HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu vr jan 03, 2025 3:25 pm

Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
 Weschung Aprilia Rs50 99/06 TPR86 
Auteur Bericht
Skungul
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht Weschung Aprilia Rs50 99/06 TPR86
Hallo iedereen,

Ik zal me even voorstellen ik ben wesley schungel aka Weschung Racing & Mx misschien hebben jullie
wel eens van me gehoord ik ben onder andere degene die het parmakit 110cc blok gebouwd heeft voor krego
heb zelf ook een halletje van 150m2 waar ik voor andere mensen voor de hobby onderhoud of modificatie's doe aan hun motorfiets. http://www.weschung.hyves.nl/

Ik ben zelf nu ook bezig met 2 leuke projecten een aprilia rs 125 met een pegaso650 1 cilinderblok (lange termijn) en een Aprilia rs50 99/06 met een tpr 86 kitje en de hele mikmak en wou jullie graag mee laten genieten van dit mooi stukje speelgoed :P

motorische
de spulletjes die er op liggen

-TPR 86 cilinder met malossi voetpakkingen om squish goed te zetten 0,8/0,9
-Tpr krukas
-Fag C3 NT9 krukas lagers
-dellortho VHST 28
-aangepaste kelk op aangepaste luchtfilterbox
-Malossi VL6 membraam
-Malossi spruitstuk (diffusser voor een VL6 membraam zit aan spruitstuk voor naadloze overloop)
-polini 5 plaatskoppeling
-Metrakit pro race uitlaatje
-Versnellingsbak uitgevuld
- ontsteking is nog niet helemaal zeker zo ie zo wel een binnenrotor maar moet ook een redelijk lichtspoeltje op zitten.

Frame
- Bitubo schockbreker veervoorspanning en uitgaande demping verstelbaar
- orginele voorvork is voldoende kan altijd nog met de luchtkamer spelen en andere diktes olie misschien wat stuggere veertjes van H&K suspension in de toekomst
- AJP Voorremklauw ietsje aangepast voor malossi remblokjes
- VoorRempomp van Rs 125 om te proberen weet niet wat de verplaatsing is in vergelijking met een ORI rempomp
- Monoseat
- de rest standaard kuipen
- rs 125 koppelingshendel

Toekomst
Dingen die nog in de planning staan na de zomer als het spulletje versleten is

-Opmaat uitlaat
-Opmaat binnenkopje
-Cilinder bewerken
-Vforce 3 membraam
- andere velgen lichter en waar voor een 320mm zwevende schijf op past
- Brembo 4 zuiger remtangetje RSV mille, Ducati's zijn allemaal pas te maken en hebben 65mm hart tot hart op montage gaten heb dit al gepast van een rsv mille R die ik een onderhouds beurtje gaf en kan er met enig freeswerk onder

-spuitwerk
ik wil kijken dit ik hem eind zomer ook ga spuiten zit te denken om hem fluo rood te maken met een spains replica sticker setje.
Heb met een vriend die de zelfde type brommer heeft afgesproken dat ze alle 2 precies hetzelfde gespoten en bestickert worden

ik zal vanavond of morgen even kijken dat ik wat foto's maak met wat uitleg erbij

Laatst bijgewerkt door Skungul op ma apr 30, 2012 6:18 pm, in totaal 3 keer bewerkt.

ma apr 30, 2012 11:02 am
Profiel
Skungul
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Weschung Aprilia Rs50 99/06 TPR86
Ga niet 300 euro uitgeven voor een dam sport pijpje dan laat ik er liever een opmaat maken.

ma probeer verloopig die pro race en kijk als hij weer uitelkaar gaat dat ik het even goed aanpak
Polini plaatjes heb ik al

Laatst bijgewerkt door Skungul op ma apr 30, 2012 5:46 pm, in totaal 3 keer bewerkt.

ma apr 30, 2012 3:13 pm
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 2 berichten ]