Re: Annanas' project: Aprilia Tuareg alias 'de container'
En dat vond ik nou ook.
Nou, the Saga continues zoals beloofd. Ik heb Annanas' container dus geadopteerd in 2012. 3 maanden later ging mijn werkgever failliet en dus heeft Modderfiets een extra lange winterstop achter de rug.
Maar, zoals ik al tegen Annanas had gezegd, hebben is houden bij mij, dus alles wat er was is er nog steeds. Ook de Tuareg dus. Ik heb hem lopend mee genomen, en moest er nog wat kleine dingetjes aan fixen, zoals de achterrem. Op de dag dat ik haar (de Tuareg
) een tijdje op wilde sluiten in mijn loods, voelde ze de bui blijkbaar hangen en nokte er mee in het aanzicht van de loods.
Ik heb de Aprilia pas weg gebracht naar JdK motoren in Koudekerke, waar Jacco zich over de Tuareg heeft gebogen. Vanwege de leeftijd bleek de ontsteking niet al te jofel meer te zijn, dus dat is vervangen. Op de terugweg na de koop plopten helaas ook de vorkkeerringetjes lek, gebeurt meer na lang stilstaan, dus dat heeft 'ie ook nog ff gefixt. Verder carburateurtje schoon laten maken en nog wat kunstjes aan de electra uitgevoerd en toen mocht ik haar weer ophalen. Loopt als een tierelier! (voor een brommert dan natuurlijk.
)
Nou zelf de komende maand nog ff de puntjes op de i zetten, en dan gaat deze dame weer echt de straat op voor woon/werk. Mijn nieuwe baas zit precies achter een auto/motoronvriendelijk gebied dus komt de Tua super van pas.
Eindelijk, na 20 jaar kan ik eindelijk met een Aprilia op pad! (sommige dingen kosten tijd.
)