Re: aprilia RS80 krijgt een verbouwing!HEBO TOMAHAWK
UPDATEE!!!!
zo iedereen trouwens bedankt voor de positieve reacties!
zo toen me kappen klaar waren alles weer een beetje opgebouwt gepolijst etc. heel erg veel uren erin gestoken en polijsten kan nog een stuk beter maar komt nog wel!
Trouwens mijn excusses voor de slechte kwaliteit foto's maar bij mij wordt alles heel erg groot afgebeeld en moet ze dus kleiner maken in paint, hoop dat jullie er een beetje mee kunnen leven

maar hier een paar foto's van onderdeln, jullie hebben daar namelijk meer aan

Bijlage:
gepolijste kroonplaat.jpg [ 89.07 KiB | 2979 keer bekeken ]
Bijlage:
voorvork klaar.jpg [ 113.32 KiB | 2979 keer bekeken ]
Bijlage:
uitlaat opgeknapt.jpg [ 116 KiB | 2979 keer bekeken ]
even wat chrome stickers gehaald voor op me tank en achterbrug
Bijlage:
chrome stickers.jpg [ 81.15 KiB | 2979 keer bekeken ]
Ennn... toenn.... jawel weer 2 drama's op rij
ik was rustig me brommer aan het opbouwen en had me voorrem ontlucht, ewas bezig met de achterrem.
ik dat hele ding compleet ontlucht, dus ik denk ik draai ff die nippel dicht, hoor k ineens KRAAKKKK
blijkt t dus dat we nippel was afgebroken MET een stuk van de remklauw. wat een kutmateriaal joh
hier fotootje van:
Bijlage:
afgebroken remklauw.jpg [ 48.06 KiB | 2979 keer bekeken ]
dus moest ik weer nieuwe klauw regelen, maarja toch wel erg dat dat gewoon afbreekt, zo broos materiaal!
En t 2de probleem, ik liet ff een vriend rijden. dus hij komt na een half uur terug LOPEND wat blijkt nou zit t hele achterwiel los dus dat ***ding maar naar huis toe gelopen

. achterwiel eruit gehaald:
me HELE lager was weg aan de linkerkant en me lagerpassing is echt flink beschadigd

, heb ik jammer genoeg geen foto van want heb snel het lager vervangen.en me lager kan ik er nu dus gewoon inLEGGEN en dan heb die nog speling ook

dus dat worden dan ook maar nieuwe velgjes want het rijdt wel maart stax met die 80 gaat t niet goed denk

en ook me spacer van me ankerplaat was versleten en vastgeschroeid aan me ankerplaat van de hite
dus ik reed zo rond een tijdje:
Bijlage:
met jeroen.jpg [ 123.43 KiB | 2978 keer bekeken ]
ondertussen een nieuwe spacer besteld en het reed allemaal weer goed
ook nog ff een paddockstand gehaald is wel zo mooi/lekker
Bijlage:
paddockstand.jpg [ 59.27 KiB | 2977 keer bekeken ]
zo dit was het weer even voor deze keer, morgen waarschijnlijk weer een update