar ga geven
en het is geen follie maar 3d carbon sticker
Kan je gewoon kreukloos plakken hoor sjelleke.
|
di maart 15, 2011 1:31 am |
|
|
MauritsRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 21, 2010 12:26 am Berichten: 321 Woonplaats: Zuid-Limburg!
|
Zou je dat carbon folie ook makkelijk in de binnekuip kunnen plakken? Lijkt me wel nice
_________________ I intend to live forever. So far, so good.
|
di maart 15, 2011 1:48 am |
|
|
SuMo-rider
ApriliaForum Member
|
mitchelvds schreef: P.O.C. Tom schreef: Carbon folie, met kreuls Sowieso carbon folie is een no-go maakt niet uit waar op. probeer jij da maar eens te plakken voor dat je commetaar ga geven en het is geen follie maar 3d carbon sticker en als jij het nou lelijk vin pech voor jou ga het zit er op en carbonfolie no-go jou smaak ik vin het mooi meerder vinden het mooi als jij nou geen smaak heb
di maart 15, 2011 1:58 am |
|
|
MBgek
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 07, 2007 10:43 pm Berichten: 2268 Woonplaats: Baarn
|
mitchelvds schreef: P.O.C. Tom schreef: Carbon folie, met kreuls Sowieso carbon folie is een no-go maakt niet uit waar op. probeer jij da maar eens te plakken voor dat je commetaar ga geven en het is geen follie maar 3d carbon sticker en als jij het nou lelijk vin pech voor jou ga het zit er op en carbonfolie no-go jou smaak ik vin het mooi meerder vinden het mooi als jij nou geen smaak heb Weet je wat ik pas lelijk vind? jouw spelling hier. Tevens valt over smaak niet te twisten, dus niet zo op je pik getrapt kereltje
_________________ bier is lekker
|
di maart 15, 2011 1:59 am |
|
|
P.O.C. Tom
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 02, 2007 8:38 am Berichten: 1094 Woonplaats: veldhoven
|
mitchelvds schreef: P.O.C. Tom schreef: Carbon folie, met kreuls Sowieso carbon folie is een no-go maakt niet uit waar op. probeer jij da maar eens te plakken voor dat je commetaar ga geven en het is geen follie maar 3d carbon sticker en als jij het nou lelijk vin pech voor jou ga het zit er op en carbonfolie no-go jou smaak ik vin het mooi meerder vinden het mooi als jij nou geen smaak heb Ik heb al wel eens vaker iets met een carbon sticker met textuur geplakt. Ik geef toe in 2 richting gekromde vlakken zijn kut, maar als je met beleid en warmte werkt moet het lukken. Desnoods snij je er een hapje uit zodat er geen bobbel gevormd wordt.
_________________ Wat zet jouw brommer apart? Beunhaas Brouwer
|
di maart 15, 2011 8:42 am |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
tom ik heb dat spul gezien, en ik zou het geduld er ook niet voor heben egt stug als de tering. maar 1 geluk de kapen komen over het kreukelstuk heen (: en mitss let even op je zinsopbouw op hyves is het ook altijd goed
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
di maart 15, 2011 8:45 am |
|
|
mitchelvds
ApriliaForum Member
|
SuMo-rider schreef: mitchelvds schreef: P.O.C. Tom schreef: Carbon folie, met kreuls Sowieso carbon folie is een no-go maakt niet uit waar op. probeer jij da maar eens te plakken voor dat je commetaar ga geven en het is geen follie maar 3d carbon sticker en als jij het nou lelijk vin pech voor jou ga het zit er op en carbonfolie no-go jou smaak ik vin het mooi meerder vinden het mooi als jij nou geen smaak heb dyslexie
|
di maart 15, 2011 11:13 am |
|
|
mitchelvds
ApriliaForum Member
|
P.O.C. Tom schreef: mitchelvds schreef: P.O.C. Tom schreef: Carbon folie, met kreuls Sowieso carbon folie is een no-go maakt niet uit waar op. probeer jij da maar eens te plakken voor dat je commetaar ga geven en het is geen follie maar 3d carbon sticker en als jij het nou lelijk vin pech voor jou ga het zit er op en carbonfolie no-go jou smaak ik vin het mooi meerder vinden het mooi als jij nou geen smaak heb Ik heb al wel eens vaker iets met een carbon sticker met textuur geplakt. Ik geef toe in 2 richting gekromde vlakken zijn kut, maar als je met beleid en warmte werkt moet het lukken. Desnoods snij je er een hapje uit zodat er geen bobbel gevormd wordt. sorry maar heb daar echt geen geduld voor ADHD dus XD maar heb nog genoeg om die andere kant en die kant opnieuw te doen heb 2meter bij 2 meter bijna liggen xD
|
di maart 15, 2011 11:15 am |
|
|
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
ja, dat is wel een goed excuus, dat je adhd hebt
di maart 15, 2011 2:57 pm |
|