Aprilia/Honda? Rs50 Flink Verbouwt, foto`s op pag 1 VERKOCHT
Auteur |
Bericht |
Chrisz
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jun 05, 2008 10:56 pm Berichten: 66 Woonplaats: Wassenaar
|
Re: Aprilia/Honda? Rs50 Flink Verbouwt, UPDATE pag 14
Buur schreef: Echt mooi gedaan. Alleen ja die diep liggende koplampen is niet helemaal mijn smaak, maarja je ontkomt er niet aan. Hoe hard loopt het beestje, motorisch toch ori met andere paip? Dellorto 19mm black racing, airsal 50cc snel bewerkt door papa tot de max, carters tuned op cilinder, een krukas van ARTEK K2, Yasuni R3(ja gaat heel goed met zeer snelle 50 cilinders). Kop verbrandingsruimte bewerkt, 0,6mm squish. Vertanding 10>50 achter. Loopt nu toch nog dik 85km met ring in demper(is nog teveel) en een krukas van ARTEK K2
Laatst bijgewerkt door Chrisz op za sep 05, 2009 10:19 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
za sep 05, 2009 10:08 pm |
|
|
rs99
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 23, 2008 10:48 pm Berichten: 376 Woonplaats: Ermelo
|
met hoeveel toeren zit jij nu op top dan. erug vet trouwens!!
|
za sep 05, 2009 10:13 pm |
|
|
Chrisz
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jun 05, 2008 10:56 pm Berichten: 66 Woonplaats: Wassenaar
|
zonder ring in demper haalde hij 15k, nu bij 85km/h ongeveer 12K. Alleen wil nu niet op de roller hier.
|
za sep 05, 2009 10:21 pm |
|
|
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
_________________ http://instantboss.org/
|
za sep 05, 2009 10:47 pm |
Persoonlijk album
|
|
Raphaël
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:28 pm Berichten: 1972 Woonplaats: Amsterdam
|
Ziet er echt gaaf uit man! Kom hem maar eens gauw laten zien!
De lampen vind ik niet zo super, maar misschien ziet het er in het echt juist wel gaaf uit!
zo sep 06, 2009 2:02 am |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
hmm wil je is foto maken als die rechtop staat dus niet op standaard, en dan van de zijkant, vind het lijken alsof de kuip enorm ver boven de grond hangt, en vind ook dat ie boven je voorwiel te hoog hangt.. maar verder echt:
zo sep 06, 2009 3:20 am |
Persoonlijk album
|
|
sbk replica
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 10, 2007 2:04 pm Berichten: 2602 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: schagen
|
enige waar ik dus egt niet men hoofd bij kan, is dat jullie dat ding op gaan voeren, om het vervolgens waar helemaal te gaan knijpen etc. had dan gewoon meteen de std cilinder erop laten zitten met een andere pijp. verder vind ik wel dat de verlichting de brommer gruwlijk hard verpest helaas. en ik heb geen idee hoe zwaar je ben, maar ik denk dat je die koplamp nog wel een keer gaat raken met je voorspatbord als je te hard over een drempel ga! verder blijf ik er bij dat het een mooi ding is
_________________ RS50 rossi, honda cbr400rr en cb350f!
|
zo sep 06, 2009 9:31 am |
Persoonlijk album
|
|
P.O.C. Tom
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 02, 2007 8:38 am Berichten: 1094 Woonplaats: veldhoven
|
Super mooie brom. Hopelijk blijft hij lang zo.
_________________ Wat zet jouw brommer apart? Beunhaas Brouwer
|
zo sep 06, 2009 11:11 am |
|
|
Royal Club
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 22, 2007 3:56 pm Berichten: 4705 Woonplaats: Vinkeveen
|
_________________ “When life gives you lemons ask for salt and tequila”
|
zo sep 06, 2009 11:13 am |
|
|
P.O.C. Tom
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 02, 2007 8:38 am Berichten: 1094 Woonplaats: veldhoven
|
een fotoschoot is dit beesje zeker waard. project van het jaar waardig??
_________________ Wat zet jouw brommer apart? Beunhaas Brouwer
|
zo sep 06, 2009 12:49 pm |
|
|
A.P.Versteeg
ApriliaForum Member
|
RS 666 schreef: hmm wil je is foto maken als die rechtop staat dus niet op standaard, en dan van de zijkant, vind het lijken alsof de kuip enorm ver boven de grond hangt, en vind ook dat ie boven je voorwiel te hoog hangt.. maar verder echt: klopt maar als je hem van de standaard afhaald en hij niet meer schuin hangt en er iemand op zit staat hij al een stuk lager, kijk maar bij je eigen RS als je dat doet wat een verschil. Hij is lager bij de grond als de orginele kuip maar we konden niet te laag gaan omdat dit een dagelijkse brom is welke wel over een drempel/ stoeprand af en de schuur met opstaprand in moet kunnen. Wanneer hij alleen maar op een sprintstrip of circuit hoevde te rijden hadden we de onderkant op zeer laag gezet. Dit was een mooi compromis. sbk replica schreef: enige waar ik dus egt niet men hoofd bij kan, is dat jullie dat ding op gaan voeren, om het vervolgens waar helemaal te gaan knijpen etc. had dan gewoon meteen de std cilinder erop laten zitten met een andere pijp. verder vind ik wel dat de verlichting de brommer gruwlijk hard verpest helaas. en ik heb geen idee hoe zwaar je ben, maar ik denk dat je die koplamp nog wel een keer gaat raken met je voorspatbord als je te hard over een drempel ga! verder blijf ik er bij dat het een mooi ding is Dat is heel simpel, we hebben hier helaas gemeente politie in overvloed en wanneer zij deze brom zien rijden zal hij direct aangehouden worden, dus eerst een paar keer worden aangehouden en op de roller zonder boete en dan over een maand ofzo de begrenzing eruit. Over de verlichting, ja helaas moet die er nu eenmaal op en ik 85KG heb er met flinke snelheid een vluchtheuvel mee genomen zonder dat ik het spatboard raakte, lang en hard remmen en dan een hobbel nemen gaf zelfs niet het resultaat van het spatboard raken. Thanks allemaal voor de complimenten, we hebben er dan ook wel erg veel werk van gemaakt maar gelukkig mag het resultaat er zijn. Vinden jullie dat het stuk kuip achter het voorwiel (die punt) zwart moet worden? Laat maar horen.
|
zo sep 06, 2009 5:12 pm |
|
|
sven93
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo feb 08, 2009 8:41 pm Berichten: 498 Woonplaats: Roelofarendsveen
|
niet te overtreffen dit
_________________ brommer(te koop):http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=12258&start=0
|
zo sep 06, 2009 5:32 pm |
|
|
sven93
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo feb 08, 2009 8:41 pm Berichten: 498 Woonplaats: Roelofarendsveen
|
A.P.Versteeg schreef: Vinden jullie dat het stuk kuip achter het voorwiel (die punt) zwart moet worden? Laat maar horen. die kap onder radiateur zou misschien wel mooi staan maar die helepunt is denk overdreve
_________________ brommer(te koop):http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=12258&start=0
|
zo sep 06, 2009 5:37 pm |
|
|
A.P.Versteeg
ApriliaForum Member
|
sven93 schreef: A.P.Versteeg schreef: Vinden jullie dat het stuk kuip achter het voorwiel (die punt) zwart moet worden? Laat maar horen. die kap onder radiateur zou misschien wel mooi staan maar die helepunt is denk overdreve ik bedoel ook dat stuk onder de radiateur, dus het iets dieper liggende gedeelte.
|
zo sep 06, 2009 7:04 pm |
|
|
slammers
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 24, 2008 5:25 pm Berichten: 3012 Woonplaats: Wijk & Aalburg
|
Godsklere wat perfect, alles klopt.
zo sep 06, 2009 7:23 pm |
|
|
|