Auteur |
Bericht |
RS3003
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr maart 02, 2007 11:39 am Berichten: 269 Afbeeldingen: 13 Woonplaats: Almere
|
Re: Project black red
af1special schreef: project zonder foto`s is geen project.. Rustig aan. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd. Ga van de week foto's klikken van me RSje.
_________________ RS3003 oude project page is verkocht foto's oude rsjeee old project page sold My Aprilia Pegaso
|
di feb 01, 2011 8:36 pm |
Persoonlijk album
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
wat voor blok licht er in die 1e?
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
di feb 01, 2011 8:37 pm |
|
|
RS3003
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr maart 02, 2007 11:39 am Berichten: 269 Afbeeldingen: 13 Woonplaats: Almere
|
team-rs schreef: wat voor blok licht er in die 1e? Geen idee. Had begrepen van die man dat er een Rotax 125cc blok onderlag. Wat voor precies geen idee.
_________________ RS3003 oude project page is verkocht foto's oude rsjeee old project page sold My Aprilia Pegaso
|
di feb 01, 2011 8:39 pm |
Persoonlijk album
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
koop dan gewoon een rs 125 hahah
maar zou geen verlengde achterbrug doen, is egt liluk
steven hier van het forum heeft ooit zelf een achterbrug gemaakt dat was wel egt super vet
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
di feb 01, 2011 8:41 pm |
|
|
RS3003
ApriliaForum Member
|
team-rs schreef: koop dan gewoon een rs 125 hahah
maar zou geen verlengde achterbrug doen, is egt liluk
steven hier van het forum heeft ooit zelf een achterbrug gemaakt dat was wel egt super vet Tjah smaken verschillen. Ik vind het wel ziek
|
di feb 01, 2011 8:51 pm |
Persoonlijk album
|
|
Rallyking
ApriliaForum Member
|
*Vincent* schreef: Hier in Oegstgeest zag ik een keer een kawa zx6r rijden met een verlengde achterbrug, en niet zomaar verlengt maar daar gingen echt 12 IRIS kettingen in. Godver, daarmee kan je de bocht toch niet meer door? Koop dan gewoon zoon mongolen wagen, dan snappen we je punt tenminste. Korte wielsbasis is gewoon de shit, de rest is voor auto's en dragracers. In Leiden reed van de zomer ook weleens een verlengde R1
_________________ http://www.youtube.com/user/pikexking
|
di feb 01, 2011 9:05 pm |
|
|
GerardMX
ApriliaForum Member
|
ik vind die verlengde achterbrug, opzich wel grappig want je ziet het niet vaak lekker origineel... maar niet te lang want dat lijkt echt niet,vind ik zelf dan he maarja als je iets in het echt ziet zegt het toch nog iets meer dan fotos... maar ik vind die fotos die je laat zien, net te lang die achterbruggen maar dat is en blijft een ding wat voorkeur en mening heet! en gelukkig mag iedereen dat zelf uitzoeken maar ik blijf deze volgen
_________________ liever een vette bougie dan een schrale zuiger..
|
di feb 01, 2011 10:31 pm |
|
|
herjan
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do mei 27, 2010 7:04 am Berichten: 1112 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Schildwolde (GR)
|
aah maar ga je die uitlaat er dan ook weer op doen?
wo feb 02, 2011 8:00 am |
Persoonlijk album
|
|
RS3003
ApriliaForum Member
|
herjan schreef: aah maar ga je die uitlaat er dan ook weer op doen? Welke uitlaat bedoel je?
|
wo feb 02, 2011 11:24 am |
Persoonlijk album
|
|
RS3003
ApriliaForum Member
|
Laatst even nieuw speelgoed gekocht. Auto weggeschopt en een andere auto gekocht. Tevens voor de RS een mooie kappenset op de kop getikt. Ook heb ik een goeie achteras gekocht. Moet alleen nog thuis gestuurd worden. To do: -Brommer uit de schuur halen -Stofvrij maken -Wielen onder de RS zetten -Remmen ontluchten -Vloeistoffen bijvullen / vernieuwen -Kappen eraf halen en nieuwer setje erop knallen -Mono spuiten / laten spuiten -Afwerken etc Bij elkaar niet mega veel werk. Alleen nadeel is dat ik weinig tijd heb. Werk nog steeds fulltime en ga maandag met een spoedopleiding beginnen Maar zodra er weer nieuws is horen jullie het. Op foto's zie je al wel welke kappenset ik heb gekocht:P
|
wo mei 18, 2011 11:31 pm |
Persoonlijk album
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
tetsuja toch?
wo mei 18, 2011 11:39 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS3003
ApriliaForum Member
|
marien schreef: tetsuja toch? Jup jup. Upload zo nog wat foto's
|
wo mei 18, 2011 11:41 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS3003
ApriliaForum Member
|
Hierbij nog paar foto's van kappensetje. En inderdaad is een tetsuya (A). Heb nu 2 gelijke kappensets. Alleen is de set die op me RS lag een aardig verrot setje. En dit is een erg net setje
|
wo mei 18, 2011 11:45 pm |
Persoonlijk album
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
nette set op de kop getikt nog wilde plannen met de oude?
wo mei 18, 2011 11:55 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS3003
ApriliaForum Member
|
marien schreef: nette set op de kop getikt nog wilde plannen met de oude? Voorlopig nog niet. Voorlopig ligt het lekker in de schuur. Ga in ieder geval de mono die ik heb spuiten / laten spuiten. Ga de Y kappen van me ouwe setje zwart spuiten / laten spuiten. En verder misschien in de verre toekomst ooit spelen met die ouwe set. Ik kijk nog wel even. Voorlopig eerst maar zien dat de RS een keer uit de schuur komt want zo schiet het nooit op. Onder me bed begint het al aardig stof te happen (onder me bed liggen allemaal onderdelen)
|
wo mei 18, 2011 11:59 pm |
Persoonlijk album
|
|
|