|
TheDutchBeast's DAS PECH APPIE WEG
Auteur |
Bericht |
Maup
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 31, 2009 4:06 pm Berichten: 1791 Woonplaats: Maasdijk
|
Re: TheDutchBeast's DAS PECH APPIE WEG
Gaat hij normaal gezien wel uit als je het contact uitzet? Bekijk dan eens je bougie en cilinderkop. Grote kans dat daar aangekoekte koolresten aan zitten die nog blijven doorgloeien waardoor dat ding nog door gaat wanneer je het contact uitzet.
_________________ Vertrouwen is goed, controle is beter.
|
di sep 27, 2011 5:46 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
[T][H][IJ][N] schreef: RS 666 schreef: Racekees schreef: hehe, ik waarschuwde je al dave, maar had niet door dat ik gelijk een hint gaf over je golluf sorry man maar echt, wanneer 9/10 mensen het lelijk vinden, vraag je je dan niet af.. is het wel zo mooi, als ik denk dat het is?Zo denk ik er nou ook over Maar ik denk in dit geval trouwens dat het niet 9/10 mensen is maar 99999/100000 aangezien het me sterk lijkt dat er meer dan 170 mensen uit heel nederland dit mooi vinden haha meer dan 10 bestaat al niet lijkt me MartinW schreef: http://www.vwforum.nl/even-voorstellen-f6/thedutchbeast-s-golf-2-stylingproject-t132318.html nu wel, maar aan de eerste comment te zien was dat niet zo hij wordt nog steeds gebashed.. alleen heeft ie t zelf niet altijd door volgens mij Der zijn van al die negers vast wel een paar die het leip vinden maar 170 is misschien wel erg veel idd
di sep 27, 2011 6:27 pm |
Persoonlijk album
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
Ja, hou er nou maar weer over op... Al je nog wat op die golf te bitchen hebt, doe het dan op vw-forum...
di sep 27, 2011 6:30 pm |
Persoonlijk album
|
|
Venlonaer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
|
rs_maniac666 schreef: ik denk dat die derbi bang is voor die chromen pleepot, en daar door mankementen begint te vertonen in de hoop dat jij hem weer verkoopt.
zo maart 11, 2012 10:17 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
frishh schreef: marien schreef: Ik heb een leven. Nu jij weer. I do not agree. Hé, toen nog wel!
zo maart 11, 2012 10:25 pm |
Persoonlijk album
|
|
Venlonaer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
|
Gefelicidutchbeast
ma apr 16, 2012 12:28 am |
|
|
marien
ApriliaForum Member
|
ma apr 16, 2012 1:45 pm |
Persoonlijk album
|
|
|