Auteur |
Bericht |
DennisRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 03, 2005 11:08 pm Berichten: 1466 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Alem
|
mjah , waarom wil je dat nog allemaal doen dan ? want hij staat toch te koop ?
_________________ De NnisRs
|
ma jul 03, 2006 5:29 pm |
Persoonlijk album
|
|
Mutske
ApriliaForum Member
|
ja hij staat te koop ja
_________________ chesto '03 replica rossi project
|
ma jul 03, 2006 5:37 pm |
|
|
lagel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 16, 2004 4:03 pm Berichten: 918 Woonplaats: hoeven
|
DennisRS schreef: mjah , waarom wil je dat nog allemaal doen dan ? want hij staat toch te koop ?
en dan kan je er niks meer aan doen
_________________ Project rs telefonica movistar 2005, Marco Melandri
|
ma jul 03, 2006 5:58 pm |
|
|
aprilia blackdream driver
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr nov 04, 2005 11:51 am Berichten: 544 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Achtmaal
|
zo dats netjes gebeurd
je hebt wel goed je best gedaan
_________________ aprillia rs power blackdream
as ge ut nie mir wit gebruikte kit! ist gat te ruim pak dan pur schuim! Als ut dan nog nie gaat pakte ut las apparaat!
|
di jul 04, 2006 10:16 pm |
|
|
MAD L
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 06, 2006 7:58 pm Berichten: 927 Woonplaats: angeruh
|
lagel schreef: DennisRS schreef: mjah , waarom wil je dat nog allemaal doen dan ? want hij staat toch te koop ? en dan kan je er niks meer aan doen
prcies :S dat snap ik ook niet
ik zou het juist nog veranderen, waarom? omdat als je hem verkoopt en het is zown mooi ding valt iedereen over het kleinste detail..
dus voor betere verkoop zou je het alleen al moeten doen.. EN tis tog iets waar je hard aan gewerkt hebt.. dat wil je goed afsluiten.. dat het egt AF is
tenminste zo denk ik erover... ik ben eenmaal begonnen en het zal ook af komen :)
_________________ I live my life for a quarter mile at the time, nothing else matters, for those ten seconds or less. i'm free
2-TAKT MAAKT DE MOOISTE MUZIEK
|
wo jul 05, 2006 10:07 am |
|
|
DennisRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 03, 2005 11:08 pm Berichten: 1466 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Alem
|
hmm okej , hebben jullie idd wel gelijk in !
_________________ De NnisRs
|
wo jul 05, 2006 12:28 pm |
Persoonlijk album
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 30, 2006 2:42 pm Berichten: 1532 Woonplaats: Spijkenisse
|
Het is mooi en knap werk, vooral die mono. Maar vind je die mono bij de rest staan? ik niet..
|
wo jul 05, 2006 1:23 pm |
|
|
MAD L
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 06, 2006 7:58 pm Berichten: 927 Woonplaats: angeruh
|
ik vind het mooi hoor :)
_________________ I live my life for a quarter mile at the time, nothing else matters, for those ten seconds or less. i'm free
2-TAKT MAAKT DE MOOISTE MUZIEK
|
wo jul 05, 2006 1:54 pm |
|
|
lagel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 16, 2004 4:03 pm Berichten: 918 Woonplaats: hoeven
|
en eer je een koper heb die een serieus bod bied ben je al weer 3 maanden verder want in princiepe wilt tie er gewoon nog de hele zomer mee rijden. alleen als er een echt goed bod word gedaan is tie weg
_________________ Project rs telefonica movistar 2005, Marco Melandri
|
wo jul 05, 2006 2:09 pm |
|
|
Broezz
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 26, 2006 12:23 am Berichten: 587 Woonplaats: Sint-Katelijne-Waver
|
lagel schreef: en eer je een koper heb die een serieus bod bied ben je al weer 3 maanden verder want in princiepe wilt tie er gewoon nog de hele zomer mee rijden. alleen als er een echt goed bod word gedaan is tie weg
3 maanden? Mijn brommer was weg op nog geen week
Mjah, tzal ook wel liggen aan de exclusiviteit en dus hogere prijs van jullie brommers
|
wo jul 05, 2006 3:53 pm |
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Ja tis maar net hoe moeilijk je gaat doen om de prijs...
|
wo jul 05, 2006 3:58 pm |
Persoonlijk album
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
Broezz schreef: lagel schreef: en eer je een koper heb die een serieus bod bied ben je al weer 3 maanden verder want in princiepe wilt tie er gewoon nog de hele zomer mee rijden. alleen als er een echt goed bod word gedaan is tie weg 3 maanden? Mijn brommer was weg op nog geen week Mjah, tzal ook wel liggen aan de exclusiviteit en dus hogere prijs van jullie brommers
precies. en er komen zoveel loze kinders op de advertentie af. das niet te geloven. en de eerst 2maanden komen er alleen maar bedragen van 1200 euro of minder (was bij mij zo) of ze gaan je brommer afkraken terwijl ze hem nog nie eens irl gezien hebben. Ik wer er sjago van niet te geloven.
en brommers als deze zittemn gewoon in andere prijs categorie en dat duurt even voordat je een echte serieuze koper heb.
heeft bij mij ook 4 maanden geduurd denk.
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
vr jul 07, 2006 1:29 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
@ fast-rider
ik was toen ook nog geintereseert in die RS van jou die (oranje zwart wit) was toen iets te duur heb je nooit gecontact ofzow hoor
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
vr jul 07, 2006 1:43 pm |
Persoonlijk album
|
|
Mutske
ApriliaForum Member
|
ja voordat ik een ehte geinteresseerde koper heb is het al een aantal maanden verder. dan is die brommer allang af. vooral die kleinere details.
en wat betreft mono, ik vind hem egt uber reLaxd
_________________ chesto '03 replica rossi project
|
vr jul 07, 2006 4:20 pm |
|
|
|