Wouzziej's Aprilia RS50 OM BIJNA KLAAR!!!
23-09-2006
Rs50 Oud Model gekocht in dozen.
Hier heb ik helaas geen foto’s van, maar ik zal even uitleggen in wat voor staat die was.
Hij was helemaal compleet, blok was er lopend onder vandaan gehaald. Enige wat moest gebeuren was alles laten coaten en alle kappen laten spuiten en hij moest nog geschouwd worden. Dus het eerst wat ik heb gedaan is in elkaar zetten en naar de bromboer voor dat kentekenpapiertje.
Toen stond die er aant einde van de middag zo bij:
25-09-2006
Langs de brommerboer gegaan met de rs op de aanhanger en laten schouwen.
Tijdens het wachten(we kwamen precies in hun lunchpauze) even een fototje gemaakt van RS @ aanhanger.
7-10-2006
Eindelijk zijn dan de papieren binnen en is het kenteken gemaakt.
Tussendoor heb ik nog 2 kleine dingetjes gedaan zoals knipperlicht in mn achterlichtunit ingebouwd en mn demper opgeleukt.
Knipperlicht:
http://youtube.com/watch?v=ondDm_pdI9E
19-10-2006
Paar dingetjes besteld 2 weekjes terug en die zijn nu allemaal binnen.
o Versterkertje voor in de schuur...lekker jumpen tijdens t sleutelen
o 3 spacers voor pro-link systeem
o Achterbrugmoer
o Benzineslang
o Benzinefilter
o 2 originele stuurgewichtjes
o Koppelingshevelklem voor NM.
o Olieslangetje
o 3 sproeiertjes
o 2 dust covers voor mn veerpoten
o Pakkingsetje voor cilinder
9-11-2006
Aantal dingen naar de coater gebracht. Met een aparte kleurstelling van Zwart/wit.
Wit:
o Frame
o Velgen
o Cockpitframe
o Stephouders Passagier
o Kroonplaten
Zwart:
o Achterbrug
o Voorpoten
o Standaard
o Pro-link Systeem
o Clipons.
30-11-2006
Spulletjes zijn terug van de coater en ze zien er zeer mooi uit, fotos komen als hij deels in elkaar zit.
14-12-2006
Heb vandaag aantal dingen op mn frame gezet.
Kabelboom uitgezocht en netjes vastgemaakt
Cockpitframe erop gedaan
Dash erop
Kroonplaten erin
Luchtfilter erop
Clipons+gashandle enz
Achterlicht
En dat bakje onder je zitje zit erop.
En belangrijkste van allemaal, Zaterdag gaan mn kappen naar de Spuiter en dan heb ik ze over 3 weken terug. Kleur van de kappen word rood, welke tint rood blijft nog even geheim en wat er met de voorkap gaat gebeuren word ook nog niet bekend gemaakt
15-12-2006
Vandaag blokje eronder gezet.
Nog even een nieuwe ontsteking zoeken want mn kleine neefje heeft um gesloopt
Verder heb ik de bovenste delen van mn voorpoten al in mn kroonplaten gedaan, nu nog de keerringen inde onderste delen en dan is mn voorvork klaar. En als mn bestelling van easyparts binnen is kunnen mn banden om mn velgen(2 ventielen besteld) en kan mn achterbrug erin(plastic bus besteld), Foto’s:
16-12-2006
Vandaag mn kappen naar de spuiter gebracht.
En mn tellerachtergronden veranderd, kwam deze tegen op aprilia2000 en was meteen verkocht. Rechts zijn de oude(klein beetje verkleurd) en de linker zitten er nu op.
5-1-2007
Vandaag is mn achterbrug bus eindelijk binnengekomen na 3 weken, en heb ik meteen mn achterbrug erin gezet en de velgen van de sprinter er tijdelijk ingezet omdat de ventielen die ik heb besteld niet meer leverbaar zijn. dus daar moet ik nog een oplossing voor vinden. en ook heb ik een alarm geinstalleerd met afstand starten en anti hy-jacking functie.
En ook heb ik van Daan een leuke uitlaat over kunnen nemen namelijk een Gianelli Racing. en dat is geen gewone gianelli maar 1 met 2 dempers. en van Redrose heb ik een setje spoelen overgenomen dus ik kan volgende week weer beginnen met afstellen en dan komen er ook filmpjes.
11-01-2007
Vandaag uitlaat binnen gekregen, helaas geen foto gemaakt van hoe die eruit zag. maar zo zag die eruit toen die bij Daan88 op zn rsje zag:
En toen na een uurtje schuren en schoonmaken de uitlaat Gespoten en de dempers Gepimpt, toen zag die er zo uit:
en verder nog van een Vriend vanme een Koplamp van een RS50 NM en 2 RS125 spiegeltjes gekregen
en het beste Nieuws voor het laatste bewaard...ik kreeg 2 dagen geleden een mailtje van Fablos, mn spuiter..dat mn kappen gespoten zijn en dat ik ze zaterdag op kan halen.
hier zijn de foto's(kleur is wat anders opde fotos dan int egt want de lak was nog nat):
12-01-2007
Vandaag eventjes mn uitlaat eronder gehangen en 2 beugeltjes gemaakt waardoor die bij de dempers goed vastzit en in het midden ok. ding gaat nergens meer heen
16-01-2007
Alle kappen zitten erop, morgen nog ff de ontsteking afstellen en dan is die klaar. het ruitje zit er nog niert in omdat deze beschadigd is en ik nog niet weet hoe ik dat op ga lossen.
ik weet dat ik mn ruitje, kapje en luchthapper mis maar ruitje is beschadigd, luchthapper nooit gehad en dat kapje ligt nog bij de spuiter.