Eindelijk nog eens een update, intussen heb ik natuurlijk niet stilgezeten en er is het één en ander gebeurd. onderandere de setup. Ik heb mijn setup die ik ga gebruiken aangepast naar (onderdelen met * heb ik al of zijn onderweg):
hebo manston revolution 70cc *
rito krukasje + skf lagertjes en keeringen
Metrakit MRD Carbon koppeling *
Blokkeerringen
versnellingsbak lagers
TP ergal schakelwals
nieuwe tapeindes en cilinderkopmoeren
Metrakit Pro race uitlaat (naar aanraden van rs joost)
Malossi VL6 membraan *
Malossi 28mm rech spruitstukje *
Keihin PWK D-slide 28mm (de echte met serienummer) *
Hebo 50mm rode kelk *
PVL digi binnenrotor
Ondertussen ligt heel het blokje uit mekaar en zijn de carters al geglasparelstraald. De Hebo manston revolution 70cc is onderweg en zal ik de komende dagen ontvangen, later hier natuurlijk weer updates over.
Hier al een paar foto's van de geglasparelstraalde carters
De komende weken zal ik ook derest van mijn setup bestellen, de metrakit pro race uitlaat en de pvl digi komen als laatste aan de beurt. Eerst ga ik het blok bewerken aan de hebo manston revolution. Zodat ik de krukas erin kan doen en het zo verder kan afbouwen. In de toekomst zal de cilinder nog worden getuned om er het maximale uit te halen. Verder is het am6 ook bewerkt zodat het in een am5 kader kan en de overbrenging dus in een perfecte lijn loopt
Hier al een paar foto's van de eigenaar van de cilinder die ze naar mij heeft gestuurd (uitlaat poort is al tuned, let niet op de foto's hier is hij een beetje vies

)
Verder heb ik nog steeds een kaal frame, achterbrug en pro link systeem zijn ondertussen al gecoat. Ik gebruik een cagiva prima usd voovork met cagiva voorwiel. Verder heb ik vooraan een sava bandje zitten en achteraan een continental conti twist (met dank aan thomas, racebelg)
Verder zijn de kroonplaten en clip-ons ook zwart gecoat.
Ik gebruik als koppelings -en remgreep/pomp die van een aprilia rs 125cc.(ook met dank aan thomas

)
Verder ga ik een aprilia rs schakelpootje gebruiken om een omgedraaide boite te hebben dus 6-5-4-3-2-N-1.
Verder moeten velgen, kader nog naar de coater. (let hier dus niet op):D
Hieronder enkele foto's van het frampie.
Verder zit ik met een idee in mijn hoofd om er een streetfighter van te maken, met het volgende: streetfighter voorkuipje, volledig dichte monoseat(ook onderaan) van een bepaald soort moto(mss wel honda rs125), en de tank en voorspatbord in het mat zwart. En verder alle details in het rood en goud. Dus onderandere rode benzine slangen, rode hebo kelk, rode balansgewichtjes, enz.

Laat me weten wat je ervan denkt