Auteur |
Bericht |
deadgothic
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 31, 2006 10:26 pm Berichten: 86 Woonplaats: Beverwijk
|
Royal Club schreef: wat is het "project" aan deze brommer? want ik kan alleen opmaken dat je een ander blok gaat roggelen en je kapjes laat spuiten door je batssletje  Durf dat hier voor me neus te zeggen in breek je hoofd echt opvlikkeren zoek n ander forum.
_________________ (I hate my username but im too lazy to make a new acount ...waste of button pressing time)
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
|
vr jul 25, 2008 5:27 am |
|
 |
Royal Club
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 22, 2007 3:56 pm Berichten: 4705 Woonplaats: Vinkeveen
|
deadgothic schreef: Royal Club schreef: wat is het "project" aan deze brommer? want ik kan alleen opmaken dat je een ander blok gaat roggelen en je kapjes laat spuiten door je batssletje  Durf dat hier voor me neus te zeggen in breek je hoofd echt opvlikkeren zoek n ander forum.
boos omdat ik de waarheid vertel?
_________________ “When life gives you lemons ask for salt and tequila”
|
vr jul 25, 2008 7:56 am |
|
 |
jasper
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 08, 2006 4:19 pm Berichten: 691 Woonplaats: Moordrecht
|
waarschijnlijk omdat je zijn vriedin batssletje noemt
Zou je bij mij ook niet hoeven doen 
_________________ Aprilia rs 50 Tetsuya Harada te koop.
|
vr jul 25, 2008 11:45 am |
|
 |
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
Royal Club schreef: deadgothic schreef: Royal Club schreef: wat is het "project" aan deze brommer? want ik kan alleen opmaken dat je een ander blok gaat roggelen en je kapjes laat spuiten door je batssletje  Durf dat hier voor me neus te zeggen in breek je hoofd echt opvlikkeren zoek n ander forum. boos omdat ik de waarheid vertel?
zonder gekkigheid, keiji... soms is het misschien verstandig je taaltje wat aan te passen  dat neemt niet weg dat het wel een grappig zinnetje was voor mensen waarnaar het Niet bedoelt is 
vr jul 25, 2008 11:48 am |
Persoonlijk album
|
 |
Shadowrider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 01, 2006 11:04 am Berichten: 2375 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: haaksbergen
|
maar dei keal hoeft ook niet te flippen maja suc6 met je project 
|
vr jul 25, 2008 12:55 pm |
Persoonlijk album
|
 |
ostjj
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 20, 2007 5:32 pm Berichten: 1145 Woonplaats: Merksem
|
idd drijgen hoeft niet  anders komt de apriliaforum knokploeg als we die vinden  mss iets meer plannen ivm project .? leuke cil fzo of hem helemaal in harley davidson stijl fzu .? lijkt le meer een opknappertje nu ?
vr jul 25, 2008 2:20 pm |
|
 |
deadgothic
ApriliaForum Member
|
Royal Club schreef: deadgothic schreef: Royal Club schreef: wat is het "project" aan deze brommer? want ik kan alleen opmaken dat je een ander blok gaat roggelen en je kapjes laat spuiten door je batssletje  Durf dat hier voor me neus te zeggen in breek je hoofd echt opvlikkeren zoek n ander forum. boos omdat ik de waarheid vertel? Neej gewoon hekel aan van die lefgozertjes die zomaar alles zeggen omdat t toch maar lettertjes zijn op een Website pissig krijg je me niet ...daarom zij ik ook durft dat is in me gezicht te zeggen.....maar sireus zoek een ander forum ofzo. Anyways ik reageer niet meer op jouw post nu ostjj schreef: idd drijgen hoeft niet  anders komt de apriliaforum knokploeg als we die vinden  mss iets meer plannen ivm project .? leuke cil fzo of hem helemaal in harley davidson stijl fzu .? lijkt le meer een opknappertje nu ? We hebben plannen om de cockpit te veranderen Digitaal Cateyes maybe  Dunno Maat van me is ontwerpjes aant maken die we eventueel kunnen uitwerken.
Ik heb geen haast maar t komt er wel
Ps. ik doe dit op me dooie gemakje enk post t niet voor niet in *project sectie omdat we veel idee'en etc hebben maar ik voel me niet verplicht alles in 1 post te vertellen.
Er moet toch wel leuke verassinge blijven niet 
_________________ (I hate my username but im too lazy to make a new acount ...waste of button pressing time)
(\__/)
|
za jul 26, 2008 3:05 am |
|
 |
Royal Club
ApriliaForum Member
|
/dramaqueen
|
za jul 26, 2008 11:34 am |
|
 |
af1special
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 02, 2004 2:43 pm Berichten: 4328 Woonplaats: Moerkapelle
|
nokken keiji,
hoe staat het nu met het project deadgothic?
_________________ ben z`n sprinter Nederlands Record 50 cc sprint: 7.738 & Nederlands Record 70 cc sprint: 7.117 1ste SBO Lisse 2010 1ste 50 cc Jubbega 2011 1ste SBO Lisse 2010 1ste 50 cc Damwoude 2010 1ste 50 cc Jubbega 2010 1ste 70cc Genemuiden 2012 1ste 70 cc Genemuiden 2013
|
za jul 26, 2008 12:03 pm |
|
 |
deadgothic
ApriliaForum Member
|
af1special schreef: nokken keiji,
hoe staat het nu met het project deadgothic? Saai Schuren Schuren schuren en o ja schuren
Beetje brommertje uit elkaar halen en kieken wat nodig vervangen moet worden Lijstje groeit wel
De hele Cockpit Moet vervangen worden we zijn nog niet echt begonnen aant iDee'e ervoor
O ja en we gaan mischien op zoek naar iemand die ken lassen  om te kijken of we er een andere voorvork op kennen lasse (een langere)
(\__/)
Laatst bijgewerkt door deadgothic op za jul 26, 2008 4:36 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
za jul 26, 2008 4:28 pm |
|
 |
ostjj
ApriliaForum Member
|
Royal Club schreef: /dramaqueen

za jul 26, 2008 4:32 pm |
|
 |
deadgothic
ApriliaForum Member
|
ostjj schreef: Royal Club schreef: /dramaqueen  Mischien moetk me username veranderen in Dramaqueen k vindt wel lollig eigelijk 
(\__/)
|
za jul 26, 2008 4:38 pm |
|
 |
Royal Club
ApriliaForum Member
|
deadgothic schreef: af1special schreef: nokken keiji,
hoe staat het nu met het project deadgothic? Saai Schuren Schuren schuren en o ja schuren Beetje brommertje uit elkaar halen en kieken wat nodig vervangen moet worden Lijstje groeit wel De hele Cockpit Moet vervangen worden we zijn nog niet echt begonnen aant iDee'e ervoor O ja en we gaan mischien op zoek naar iemand die ken lassen  om te kijken of we er een andere voorvork op kennen lasse (een langere)
een vork lassen zou ik niet aan beginnen, een ander balhoofd kan nog wel
|
za jul 26, 2008 5:32 pm |
|
 |
deadgothic
ApriliaForum Member
|
 of balhoofd positie veranderen zodat de voorvork meer naar vore steekt
Maar daarmee maak je volgens mij je frame zwakker.
 dacht ik zo
(\__/)
|
za jul 26, 2008 6:50 pm |
|
 |
ostjj
ApriliaForum Member
|
kom eerst maar eens wat meer te weten over lassen aan je frame nzu voor je eraan begint !
za jul 26, 2008 6:56 pm |
|
 |
|