Aprilia rs50 moto-gp replica kawa
Hallo allemaal,
Ik rij nu al ongeveer een half jaar rond op mijn rs
Voor dat ik rs ging rijden reed ik altijd op een puch
Na dat ik me puchie zat was toch maar gaan sparen voor een aprilia rs
na lang zoeken heb ik er een gevonden
maar na 1000km rijden bleken de koppelingsplaten op te zijn dus deze meten vervangen door top preformens platen.
toen ik ongeveer 4000km had gerenden liep me cilinder warm
(cilinder er af gehaald bleek het een gietijzeren te zijn
)
dus deze laten honen bij de jager
hij zag er weer als nieuw uit
meteen er op gezet en maar begonen met inrijden
na ongeveer 200km te heben gerenden, het toerental opgebouwd maar nu liep hij ongeveer 20km van huis af warm, Weer
dus langzaam naar huis toe gerenden liep ie nog 4 keer warm, ik meteen weer terug naar de jager en cil ingeleverd werd ie gratis nagehoont maar nu zat er een tik in en was ik het helemaal zat dus heb ik maar een nieuwe cil gekocht namelijk een top preformens 50cc.....
Update 1Zo maar weer ecen een updateje.
Ik ben begonen met een monoseat te maken samen met me opa
We hebben hem nu helemaal geplamuurd dus hij is al bijna klaar. ik zal er vanmiddag weer even een paar foto's van maken. ik weet alleen nog niet welke kleurcode me kappenset was dus hoppen dat het straks ongeveer dezelfde kleur is
Verder heb ik er nu een 19mm dell vlakschuif opgezet. Ik heb van iemand hier op het forum een mvt ontstekking gekocht en er komt straks nog een 21mm dell black edition op. als hij dan helemaalm goed is afgesteld dan gaat hij bij de jager op de testbank om te kijken hoeveel pk er nou werkelijk in dit hok zit
ik zal vanmiddag ook nog wel even een filmpje maken.
Update 2Zo vandaag heb ik ook weer niet stil gezetten ik heb angel eyes gemaakt (ledjes komen warschijnlijk dinsdag binnen Kleur wit of blauw weet nog niet welke beter zal staan) en beslotten om de brommer om te bouwen tot moto-gp replica van kawasaki. ik weet nog niet welke versie het wordt maar er komt binnen kort wel een besluit. verder heb ik een mvt race ontstekking gekocht van hier op het forum, je merkt wel dat er een andere ontstekking op zit hij is namelijk veel veller boven in en ze zeggen op easyparts dat je er 1 tot 1,5 pk meer uit haalt maar dat geloof ik niet want het vlieg is niet zo heel veel lichter. Verder wordt het frame, achterbrug, rem en schakel ophanging, stuurgewichtjes enz zwart gepoedercoat en er moet nog ff een zwardere vertanding op komen want hij maakt nu veels te veel overtoeren.
Update 3Zo weer eens een updatje....
er is alweer veel verandert zoals kapwerk frame gespoten en setup is ietsies bruter geworden. Kapwerk wordt gespoten in de kawaski kleuren met een stickerset van ZX-RR Ninja Fuchs MotoGP 2005 - S. Nakano / A. Hoffmann / O. Jacques. verder is het setup ook aangepast naar....
- Italkit 74cc
- Yasuni R3
- 21mm del
Blok is ook gereviseerd, er zit nu een hebo kruk in met c3 lagertjes.
Update
Zo is weer een tijd terug dat er een update is geweest..
Blok is inmidels weer opnieuw gereviseert door steven omdat de krukaslagers het na 1000km hadden begeven.
Verder was mijn 26mm stage 6 van me brommer af gejat.. echt zielig gewoon mrja dan moet je weer wat anders dus is er een 28mm aangeschaft van stage 6.. na een paar testrondjes merkte ik wel dat ie weer wat sneller was:D dus vandaag meteen naar schagen toe en de brommer op de testbank gezet met als gevolg dat er ff 20,8 pk uitrolde:p
ik zal vanavond ff het filmpje op youtube zetten en ff de grafiek uploaden
setup:
- 74cc Italkit
- 28mm stage 6
- Yasuni R3
- race membraan
- 125cc koplamp met angel eye's
- schuimfilter van ??
- std raceonsteking
- mallosi powerbox (vraag me af of het eigenlijk wel werkt)
- top 126,4
- twv 13-47
foto's: (alle foto's zijn met me telie gemaakt dus somige kunnen slecht kwalitijd zijn)