of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
Re: Roestkanon KTMRX [vroem p116]
Thanks
Sproeier 140 Bougie is mooi koffiebruin; Trekt mooi door maar hij rookt nog best veel zoals je kan zien.. Morgen maar eens 138 erin trappen..
Ook ratelt er soms iets heel kort... (soms om de 500 meter en soms om de 5 km en dan ist weer weg), denk dat de moer voor de stelschroef van de koppeling los is.. morgen maar eens kijken en dan gelijk een nieuwe koppelingsdekselpakking doen want hij lekt een beetje aan de onderkant van het deksel.
Mgoed, 95 aangetikt al moet ik nog ff mijn snelheid controleren met gps ofzeuw.
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
Re: Roestkanon KTMRX [vroem p116]
Ja ik probeer gewoon nog een maatje kleiner want soms lijkt alsof er nog nét een stotter is, na een tijdje rijden kijk ik naar de temperatuur en de bougiekleur en dan zie ik wel...
Wel lekker irritant dat die koppeling weer dom moet doen Er komt btw een beetje olie uit mijn kickstart gat, kickstartgat pls. Is dat normaal? Heb er namelijk gewoon 650-700 mL in geflikkerd dus das toch niet teveel ofzeu.
Uhm ik weet niet hoeveel er bij mij in ging. Ik deed het zo. Niveau bout eruit. Bijvullen. Wachten totdat het eruit komt en dan nog een beetje erbij. Maar zit er ook spel op je kickstarter as in je koppelingsdeksel? Je hebt gewoon teveel vermogen G.
_________________ \8/Gang is alles, remmen is angst\8/
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum