Auteur |
Bericht |
Venlonaer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
|
 Re: Rieju KTMRX [blok gecoat p106]
1 shim op schakelwals, onder en boven schakelas een shimring, onder en boven uitgaande as (secundaire as) een shimring, een shim onder de balansasmoer maar die hoeft niet per se meen ik gezien ik wel eens vaker blokken binnenkrijg die ze niet hebben en anderen wel.
Dus in de bak 5
zo sep 16, 2012 11:43 pm |
|
 |
Venlonaer
ApriliaForum Member
|
Moet wel nog ff fatsoenlijke schroefjes voor de grondplaat van de MVT zoeken omdat deze er niet bij zaten  en t zijn een of andere aparte schroefjes.. zit er nu half met normale schroefjes op alleen zodat ik de voorontsteking kon instellen
ma sep 17, 2012 11:30 am |
|
 |
rs_maniac666
Moderator
Geregistreerd: ma feb 15, 2010 2:33 pm Berichten: 4746 Woonplaats: Klazienaveen
|
Ziet er sexy uit kris 
_________________ Aprilia RS NM RossiFummi & Aprilia RS NM Poggiali White.
|
ma sep 17, 2012 11:42 am |
|
 |
petertzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
|
Je kan beter je bak uitvullen met shims als je het echt goed wilt hebben. In de carters, bakken, enz zitten een boel toleranties welke vaak goed vallen en soms opgeteld een drama zijn.
Verder doe ik eigenlijk altijd kijken of er speling op de selector zit als deze gemonteerd zit, dit heb ik zelf het liefst 0,0 om lekker direct te schakelen.
_________________ Thom'z BeunBaas
|
ma sep 17, 2012 2:51 pm |
|
 |
kenny77
ApriliaForum Member
|
Ziet er netjes uit :)
|
ma sep 17, 2012 4:31 pm |
|
 |
Stinos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 7:40 pm Berichten: 2362 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Odijk
|
Kriss ziet er goed uit! Even 'n vraagje, waarvoor dat kleine tandwieletje bij je voortandwiel?
Citaat: of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
|
ma sep 17, 2012 6:12 pm |
Persoonlijk album
|
 |
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
Dat is gewoon de uitgaande as.
_________________ \8/ Gang is alles, remmen is angst \8/
|
ma sep 17, 2012 6:40 pm |
Persoonlijk album
|
 |
fx259b
ApriliaForum Member
|
Venlonaer schreef: :^^: Moet wel nog ff fatsoenlijke schroefjes voor de grondplaat van de MVT zoeken omdat deze er niet bij zaten  en t zijn een of andere aparte schroefjes.. zit er nu half met normale schroefjes op alleen zodat ik de voorontsteking kon instellen dit vraagt om een filmpje  loopt ie al?
|
di sep 18, 2012 7:15 pm |
|
 |
Venlonaer
ApriliaForum Member
|
Danku voor de complimenten, mede mogelijk gemaakt door de geweldige coater Sander natuurlijk. Heb daar gewoon een schroef ingedraaid Stijn  Wou nog een mooi soort van rond plaatje draaien en erop doen voor bijv als de ketting eraf loopt ie misschien niet helemaal af vliegt. Heb hem grotendeels in orde nu; nog ff ontsteking aansluiten en de goeie schroefjes vinden, begrenzer in elkaar timmeren, olie, kvs erin, filter inoliën en ff uitzoeken welke aansluitingen op m'n Keihin voor wat zijn  Koppelingskant vandaag erop gezet, nieuwe keerring waterpomp etc etc, kickstart gespannen en nieuwe slangenklemmen voor de kvsleidingen gemonteerd. Niks bijzonders maar 't moet maar hè  Ook ff ontstekingskapje opnieuw spuiten alleen dan beetje glans zodat t met t blok overeenkomt, gezien t nu matte is maar goed.. En ik moet nog transparante olie en benzineslangetjes kopen voor carb en overlopen, ik heb bij josdijkman besteld en daar kreeg ik groen transparant... Niet blank... Bij een winkel in de buurt besteld, blauw transparant... Niet blank  edit; lijst bijhouden - Iets voor de uitlaat kopen siliconenkit/rode (hittebestendige) vloeibare pakking http://www.rijwielparts.nl/cubecart4/in ... ductId=333- Een paar kabeltjes isoleren - Overloop slangen in orde brengen - Filter inoliën - Alle schroeven etc. checken en borgmoeren monteren waar niet aanwezig - ''De blauwe kabel'' voorlopig onderbreken met een jackplug
di sep 18, 2012 7:37 pm |
|
 |
af1rs
ApriliaForum Member
|
ziet er knap uit, alleen gooi jij even snel die NGK bougie eruit BOSCH of Denso ! NGK is voor gay´s.
_________________ No shit !?
|
vr sep 21, 2012 9:39 pm |
|
 |
fx259b
ApriliaForum Member
|
NGK kan dat toch makkelijk hebben? tis maar een roze top he  (niet slecht bedoeld) in mn pro race zit ook een ngk. dan wel zon dure van 15 euro maar dan nog.
|
vr sep 21, 2012 9:44 pm |
|
 |
af1rs
ApriliaForum Member
|
NGK's slaan al snel door, zeker met een binnenrotor/krachtigere ontsteking. Zown iridium ding ? Leuk speelgoed, alleen niet als je nog moet afstellen, pak dan overigens een Denso iridium bougie Hittgraad 8 is hoog zat voor zown Cilinder... beetje knappe temperatuur is 40gr (goed waterpompje zoals eerder aangegeven) hoeft niet warmer te zijn. 
|
vr sep 21, 2012 9:53 pm |
|
 |
Venlonaer
ApriliaForum Member
|
Thanks Br9eg is goed genoeg hoor, andere mensen die rijden er ook mee en ze gaan echt niet sneller kapot hoor 
vr sep 21, 2012 10:24 pm |
|
 |
fx259b
ApriliaForum Member
|
af1rs schreef: NGK's slaan al snel door, zeker met een binnenrotor/krachtigere ontsteking. Zown iridium ding ? Leuk speelgoed, alleen niet als je nog moet afstellen, pak dan overigens een Denso iridium bougie Hittgraad 8 is hoog zat voor zown Cilinder... beetje knappe temperatuur is 40gr (goed waterpompje zoals eerder aangegeven) hoeft niet warmer te zijn.  ooh vandaar, heb zelf weinig ervaring met binnenrotor's heb er ooit even een hpi op mn zwarte top gehad maar verder niet. maar die denso bougie's zijn zwaar overpriced? 20 euro voor een bougie? 
|
vr sep 21, 2012 10:29 pm |
|
 |
af1rs
ApriliaForum Member
|
ik rijd met brisk racing bougie´s (geven daadwerkelijk meer vermogen  ) die kosten 1 10tje per stuk.. Dure investering, maar voor die kapot is heb je al 30 ngk's stuk 
|
vr sep 21, 2012 11:22 pm |
|
 |
|