Hallo,
Ik las jullie reply's en schrok toch een beetje. Er zijn mensen die mijn brommer niet mooi vinden, misschien zijn er zelf die het project niet geslaagd vinden (die heb ik toch nog toe niet gehoord) . Maar jullie zijn zo gefocust op vermogen en snelheid.
Bij aanvan van mijn replica project, werd al besloten dat snelheid niet belangrijk is. Het gaat hier over een AF1, we hebben een RV6 50cc blok dat 120 haalt. Ik gebruik zo'n blok al niet omdat deze niet betrouwbaar zijn. Daarbuiten zijn het snelle blokken, maar is een AF1 gewoon te zwaar in vergelijking met andere racers. De bedoeling was om een aangenaam project te maken, dat betrouwbaar is, en toch meekan met andere 50cc's en niet langzaam rijd als een standaard begrensde brommer. Ik rij sneller dan mag, ik heb een mooi geluid, dus voor mij is dat al leuk voor een project.
Ik ben 18 jaar, en als ik meer vermogen wil, of sneller wil gaan koop ik mij wel voor minder geld, en veel minder moeite een 250cc.
Ik kan net als jullie veel kosten doen een een dikke cilinderkit en alles erop en eraan kopen, zo haal je zelf + 130 cc op zulk blok. en met een 72cc cilinder alleen, kan ik al veele brommers aan. Ik ben nu nog steeds aan het inrijden, en daarna moet er dus nog afgesteld worden, ook nieuwe ketting op. Ik rij in het filmpje 80 km/h. en dat zal hij ook rijden.
Er wordt gereageerd dat ik te weinig vermogen zou hebben, terwijl er anderen zijn die hun brommer afvoeren.
Over het algemeen vinden jullie een SS brommer leuk, wel ik ook. Ik vind de motor ervan ook heel leuk. maar natuurlijk vind ik dat je geen betere 'buikschuiver' kan hebben dan een Aprilia. Tot nog altijd heeft Honda of geen andere merk al een leukere gemaakt. ook al is mijn brommer maar een oude AF1, Ik ben blij dat ik een een Aprilia heb. En ik vind het leuk om er een 'speciaal' viertakt blok op te bouwen.
Meestal wordt er niet gespot of gevraagd over een Classic of deze snel gaat. Dat wordt ook niet verwacht van deze brommer terwijl er een leuk am6 blok onder zit. Mij ga je niets horen zeggen van het vermogen van een classic, Ik vind persoonlijk niets aan een classic, maar ik begrijp dat er mensen zijn die mijn brommer ook niet mooi vinden. En daar kan ik inkomen en dat vind ik ook normaal.
Het geluid is echt mooi, en je hoort het nog niet goed door dit fototoestel...
groeten
sampers
msn:
sampers_racing_team@hotmail.com