Auteur |
Bericht |
ludo
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 22, 2006 11:22 pm Berichten: 477 Woonplaats: dedemsvaart
|
oh ja
ze komen er zo snel mogelijk aan
_________________ mijn RS project ;) http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=4480
|
wo jan 23, 2008 6:20 pm |
|
|
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
_________________ Honda VTR1000 Firestorm
|
wo jan 23, 2008 7:27 pm |
|
|
ludo
ApriliaForum Member
|
nou op aandringe van sommige personen
hier de foto's
ze zijn niet zo super ik heb namelijk geen vaste hand
maar deze week komen er wel foto's van buiten
maar de planne
het blokje gaat er weer onderweg
en word uit elkaar getrokken en de carters worden gestraalt
de gilidonie cilinder en de ginellie uitlaat worden verkocht
en het volgende komt er in
- rito krukas
- 5 plaats koppeling
- hpi
- pro race cilinder
- pro race uitlaat/opmaat uitlaat
en de inlaat ben ik nog niet uit
maar ik wil met deze setup aan de 70 cc klasse mee doen
en als je tips hebt zeg het dan
_________________ mijn RS project ;) http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=4480
|
zo feb 03, 2008 9:54 pm |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
erg leuke kleur
veel mooier dan in de photoshops vind ik :)
succes met sprinten
zo feb 03, 2008 9:55 pm |
Persoonlijk album
|
|
No fear
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 02, 2007 10:45 pm Berichten: 2269 Woonplaats: China
|
Ziet er leuk uit!
Leuk setupje ook om mee te sprinten
Alleen dat krukasje
_________________ Power is useless without control!
|
zo feb 03, 2008 10:14 pm |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
|
No_fear schreef: Ziet er leuk uit! Leuk setupje ook om mee te sprinten Alleen dat krukasje
is dezelfde krukas als die van rainman en die heeft 20PK
... u zei?
zo feb 03, 2008 10:16 pm |
Persoonlijk album
|
|
sbk replica
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 10, 2007 2:04 pm Berichten: 2602 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: schagen
|
van de week gehoord dat die ook gewoon breken. daar was de onstekings kant eraf gebroken
_________________ RS50 rossi, honda cbr400rr en cb350f!
|
zo feb 03, 2008 10:19 pm |
Persoonlijk album
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
|
sbk replica schreef: van de week gehoord dat die ook gewoon breken. daar was de onstekings kant eraf gebroken
ach, denk dat dat allemaal wel meevalt
voor 20€ meer heb je idd wel de dure doppler en daar zou je toch geen problemen mee mogen hebben
maar waarom allemaal MK, bijna iedereen heeft dezelfde setup
kan je beginnen met de MK sprint cup
zo feb 03, 2008 10:22 pm |
Persoonlijk album
|
|
ludo
ApriliaForum Member
|
thomasrs50 schreef: sbk replica schreef: van de week gehoord dat die ook gewoon breken. daar was de onstekings kant eraf gebroken ach, denk dat dat allemaal wel meevalt voor 20€ meer heb je idd wel de dure doppler en daar zou je toch geen problemen mee mogen hebben maar waarom allemaal MK, bijna iedereen heeft dezelfde setup kan je beginnen met de MK sprint cup
nou maby neem ik dan wel de doppler ik kijk dan wel even wat de ervaringen van andeer mensen zijn
maar waarom mk
nou omdat ik wil rustig beginne met sprinte en met deze setup doe je nog een beetje mee met de rest
en het is ook niet al te duur in iedergeval niet duurder dan malossie of iets dergelijks
|
zo feb 03, 2008 11:09 pm |
|
|
rs joost
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 10, 2006 5:21 pm Berichten: 2477 Woonplaats: bantcity
|
No_fear schreef: Ziet er leuk uit! Leuk setupje ook om mee te sprinten Alleen dat krukasje
wat is mis met rito ? heb hem er ook inzitten , ding heeft al ontiegelijk op ze donder gehad , en heb nog steeds geen speling op me bigend
|
zo feb 03, 2008 11:21 pm |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
|
ludo schreef: thomasrs50 schreef: sbk replica schreef: van de week gehoord dat die ook gewoon breken. daar was de onstekings kant eraf gebroken ach, denk dat dat allemaal wel meevalt voor 20€ meer heb je idd wel de dure doppler en daar zou je toch geen problemen mee mogen hebben maar waarom allemaal MK, bijna iedereen heeft dezelfde setup kan je beginnen met de MK sprint cup nou maby neem ik dan wel de doppler ik kijk dan wel even wat de ervaringen van andeer mensen zijn maar waarom mk nou omdat ik wil rustig beginne met sprinte en met deze setup doe je nog een beetje mee met de rest en het is ook niet al te duur in iedergeval niet duurder dan malossie of iets dergelijks
als je rustig wil beginnen kan je misschien eens kijken voor de goedkopere cilinder alla airsal ed, niemand sprint ermee, maar volgens mij kan je er nog knappe resultaten uit halen
succes
ma feb 04, 2008 12:08 am |
Persoonlijk album
|
|
No fear
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 02, 2007 10:45 pm Berichten: 2269 Woonplaats: China
|
thomasrs50 schreef: No_fear schreef: Ziet er leuk uit! Leuk setupje ook om mee te sprinten Alleen dat krukasje is dezelfde krukas als die van rainman en die heeft 20PK ... u zei?
Dan ben ik in de war
Excusses
_________________ Power is useless without control!
|
ma feb 04, 2008 5:33 pm |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
|
No_fear schreef: thomasrs50 schreef: No_fear schreef: Ziet er leuk uit! Leuk setupje ook om mee te sprinten Alleen dat krukasje is dezelfde krukas als die van rainman en die heeft 20PK ... u zei? Dan ben ik in de war Excusses
geeft toch niet, er zijn er natuurlijk betere, maar voor 80€ is het best een mooie krukas
ma feb 04, 2008 5:35 pm |
Persoonlijk album
|
|
ludo
ApriliaForum Member
|
thomasrs50 schreef: ludo schreef: thomasrs50 schreef: sbk replica schreef: van de week gehoord dat die ook gewoon breken. daar was de onstekings kant eraf gebroken ach, denk dat dat allemaal wel meevalt voor 20€ meer heb je idd wel de dure doppler en daar zou je toch geen problemen mee mogen hebben maar waarom allemaal MK, bijna iedereen heeft dezelfde setup kan je beginnen met de MK sprint cup nou maby neem ik dan wel de doppler ik kijk dan wel even wat de ervaringen van andeer mensen zijn maar waarom mk nou omdat ik wil rustig beginne met sprinte en met deze setup doe je nog een beetje mee met de rest en het is ook niet al te duur in iedergeval niet duurder dan malossie of iets dergelijks
als je rustig wil beginnen kan je misschien eens kijken voor de goedkopere cilinder alla airsal ed, niemand sprint ermee, maar volgens mij kan je er nog knappe resultaten uit halen
succes[/quote
ja maar pro race is opzich wel vertrouwbaar en er zijn goeie prestatie's mee vericht
en van de airsal weet ik dat niet zo zker allemaal
|
ma feb 04, 2008 8:19 pm |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
|
ludo schreef: thomasrs50 schreef: ludo schreef: thomasrs50 schreef: sbk replica schreef: van de week gehoord dat die ook gewoon breken. daar was de onstekings kant eraf gebroken ach, denk dat dat allemaal wel meevalt voor 20€ meer heb je idd wel de dure doppler en daar zou je toch geen problemen mee mogen hebben maar waarom allemaal MK, bijna iedereen heeft dezelfde setup kan je beginnen met de MK sprint cup nou maby neem ik dan wel de doppler ik kijk dan wel even wat de ervaringen van andeer mensen zijn maar waarom mk nou omdat ik wil rustig beginne met sprinte en met deze setup doe je nog een beetje mee met de rest en het is ook niet al te duur in iedergeval niet duurder dan malossie of iets dergelijks als je rustig wil beginnen kan je misschien eens kijken voor de goedkopere cilinder alla airsal ed, niemand sprint ermee, maar volgens mij kan je er nog knappe resultaten uit halen succes[/quote ja maar pro race is opzich wel vertrouwbaar en er zijn goeie prestatie's mee vericht en van de airsal weet ik dat niet zo zker allemaal
airsal is best een goede cilinder, alleen ff goed afwerken en betere zuiger derin
di feb 05, 2008 12:35 am |
Persoonlijk album
|
|
|