HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu wo maart 12, 2025 12:15 am

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 139 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
 Aprilia RS GHOSTRIDER 
Auteur Bericht
peteRS
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 95
Bericht 
Black.Fist_Tom schreef:
Wat een toestand :O mischien een dom ideetje hoor, maar maby helpt het om iets te doen zoals marktplaats doet. Dat je jou gegevens aan marktplaats geeft en als alles klopt dan zet marktplaats zo'n groen vinkje bij je naam dat je gewoon een gecontroleerde verkoper ben. Zoiets lijkt mij wel handig op het forum. Dus dat je jou gegevens geeft aan een Moderator of iemand anders die het op zich wilt nemen, en dat die gene het adres en huisnummer enzo checkt of alles klopt. Als dat dus zo is (wat bij 98% van de VERKOPERS wel zo is) dan ergens neerzetten dat het een gecontroleerde verkoper is.

Natuurlijk hoeft het niet bij alle mensen, want niet zo heel veel mensen op dit forum verkopen een item of meerdere.

Zoals ik al zei, mischien is het wel een heel dom ideetje en mischien wel niet. Mischien zet mijn idee wel aan tot een ander idee mischien wel niet :^^:
Ik hoor wel wat jullie ervan vinden

Kvind gewoon dat iedereen alle gegevens in het profiel moet invullen. Zoals leeftijd en woonplaats, er zijn er veel die dat niet doen.

di sep 12, 2006 5:08 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk albumWWW
Sees RS50
ApriliaForum Member

Bericht 
Helemaal mee eens.

di sep 12, 2006 5:10 pm
Profiel
THAI-fight
ApriliaForum Member

Bericht 
ik vind het lullig...zoals je ziet heeft hij nog geen 1 keer gereageerd (misschien heeft hij het wel druk gehad ) en nu staan er al zoveel reacties dat ie er geen woord meer tussen kan krijgen...

zou best kunnen dat het niet goed is gegaan met de koop..nou en? denken jullie nou echt dat het de eerste keer is op dit forum?

vind dat je zowieso geen mening moet geven...want je hoort het maar van een kant...

en gegevens kan je wel vergeten, er gebeurd genoeg op het internet...

...it´s not a game , it´s real...

di sep 12, 2006 5:13 pm
Profiel
cebess
Administrator

Afbeeldingen: 33
Bericht 
six-o, je hebt toch genoeg om het verder zelf te regelen. De adresgegevens moet ik hier toch echt weghalen voordat ik dadelijk problemen krijg met privacy gezeik. Ik sluit dit topic om loze reacties te voorkomen.
Verder mag je mij best een e-mail of pb sturen als ik wat voor je kan doen.

di sep 12, 2006 11:07 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 139 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10