Auteur |
Bericht |
vinkske
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 30, 2004 6:00 pm Berichten: 148 Woonplaats: landen, belgie
|
Het enige dat nieuw in die blok steekt is een piston? en voor de rest niet gereviceert?
|
zo dec 10, 2006 12:27 pm |
|
 |
aprilia blackdream driver
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr nov 04, 2005 11:51 am Berichten: 544 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Achtmaal
|
ja alleen een piston of zuiger ja voor de rest was alles goed dus waarom vervangen goei materiaal moet je niet vervange 
_________________ aprillia rs power blackdream
as ge ut nie mir wit gebruikte kit! ist gat te ruim pak dan pur schuim! Als ut dan nog nie gaat pakte ut las apparaat!
|
zo dec 10, 2006 2:55 pm |
|
 |
vinkske
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 30, 2004 6:00 pm Berichten: 148 Woonplaats: landen, belgie
|
dat blok is dan toch altijd goed behandelt geweest  . zoveel kms en enkel een piston vervangen en de rest nog goed. Is toch iets nieuw voor me, een blokje dat zoveel kms doet en enkel een piston vervangen  . nog veel geluk ermee.
ook fotos nemen als je kappen er terug opstaan met de ledjes in de donker 
|
zo dec 10, 2006 3:15 pm |
|
 |
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr nov 04, 2005 11:51 am Berichten: 544 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Achtmaal
|
ja de voorkap zit erop met ledjes de zijkappe zijn ledjes in gekit maar die kit is nog aan het drogen
alvast fotos
morge kappe op bromer zette enz enz
dan meer fotos
as ge ut nie mir wit gebruikte kit! ist gat te ruim pak dan pur schuim! Als ut dan nog nie gaat pakte ut las apparaat!
|
zo dec 10, 2006 7:38 pm |
|
 |
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
hmm ben niet zon fan van al die lichtjes en dingetjes... maja ziet er wel grappig uit 
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
zo dec 10, 2006 8:13 pm |
Persoonlijk album
|
 |
vinkske
ApriliaForum Member
|
die 2 ledjes gaan precies wel fel he 
|
zo dec 10, 2006 8:35 pm |
|
 |
Derbi-driver
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma dec 13, 2004 11:36 am Berichten: 212 Woonplaats: kerkwerve
|
nu lijkt je voorkant pas op een sjago smiley
_________________ Mitshubishi Eclipse '95 2L 150pk :|
|
zo dec 10, 2006 8:51 pm |
|
 |
ApriliaForum Member
|
sjago? ja ik doe ze toch niet allemaal tegelijk aan denk ik anders valt night rider niet meer echt op denk ik
|
zo dec 10, 2006 9:39 pm |
|
 |
RS driver
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di dec 06, 2005 10:17 pm Berichten: 176 Afbeeldingen: 5 Woonplaats: Putten
|
ziet der wel leuk uit zo 
_________________ Er zijn veel koeien en dus ook veel waarheden.
|
zo dec 10, 2006 9:43 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Derbi-driver
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma dec 13, 2004 11:36 am Berichten: 212 Woonplaats: kerkwerve
|
aprilia blackdream driver schreef: sjago? ja ik doe ze toch niet allemaal tegelijk aan denk ik anders valt night rider niet meer echt op denk ik
nej als het juist uit is lijken die twee nightriderbalkjes zown mondje...je koplamp zen ogen.......alleen issie boos/sjagerijnig...
_________________ Mitshubishi Eclipse '95 2L 150pk :|
|
zo dec 10, 2006 9:59 pm |
|
 |
jasper
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 08, 2006 4:19 pm Berichten: 691 Woonplaats: Moordrecht
|
in et donker zonder licht  is wel vet alleen denk ik als het overdag is zonder die lampjes dat het er wel vaag uitziet die dingen onder je kap.
_________________ Aprilia rs 50 Tetsuya Harada te koop.
|
zo dec 10, 2006 10:12 pm |
|
 |
btwee
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 8:26 pm Berichten: 159 Afbeeldingen: 12 Woonplaats: Zundert
|
ziet er machtig uit dennis ben benieuwd als je er mej op school komt ( wel laten zien dan ej  ) en nettjes gedaan
_________________ ride to live live to ride (chrome acsent) ik heb dislectie dus het kan zijn dat ik wat dingen fout typ
|
ma dec 11, 2006 9:36 pm |
Persoonlijk album
|
 |
kroo
ApriliaForum Member
|
mooie rs or
|
di dec 12, 2006 5:41 pm |
|
 |
ApriliaForum Member
|
Derbi-driver schreef: aprilia blackdream driver schreef: sjago? ja ik doe ze toch niet allemaal tegelijk aan denk ik anders valt night rider niet meer echt op denk ik nej als het juist uit is lijken die twee nightriderbalkjes zown mondje...je koplamp zen ogen.......alleen issie boos/sjagerijnig...
dacht al zoiets wis niet zeker
morge met mn rs naar school
ledjes zitte ook al in de zijkappen gemaakt maar nog niet aangeslote morge mischien fotos hoe ze zitten
en zaterdag ga ik denk ik pas solderen mischien nog ledjes bove de schakelaartjes make dat ze brande als ze aan staan
die lampjes gaan in het donker alleen met koplamp aan overdag alle2 denk ik zie nog wel
zal me wel weer geld gaan koste bij onze grote vrienden (de politie)
ik steek altijd mn hand naar ze op en niet met mn middelvinger omhoog dusja 
|
di dec 12, 2006 11:00 pm |
|
 |
ApriliaForum Member
|
sorry dat ik nog geen fotos heb gepost maar ik heb ledjes nu al gesoldeert ziet er wel vet uit alleen de hoek van het licht is best groot maar dan heb ik berm lichte
ziet er wel vet uit morge post ik wel een paar fotos
|
do dec 14, 2006 9:08 pm |
|
 |
|