Auteur |
Bericht |
Wilbert
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 17, 2011 4:10 pm Berichten: 163 Woonplaats: Oudleusen (OV)
|
Re: RS2 van Richard en Wilbert
|
do jun 07, 2012 6:05 pm |
|
|
diverence
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr maart 13, 2009 2:16 pm Berichten: 3629 Woonplaats: Hasselt
|
schiet mooi op wilbert!!!
do jun 07, 2012 6:09 pm |
|
|
JB1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 20, 2011 10:05 pm Berichten: 2797 Woonplaats: 038 A28 6 letters.
|
inb4mongolgeryon dat zijn brommer op jouwe lijkt.
Wel tof, jammer dat het een roestju is.
do jun 07, 2012 6:11 pm |
|
|
Wilbert
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 17, 2011 4:10 pm Berichten: 163 Woonplaats: Oudleusen (OV)
|
Thx jongens! Ja sorry Jelmer.. ik denk er ook de hele tijd aan Straks wordt ik er nog van af getrapt omdat iemand mij of Richard voor Geryon aan ziet, nja dat is dan het risico he XD Het frame is gecoat dus ik hoop toch wel dat ik geen roest ga zien
|
do jun 07, 2012 6:18 pm |
|
|
Repeating
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo dec 04, 2011 7:33 pm Berichten: 178 Woonplaats: Midden-Limburg
|
Re: RS2 van Richard en Wilbert - Kappen zitten er op P8
Netjes netjes netjes
|
ma jun 11, 2012 6:43 pm |
|
|
Venlonaer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
|
Heul mooi hoor
ma jun 11, 2012 6:44 pm |
|
|
diverence
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr maart 13, 2009 2:16 pm Berichten: 3629 Woonplaats: Hasselt
|
lekker hoor Wilbert! mooi houdt je ze nu zeker nu je je eige auto hebt
ma jun 11, 2012 6:50 pm |
|
|
FlorisFerrari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 22, 2009 7:27 pm Berichten: 3060 Woonplaats: klaaswaal
|
waarom maakt niemand is zo'n ding wit? lijkt me wel grappig/anders (positief andersP
het woordenboek schreef: Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
|
ma jun 11, 2012 9:51 pm |
|
|
moneybuy
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 01, 2011 9:07 am Berichten: 896 Woonplaats: beilen
|
@FlorisFerrari Er staat net 1 op marktplaats haha http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/ ... nd=17&fs=1 Lijkt opzich ook wel dik
_________________ Een auto is net een vrouw. Tegen de tijd dat je de asbak vol hebt moet je hem in ruilen op een andere...
Rieju RS2 Matrix Pro 70cc MK Pro Race 2 Tuned
|
wo jun 13, 2012 9:59 am |
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
^over hem hadden we het dus, Wilbert.
wo jun 13, 2012 10:33 am |
Persoonlijk album
|
|
Wilbert
ApriliaForum Member
|
Hehe I see marien Bedankt voor de positieve reacties mensen! Zo'n ding in het wit zou best cool kunnen staan, bijvoorbeeld met de kleuren die ivarr ook gebruikt voor zijn project (wit, zwart, rood). Zo wit met zwart alleen vind ik hem nogal kaal. @Floris, Volgens mij wordt er niet zo veel gedaan met die rieju's.. Als je op marktplaats kijkt vind je maar weinig rs2tjes in goede staat (vind ik tenminste). Er staan er sowieso weinig te koop. (grootste deel zou wel weg rotten ) In het buitenland wordt/werd er wel veel gedaan met die dingen. Maar wat ik tegen kwam op het internet vond ik niet echt indrukwekkend. PS: Grote kans dat we (Richard en ik) als toeschouwer naar de pottendijk meeting komen op de brommers. Erwin was laast bij me een carb ophalen, hij vroeg nog als ik ook heen ging.. Kga er niet racen maar even kijken lijkt me erg leuk Moet ik nog wel even overleggen met Richard haha
|
wo jun 13, 2012 3:52 pm |
|
|
Wilbert
ApriliaForum Member
|
|
vr jun 15, 2012 10:40 am |
|
|
JB1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 20, 2011 10:05 pm Berichten: 2797 Woonplaats: 038 A28 6 letters.
|
Wanneer ga je een Honda NS1 opknappen?
vr jun 15, 2012 11:34 am |
|
|
Yv.S
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 15, 2011 9:43 pm Berichten: 982 Woonplaats: Deest
|
spiegels en andere knipperlichten zouden hem goed staan. miss een achterlicht met ingebouwde knipperlichten?
_________________ No one is able to discribe the feeling. Some call it freedom or explain it as their passion. Others call it madness and reckless.
|
vr jun 15, 2012 12:30 pm |
|
|
Wilbert
ApriliaForum Member
|
haha eerst deze verkopen Jelmer en dan maar eens zien wat we gaan doen MT5 lijkt me ook wel een keer vet om te doen. @yvs; Spiegels zitten er nu wel op Knipperlichten zouden inderdaad wel mooier kunnen, deze had ik nog liggen dus tja. Anders ben je ook zo weer 30-50 euro verder. We hebben er juist voor gekozen nog wat extra geld te investeren in het blok. Zodat deze goed en betrouwbaar loopt. Dus hij blijft zo en wordt verkocht
|
vr jun 15, 2012 1:37 pm |
|
|
|