Auteur |
Bericht |
falco
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 25, 2008 11:09 am Berichten: 699 Woonplaats: Woubrugge
|
Re: Toseland RS sprinter
Racekees schreef: Niet echt een project he, een brommer opvoeren en een beetje verder opleuken.
als je em nou vanaf het begin af aan hebt opgebouwd oké, maar dit is gewoon bullshit. hmm als jij nou gewoon je mond houd?
ma sep 01, 2008 9:11 pm |
|
|
Sandur-Rx
ApriliaForum Member
|
Die die pirellitjes heb ik ook op mijn aprilia rx met rs velgen. Heerlijke bandjes. grip is echt niet te vergelijken met die michelin pilottjes. Zelfs in de regen. Ik weet niet welke jij erom heb liggen sc0 1 of 2. Ma met 120 achter en 110 voor stuurt zon ding wel het lekkerste. Alleen lijkt het bij mijn Rx heel zielig van die dunne bandjes....
|
ma sep 01, 2008 9:27 pm |
|
|
falco
ApriliaForum Member
|
ja ik weet niet of een 110 wel past voor,,heb je die maten wel met supercorsa's dan? 110/70 of 110/80?? heb nu sc2
ma sep 01, 2008 9:30 pm |
|
|
frankyman
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 01, 2008 1:56 pm Berichten: 938 Woonplaats: Laren
|
vette brommer hoor suc 6 er mee
_________________ Derbi senda sm extreme 2008 #sold#
|
ma sep 01, 2008 10:51 pm |
|
|
Lucas
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za dec 11, 2004 1:59 pm Berichten: 1467 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: 's-Graveland
|
falco schreef: Racekees schreef: Niet echt een project he, een brommer opvoeren en een beetje verder opleuken.
als je em nou vanaf het begin af aan hebt opgebouwd oké, maar dit is gewoon bullshit. hmm als jij nou gewoon je mond houd? en toch heeft ie wel gelijk
_________________ Peter ze R6 is hip! 50cc Schakel record;....Reactie.......Top Snelheid....Eindtijd ................................................................. 0.03............93.0.................8.459
|
ma sep 01, 2008 11:04 pm |
|
|
Sandur-Rx
ApriliaForum Member
|
falco schreef: ja ik weet niet of een 110 wel past voor,,heb je die maten wel met supercorsa's dan? 110/70 of 110/80?? heb nu sc2 Naja of het bij een rs past weet ik niet. Bij mij in ieder geval wel:p Die maat heb je zowieso want die licht er bij mij onder. Ik rij met sc0 rond. Die zijn toch echt wel duidelijk zachter als die sc2. Daar heb ik ook mee gereden. Ik ga denkik de 120 voor leggen en dan een 140 dunlop sportmax achterop leggen. Dat staat net wat vetter
|
ma sep 01, 2008 11:13 pm |
|
|
Ari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm Berichten: 2948 Woonplaats: Aalsmeer
|
zo fak een vriend van me heeft in 2 jaar 6 schakels gehad (paar tzr's en gpr's)maar gaat nu voor rbw dus staat al een r6 in zn garage dus ginge we over rs'jes praten (aangezien zn broertje, ook een vriend van me, zn scooter totallos heeft gereden vndaag en nu een schakel gaat halen), ging k opeens over jouw rs praten, Fila uitvoering, zei die iets van, met een mhr pijp? die was van mij geweest ik heb wel s foto's gezien van andere fila uitvoering maar die was duidelyk lelyker dan die van jou, laat die foto's zien op zn laptop, zie k foking rs van falco allus malossie zei die ook, toen had ie em aan zn vriend verkocht en k denk dat falco de volgende eigenaar is geworden
ma sep 01, 2008 11:32 pm |
|
|
falco
ApriliaForum Member
|
ik weet niet wat hij dan allemaal met dat ding heeft uitgespookt? maar het is niet veel goeds!, al het supersnelle spul is vergaan nadat hij hem heeft gehad (drp opmaat pijp, getunede mk pro race, slicks) hoop krasschade erbij @ sandur, als jij ook rs velgen hebt, zal zo'n 110 band bij mij ook wel passen, heb ik wel nodig trouwens, want mn voorband trekt het niet meer straks
ma sep 01, 2008 11:40 pm |
|
|
Ari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm Berichten: 2948 Woonplaats: Aalsmeer
|
Citaat: ik weet niet wat hij dan allemaal met dat ding heeft uitgespookt? maar het is niet veel goeds!, al het supersnelle spul is vergaan nadat hij hem heeft gehad (drp opmaat pijp, getunede mk pro race, slicks) hoop krasschade erbij daar ga ik et morgen wel eff over hebbe hoor
ma sep 01, 2008 11:59 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
Ari schreef: Citaat: ik weet niet wat hij dan allemaal met dat ding heeft uitgespookt? maar het is niet veel goeds!, al het supersnelle spul is vergaan nadat hij hem heeft gehad (drp opmaat pijp, getunede mk pro race, slicks) hoop krasschade erbij daar ga ik et morgen wel eff over hebbe hoor mag ook wel want hij is aardig achteruit gegaan na eerste eigenaar, gelukkig weet falco er beter raad mee
di sep 02, 2008 2:00 am |
Persoonlijk album
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
Lucas schreef: falco schreef: Racekees schreef: Niet echt een project he, een brommer opvoeren en een beetje verder opleuken.
als je em nou vanaf het begin af aan hebt opgebouwd oké, maar dit is gewoon bullshit. hmm als jij nou gewoon je mond houd? en toch heeft ie wel gelijk ja, inderdaad hij heeft gelijk brommer alleen beetje sneller maken is geen project => close bijdehand gedrag => volgende keer waarschuwing
di sep 02, 2008 10:53 am |
Persoonlijk album
|
|
|