Auteur |
Bericht |
sbk replica
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 10, 2007 2:04 pm Berichten: 2602 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: schagen
|
vandaag enigzins de beslissing genomen om de RS te laten staan tot 't nieuw jaar, maybe een rondje op zondag, maar tis toch geen weer om te rijden voor de fun!.
niet perse om die boete, maar ze zijn hier ook wel lekker bezig met rollerbanken enz.
k ga de rs ook volledig stippen om ALLES schoon te maken. olie pomp weer aansluiten. zo zijn er nog 100 dingen die ik wil doen, zoals de draadboom nalopen, die doet t ook niet helemaal 100% soms pakt ie de start knop niet en de toeter doet t soms ook niet. opzich maakt t niet uit, maar wil t gewoon goed! geen gelul.
ook ga ik van de zomer naar engeland met de brommer! (ja verklaar me maar voor gek). maar toch doe ik het!
weer even genoeg gelult voor nu!
snel meer!
Gr.
_________________ RS50 rossi, honda cbr400rr en cb350f!
|
ma nov 26, 2007 10:28 pm |
Persoonlijk album
|
 |
sbk replica
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 10, 2007 2:04 pm Berichten: 2602 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: schagen
|
nou, kogel is door de kerk, besloten om de brug EN het frame glans zwart te laten coaten, vind zelf zoals bij de nera (geloof ik) zwart plastic icm een zwart frame enz ERG mooi, dus t frame moet er ook aan geloven
vandaag begonnen met wat klusjes, zometeen maar verder de rs strippen
Gr. Steven
|
di nov 27, 2007 7:42 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
steven !! zei jij niet tege mij laatst dat het egt ziek is om naar luxemburg te gaan met de brommer........en nu ga je zelf naar engeland het is natuurlijk wel vet 
|
di nov 27, 2007 7:52 pm |
|
 |
soldaatjeh;
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 06, 2007 1:00 pm Berichten: 260 Woonplaats: Hoogvliet Rt.
|
mag ik mee ? 
_________________ soldaatjeh's straatmonster project
|
di nov 27, 2007 7:59 pm |
|
 |
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
sbk replica schreef: nou, kogel is door de kerk, besloten om de brug EN het frame glans zwart te laten coaten, vind zelf zoals bij de nera (geloof ik) zwart plastic icm een zwart frame enz ERG mooi, dus t frame moet er ook aan geloven vandaag begonnen met wat klusjes, zometeen maar verder de rs strippen Gr. Steven
laat em dan glans zwart met blanke lak coaten, krijg je super resultaat 
|
di nov 27, 2007 8:23 pm |
|
 |
BuxirS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 4:11 pm Berichten: 3214 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Noordelijk
|
sbk replica schreef: vind zelf zoals bij de nera (geloof ik) zwart plastic icm een zwart frame enz ERG mooi, dus t frame moet er ook aan geloven
Als je de nero bedoeld; die heeft een gepolijst frame.
_________________ Ex-moderator uit de gouden tijden van dit forum.
|
di nov 27, 2007 8:43 pm |
Persoonlijk album
|
 |
sbk replica
ApriliaForum Member
|
Martijn Derbi senda schreef: steven !! zei jij niet tege mij laatst dat het egt ziek is om naar luxemburg te gaan met de brommer........en nu ga je zelf naar engeland het is natuurlijk wel vet 
tja, tis wel zo!
maja, werner zit me al een jaar op te naaien om te gaan. dus nu ga ik ook! maar luxemburg is volgens mij verder. plus dat ik het niet in een dag hoef te rijden, omdat we 2 a 3 weken gaan.
we gaan waarschijnlijk met zen 3'en (werner ik en raoul).
we overnachten namelijk bij mijn tante, en zie het niet zitten om daar met een hele grote groep aan te komen.
|
di nov 27, 2007 11:13 pm |
Persoonlijk album
|
 |
sbk replica
ApriliaForum Member
|
Racekees schreef: sbk replica schreef: nou, kogel is door de kerk, besloten om de brug EN het frame glans zwart te laten coaten, vind zelf zoals bij de nera (geloof ik) zwart plastic icm een zwart frame enz ERG mooi, dus t frame moet er ook aan geloven vandaag begonnen met wat klusjes, zometeen maar verder de rs strippen Gr. Steven laat em dan glans zwart met blanke lak coaten, krijg je super resultaat 
hee sjeezkees, laat em gewoon glans zwart coaten, heb helaas geen geldboompje namelijk
@ buxi, geen idee, dr is iig een glans zwart model met zwart frame. heeft ook rode wielen dacht ik!
Gr
|
di nov 27, 2007 11:16 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Shadowrider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 01, 2006 11:04 am Berichten: 2375 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: haaksbergen
|
word zekers mooi en dat na engeland is zekers wel vet 
|
wo nov 28, 2007 9:43 am |
Persoonlijk album
|
 |
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
sbk replica schreef: Racekees schreef: sbk replica schreef: nou, kogel is door de kerk, besloten om de brug EN het frame glans zwart te laten coaten, vind zelf zoals bij de nera (geloof ik) zwart plastic icm een zwart frame enz ERG mooi, dus t frame moet er ook aan geloven vandaag begonnen met wat klusjes, zometeen maar verder de rs strippen Gr. Steven laat em dan glans zwart met blanke lak coaten, krijg je super resultaat  hee sjeezkees, laat em gewoon glans zwart coaten, heb helaas geen geldboompje namelijk @ buxi, geen idee, dr is iig een glans zwart model met zwart frame. heeft ook rode wielen dacht ik! Gr
de poggiali, die heeft een MAT zwart frame
en engeland is stuk verder dan Lux, en een pak duurder
wo nov 28, 2007 3:51 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Eriko de Angelis
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 26, 2007 6:15 am Berichten: 593 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Schermer
|
Citaat: de poggiali, die heeft een MAT zwart frame
en engeland is stuk verder dan Lux, en een pak duurder
zeker qua benzine 
wo nov 28, 2007 4:08 pm |
Persoonlijk album
|
 |
sbk replica
ApriliaForum Member
|
@ thomas, van mij huis naar men verblijf is 380 km, naar luxemburg was volgens alex 600km (naar waar hij geweest is). dus dat gaat niet op!
en duurder is het voor mij niet, want verblijf is voor nop  (voor een groot deel, we blijven niet constant op 1 plek!)
Gr. Steven
|
wo nov 28, 2007 6:29 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Lex
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo mei 31, 2006 5:41 pm Berichten: 1059 Afbeeldingen: 15 Woonplaats: Enschede
|
sbk replica schreef: @ thomas, van mij huis naar men verblijf is 380 km, naar luxemburg was volgens alex 600km (naar waar hij geweest is). dus dat gaat niet op! en duurder is het voor mij niet, want verblijf is voor nop  (voor een groot deel, we blijven niet constant op 1 plek!) Gr. Steven
tis 500km  heb het ff gecheckt  mja k denk dat thomas denkt dat je via frankrijk gaat ofzo, want ook al is ie een belg, hij zal ook wel snappen dat het met de boot minder ver rijden is 
_________________ CBR400RR, ZXR400, CB500. over 4 maanden: CBR600RR!!
|
wo nov 28, 2007 6:39 pm |
Persoonlijk album
|
 |
sbk replica
ApriliaForum Member
|
ben niet helemaal gek in men hoofd 
|
wo nov 28, 2007 7:51 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
wel bijna 
|
do nov 29, 2007 1:39 am |
|
 |
|