Re: Zundapp 448, shiny parts ;3
af1rs schreef:
RonnyRacingTeam schreef:
Inlaat gat zit uit het center van de carbu en de luchkanaaltjes zijn zo hoeks als wat.Flowen is een kelk ervoor draaien zodat je het inlaatkanaal kan centreren en het inlaatkanaal kankan uitdraaien, inclusief de luchtkanaaltjes mooi in de kelk laten opgaan.
Zoals ik al zij, Battyboys. Ik weet zelf wel ongeveer hoe het zit maar dan word het wel heel veel werk voor een straat setup netzoals dat een goede kelk berekend is maar, ik rijd op straat, heb er nog wel aangedacht, maar ga zelfs weer met een dicht luchtfilter rijden (lees Luchtfilter herrie, word smerig en kan netter gemonteerd worden zie het ook wel vaker hoor, dikke kelken op mikuni's zoals dit ook weer maar om daar nou je winst mee te pakken
Bijlage:
2012-04-23180934.jpg
Vwb de RVS Adapter, Tsja, ik vind het prima, mooier kun je het niet maken als ik wil polijst ik dat ding tot hij glimt als mijn eikel (en die shined.. ) en er is geen andere (mooiere) manier van monteren als deze subtiel orginele remklauw en niet tveel in het zicht, let op is allemaal niet van mij maar geleend van JP. (Jean Paul)...
Bijlage:
074.JPG
Bijlage:
009%20(7).JPG
en de pomp moet onder de uitlaatbeugel komen is de bedoeling of in het frame.
Ringen voor de voorvork zijn binnen de zuigerstangen heb ik al uitgedraait bij mijn 'werk' werkt allemaal prima :dans: Heb er nog veel meer dus als iemand 1 setje zoekt 19x3 ?
Bijlage:
P7040043.JPG [ 70.39 KiB | 2815 keer bekeken ]
Zo frame klaarmaken voor de coating, moet nog eerst een las slang ophalen in Meppel en de 2e gasbus.. Ach had het ook niet kunnen weten dus voorlopig alleen het slijpwerk :dans: Pff, die uitlaatbeugel remlichtschakelaar ding eraf, toch niet meer nodig :nee: :cool:
Bijlage:
P7040033.JPG [ 63.29 KiB | 2815 keer bekeken ]
Gebroken. :stom: kan ook gelast worden
Bijlage:
P7040034.JPG [ 60.71 KiB | 2815 keer bekeken ]
wiegbeugel word vastgelast aan frame
Bijlage:
P7040035.JPG [ 61.61 KiB | 2815 keer bekeken ]
Ook hier vastlassen
Bijlage:
P7040036.JPG [ 79.2 KiB | 2815 keer bekeken ]
Ook hier, alleen wil er wel voor het optische 2 nette bouten in hebben
Bijlage:
P7040037.JPG [ 58.18 KiB | 2815 keer bekeken ]
Gejat uit een donor 540 frame, :mrgreen: , ja inderdaad de pijp (tegenhouder) van de middenbok heeft een keer een tik gehad Maken we ook nog recht
Bijlage:
P7040038.JPG [ 60.6 KiB | 2815 keer bekeken ]
Jukjes, ik las ze op deze plek vast ivm met dat mijn frame ingekort is (anders heb je 2 lelijke buizen onder je zadel wegsteken) Zodat er weer volle stevigheid in het frame komt En ik kan hierop een accu monteren :ja:
Bijlage:
P7040042.JPG [ 65.02 KiB | 2815 keer bekeken ]
Dat kastje wat je normaal in je frame hebt heb ik maar bij het oud ijzer gegooit, ik heb er meer last van als voordeel van, maar wil straks wel mijn bobine en spanningsregelaar netjes hebben zitten dus het jukje laten zitten. Hier las ik de 'kabelstekkerhouder' weer vast dan is dat ook gewoon netjes :cool:
na 1 keer had ik het ook wel begrepen. Nog niet in meppel geweest, moet naar koekange kuipers om precies te zijn, zal er aankomende zaterdag wel effe heen gaan.
Geregistreerd: za nov 13, 2010 10:32 am Berichten: 3543 Woonplaats: Meppel
Re: Zundapp 448, laswerk.
af1rs schreef:
na 1 keer had ik het ook wel begrepen. Nog niet in meppel geweest, moet naar koekange kuipers om precies te zijn, zal er aankomende zaterdag wel effe heen gaan.
dat is goeie zaak, koop ik me legale vuurwerk ook altijd sowieso hebben die lui wel verstand van bijna alles, altijd chill
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum