Aprilia RS50 2008 Project
Hallo allemaal, Ik zal mezelf even voorstellen, Ik ben Lars, 16 Jaar oud en Brommer/Moter gek
Sinds 28 juni 2013 ben ik trotse eigenaar van een Aprilia RS50 uit 2008
Na lang rijden met ben ik 2 keer gevallen.. Een paar weken later kwam ik erachter dat er nog 2 mensen zijn die de zelfde kappen hebben. En nu mijn kappen toch kapot zijn dacht ik, Laat ik ze repareren en meteen uniek maken! Vanaf mijn 13e wou ik al een Rs50 en toen zocht ik wel eens wat plaatjes op
Op een gegeven moment kwam ik bij het Photoshop topic en daar zag ik een ''Rs 1098'' Het lijkt me sick om die na te maken! Maar weet nog niet zeker als ie zo wordt
Rsje Met een vriend van me
Wat er moet gebeuren:KlaarBezigMoet nog- Kappen opknappen en spuiten - Underseat dicht maken
- Knipperlichten in achterlicht
- Xenon look lichten (+ dat ze allebei branden)
- Voor knipperlichten er weer op
- Uitlaat met dubbele demper bovenlangs (Waarschijnlijk conti) - Velgen zwart coaten + rood velglint Gr. Lars
_________________________________________________________________________________________________________________________________________
EDIT: 26-10-2013
Vandaag zijkappen geschuurd
+ Reparatiemateriaal gehaald
_________________________________________________________________________________________________________________________________________
EDIT: 30-10-2013 19:25
Nog steeds bezig met schuren
Ondertussen twijfel ik nog steeds hoe de kappen moeten worden
Paar shops van het forum ter inspiratie.
_____________________________________________________________________________________________________