Auteur |
Bericht |
aprilia blackdream driver
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr nov 04, 2005 11:51 am Berichten: 544 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Achtmaal
|
we doen ons best hij zal nu het meeste met auto was en shampoo enz gewassen worden
kent iemand he lettertype van driver d druggen al?
_________________ aprillia rs power blackdream
as ge ut nie mir wit gebruikte kit! ist gat te ruim pak dan pur schuim! Als ut dan nog nie gaat pakte ut las apparaat!
|
za mei 06, 2006 9:35 am |
|
 |
[YRT]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 13, 2003 2:32 am Berichten: 2242 Woonplaats: ZH
|
mooi man ! vind alleen persoonlijk jammer dat de tank zilver is... het vloekt een beetje bij de rest
verder mijn complimenten aan de bestickeraar ! 
|
za mei 06, 2006 10:36 am |
|
 |
THAI-fight
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 15, 2005 7:26 pm Berichten: 394 Woonplaats: ja
|
vind het erg mooi, de tank maakt het toch wel ff mooier vind ik ( anders word het zo zwart )
hij had zo uit de aprilia fabriek kunnen komen  je zus zal wel blij zijn dat je dat allemaal betaald 
_________________ met heroïne ga je heel hard achteruit,het is zelfs dodelijk...met brommer rijden ga je heel hard vooruit,alleen je betrekt er andere mensen bij...
...it´s not a game , it´s real...
|
za mei 06, 2006 10:46 am |
|
 |
wimpi
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr aug 12, 2005 2:05 am Berichten: 127 Woonplaats: sterrebeek
|
wow.....
prachtig
eerst dacht ik toen ik die fotoshopkes zag van die stickers echt dat het niet zo mooi zou zijn, maar verdomme die is kei schoon nu...
kvind em zelf schoonder as de mijne nu :p
echt prachtig goe zorg voor dragen 
_________________ wimpi
|
za mei 06, 2006 11:46 am |
|
 |
Filipino
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di aug 09, 2005 7:49 pm Berichten: 666 Woonplaats: Bunnik
|
Houd die wielen op het asfalt
mooi ontwerp 
_________________ Pupp¡e In the end, it all comes together zegt:
doffers... klint best vet
|
za mei 06, 2006 11:58 am |
|
 |
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
ziet er geinig uit. alleen je evrhaal is niet te lezen. interpunctie is altijd leuk.
verder zou k je zus er op laten blijven rijden en zelf een andere kopen. is er iig weer 1 vrouwelijke rs rijder bij
verder string over de buddy? je gaat hem tog zeker niet nou al verneuken. das een beetje scooty actie nooit geen vriendin kan krijgen ofzo. dus doe maar niet 
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
za mei 06, 2006 12:16 pm |
|
 |
supervaags
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 18, 2005 3:04 pm Berichten: 1389 Afbeeldingen: 2
|
kvind het wel lijpe bestickering 
za mei 06, 2006 1:20 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
wow  hijs echt mooi geworden
nu idd dat ding nog recht zien te houde 
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
za mei 06, 2006 1:53 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Martijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 06, 2006 4:11 pm Berichten: 158 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: zeewolde
|
gruwelijk  ik vind die grijze tank ook wel bruut hoor
_________________ je zou maar harder rijden dan je beschermengel vliegen kan...
|
za mei 06, 2006 4:19 pm |
|
 |
RS driver
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di dec 06, 2005 10:17 pm Berichten: 176 Afbeeldingen: 5 Woonplaats: Putten
|
strak gedaan.. vooral, allemaal met de hand bestickerd en dan ook nog recht  vind ik egt top
hou em recht he 
_________________ Er zijn veel koeien en dus ook veel waarheden.
|
za mei 06, 2006 4:36 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Nollie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 10:58 pm Berichten: 944 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Sprang-Capelle
|
vind het wel apart maar... het is niet mijn smaak
Maar die gast kan wel stikkers plakken
string over die buddy weg laten idd das echt verneukt 
_________________ Een echten man zorgt dat hij bier zuipen kan!
|
za mei 06, 2006 4:42 pm |
Persoonlijk album
|
 |
aprilia blackdream driver
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr nov 04, 2005 11:51 am Berichten: 544 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Achtmaal
|
Fast-Rider schreef: ziet er geinig uit. alleen je evrhaal is niet te lezen. interpunctie is altijd leuk. verder zou k je zus er op laten blijven rijden en zelf een andere kopen. is er iig weer 1 vrouwelijke rs rijder bij  verder string over de buddy? je gaat hem tog zeker niet nou al verneuken. das een beetje scooty actie nooit geen vriendin kan krijgen ofzo. dus doe maar niet 
haha oke string wordt af geschrapt
sorry van het typen maar jij als roosendaaler kan dat toch wel lezen
maar mn zus heeft er al 2jaar met opzitten die heeft ok gezorgd dat hij beschadigt was en zo werd tenminste
wij hebe heb late spuite en ik mn broer hem in elkaar gezet en ik stikkers geregeld
maar zij gaat straks auto rijde en ik mee brommer en ik hou hem recht hoop ik want hij is niet zwaarder geworden door die stikkers hoor
maar die string gebeurt dan niet meer
is allemaal betaald van de vergoeding van de vezekering van het ongeval en we hebben nog geld over dusja
_________________ aprillia rs power blackdream
as ge ut nie mir wit gebruikte kit! ist gat te ruim pak dan pur schuim! Als ut dan nog nie gaat pakte ut las apparaat!
|
za mei 06, 2006 5:00 pm |
|
 |
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
jawel is wel te lezen. maar zonder punten lees je gewoon door en dan denk je egt ff van HUH waar heeft tie het over
goed zo vd string
anders was het wel sonde van een mooie brommert 
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
za mei 06, 2006 5:21 pm |
|
 |
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
mooi zeg!  erg netjes geworden
|
za mei 06, 2006 6:11 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Broezz
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 26, 2006 12:23 am Berichten: 587 Woonplaats: Sint-Katelijne-Waver
|
Netjes bestickert 
|
za mei 06, 2006 11:52 pm |
|
 |
|