Auteur |
Bericht |
Dr.2Takt
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 8:38 pm Berichten: 1559 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: winterswijk
|
 melvin aah nee hebje nou netje lieflings dekbed vies gemaakt?!
leuke spulletjes 
_________________ De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden....
|
vr sep 28, 2007 10:33 am |
Persoonlijk album
|
 |
melvin_rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di feb 20, 2007 5:26 pm Berichten: 1793 Woonplaats: Winterswijk
|
weer update  .
ben inmiddels al een behoorlijk eind gekomen.
ik heb me stuur gefixted eerder was het zo dat me linker clipon zo krom was bij de kroonplaat dat die heletijd heen en weer ging dit had ik rechts al vervangen.
en ben er ook achter gekomen dat de gaatjes die in de clipons/stuurhelften zitten er voor zijn om je ''huis'' van de richtingaanwijzer en licht op z'n plaats te houden  dus me stuur is nu mooi recht vast en stevig  (zie foto's miss weinig aan te zien  ).
en heb ook de linker kuipkap afgekregen hier zit alleen heelaas een barst in dit wil ik door schadebedrijf late make en ook het kontje is geschuurd.(zie foto).
en ik heb ff een foto van hoe de brommer er nu bij staat  .
wat ik de komende dagen nog wil doen/liefst dit weekend nog.
ik wil alle kappen geschuurd hebben voor maandag als lukt dat zijn nog y kappen tank spatborden en alle kleine kapjes bij kuip en topkuip(de laatste zijn niet zo veel werk).
krijg ook aankomende week loon ff kijke wat er van over blijft want moet ook nog boete betale miss bestel ik nog wel iets leuk.
nouw jullie horen het nog wel 
|
vr sep 28, 2007 9:01 pm |
|
 |
Cypher
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 27, 2007 5:46 pm Berichten: 1534 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Winterswijk
|
boete?:P
vr sep 28, 2007 9:11 pm |
Persoonlijk album
|
 |
melvin_rs
ApriliaForum Member
|
D-Cypher schreef: boete?:P
is dat nouw alles wat je te zeggen hebt  .
jah heb paar weken geleden rollerbank gehad was 50 euro.
|
vr sep 28, 2007 9:14 pm |
|
 |
Cypher
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 27, 2007 5:46 pm Berichten: 1534 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Winterswijk
|
ja wat moet ik anders zeggen?:P
leuk dekbed?:P mooie kleur, ohneej hijs kaalgeschuurd,
of iets van je bent nog een vlekje vergeten?:P
vr sep 28, 2007 9:50 pm |
Persoonlijk album
|
 |
melvin_rs
ApriliaForum Member
|
nee maar was wel leuk geweest  .
weet iemand trouwens waar ik beste speedclips en die boutjes voor de kappe kan krijge mis er namelijk wat. (hier bij ijzerhandel ind niet)
|
vr sep 28, 2007 9:58 pm |
|
 |
Cypher
ApriliaForum Member
|
Citaat: nee maar was wel leuk geweest .
nou, okej prima:)
hey! leuk dekbed..
en je bent nog een vlekje vergeten?:P
vr sep 28, 2007 10:03 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Cypher
ApriliaForum Member
|
trouwens, kvind wel dat je dat schuren ardig lukt, heb hier nog 1 kap die geschuurd moet worden, is wel goed als ik die er ff bij leg he? 
vr sep 28, 2007 10:04 pm |
Persoonlijk album
|
 |
soldaatjeh;
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 06, 2007 1:00 pm Berichten: 260 Woonplaats: Hoogvliet Rt.
|
Citaat: nee maar was wel leuk geweest .
weet iemand trouwens waar ik beste speedclips en die boutjes voor de kappe kan krijge mis er namelijk wat. (hier bij ijzerhandel ind niet)
bij de gamma/karwei/praxis al gekeken ?
_________________ soldaatjeh's straatmonster project
|
vr sep 28, 2007 10:05 pm |
|
 |
melvin_rs
ApriliaForum Member
|
bij ons alleen gamma en zon ijzerhandel ijzerhandel heeft 100 keer meer dinge dan gamma en ik weet het want ik werk er  ik wil gewoon originele boutjes 
|
vr sep 28, 2007 10:06 pm |
|
 |
Dr.2Takt
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 8:38 pm Berichten: 1559 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: winterswijk
|
updaten kreng 
_________________ De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden....
|
za sep 29, 2007 7:31 pm |
Persoonlijk album
|
 |
melvin_rs
ApriliaForum Member
|
Dr.2Takt schreef: updaten kreng 
jaja  .
na hier dus ff updatetje.
ben weer druk bezig geweest  .
heb me brommer nog verder uit elkaar gesloopt  .
tankkap eraf gehaald en geschuurd.
en zijkap en kontje weg gebracht waar een te diepe kras en in de kuip een barst in zat. die moet de spuiter maar maken.
en kwam toen op probleem de boutjes van voorspatbord ware dol zit soort kunstof moer aan de onderkant moeilijk uit te legge. dus die moest ik er maar beetje tusseuit prutse.
toen achterspatbord was nog groter probleem een speedclip was zo doorgeroest dat die gewoon door midde knapte en dus mee draaide wanneer ik draaide en ja waar moest ik die vastpakke  . dus achtervelg eruit die er toch uit moest en speedlcip verwijderd en dus spatbord eraf.  .
verder heb ik nu bijna alle kappen geschuurd op spatborden na en kapje die de kuipdelen bij elkaar houd. hoop aankomende week de kappen weg te kunnen brengen.
jullie horen nog wel van me 
|
za sep 29, 2007 7:45 pm |
|
 |
Cypher
ApriliaForum Member
|
zo, hij is wel een beetje kaal op het moment:)
za sep 29, 2007 7:51 pm |
Persoonlijk album
|
 |
rene-MX
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 18, 2006 7:54 pm Berichten: 266 Woonplaats: winterswijk/lichtenvoorde
|
begin eens met poetsen
en weet je al wat voor kleur of kleuren je gaat doen
|
za sep 29, 2007 8:09 pm |
|
 |
melvin_rs
ApriliaForum Member
|
rene-MX schreef: begin eens met poetsen en weet je al wat voor kleur of kleuren je gaat doen
jah ik weet het doe ik morge ook. was eerst met achterwiel  naar wasserette geweest en kwam toen dus moeilijk bij me achterbrug verder is die wel schoon hoor  .
en wat kleuren betreft ik had eerst in gedachte fluo red maar dan kom ik met geld niet uit omdat ik dan ook nog stickers moet kope en late plakke.  .
verder had ik in gedachte miss iets met zwart of rood of miss toch iets anders ik haal aankomende week kleurenwaaier. 
|
za sep 29, 2007 8:25 pm |
|
 |
|