Re: Zundapp 50cc RvRT cilindertje klaar, zaterdag ritje !
Zoals te lezen was vanmiddag wat Problematiek na slechts 50km gereden te hebben
Wand zag er wel Prima uit geen kopzorgen meer !
-O ring vervangen
-105 terug gemonteerd
-Kopmoer opgezocht
-Aangetrokken op 12nm
En Rijden maar weer, bijstellen naald iets verzet weer terug gezet filter iets meer lucht doorlaat en rijden, Bougie er even uit netjes zwart en rijden maar weer.
Ik naar Coevorden heel rustig, en dacht hmm loopt echt lekker stukje toeren en wat foto's maken (zien niet top had problemen met uploaden) maken ! zijn haarscherp, maar kan ze niet uploaden
Door naar Emlichein, door naar Nordhorn en toen was ik een goede 60km onderweg had zoiets van nu maar terug rijden, even rondom Laar gereden
En dan weer de lange rechte saaie weg
stukjes 40, stukjes 70 weer even helemaal naar 20 en vol acceleren tot de 80 en weer rustig rijden.
Stukje 125 (zonder pijn of moeite) gereden, haalde gewoon een auto in op een 100 weg die dacht zeker van whoaaatt thaaa fuckkk
Toen door naar schoonebeek en toen omgekeerd richting Coevorden overal KIT
Ik dacht houd me aan dan stelletje honden kom op... heb alles bij me en voor elkaar, maar nee hoor... gewoon stug er voorbij rijden en me niet aanhouden..
Even het industrie terrein op gegaan, rijd een rotonde op en heb opeens me achterkant naast me staan (kon hem net houden )
Blijkt nou door die rechte weg, allemaal kettingvet op me band + nat wegdek had echt flink mazzel want had echt zoiets van daar liggen we zometeen !
Even voor een soort van appartementencomplex gezet, en een foto gemaakt en toen op huis aangekeerd
Vertrouwen zit er dik in,weet ook zeker dat de wand er nu weer goed uitziet Zaterdag ook lekker de rit rijden lekker op eigen tempo lekker relaxt
Puntjes die aandacht verdienen.
-Wiel lagers achter worden echt slecht.
-Afstelling mag iets armer -> Doen we na het inrijden