Mijn RS50 '96... Geerte GEVALLEN FOTO'S +VERHAAL PAG1
Ik ben dus Geerte, ben een meisje en heb un RS50 uit 1996 de Max Biaggi replica. Op het moment ligt hij uit mekaar. Ik wil hem laten spuiten, omdat de vorige eigenaar ermee onderuit is gegaan. Zit dus wel wat kapschade aan. Ben er nog niet helemaal uit wat ik wil. Dus als iemand nog tips heeft
Als jullie dinge wille wete mag je het altijd vragen.
Update: ik heb inmiddels nieuwe kappen gekocht. Weer Chesterfield. En heb de originele en LeoVinci uitlaten weer mooi laten maken. Ik krijg deze week waarschijnlijk achterband binnen. En heb een nieuwe link en schokbreker. Deze week komen ook mijn kappen terug want is nu een blanke lak laag over gespoten. Verder is mijn brommer helemaal gestript geweest, en zijn we nu weer begonnen met opbouwen wat ook bijna klaar is. Als de schokbreker en band eronder zit is hij klaar op de voorkant na en dat gebeurt dan ook nog. Verder heb ik een hele serie foto´s toegevoegd, zodat jullie een beetje een indruk krijgen hoe hij er uitzag.
UPDATE: vandaag (18feb '08) ben ik onderuit gegaan. heb zelf alleen geschaafde knieeën en kapotte jas, broek en helm. Dus dat valt mee, maar nu over mijn brommer.
Mijn brommer is een meter of 10 naar beneden van de dijk afgeschoven. Dus daar valt de schade niet mee.
Mijn kontkap is geschaafd, mn gewonen kappen (alles rechts btw), de ophanpunten zijn afgebroken en krom, rempedaal (voet) is verdwenen dus ook afgebroken, stuur bij kroonplaat afbroken, spiegel geschaafd, voorkap aan de zijkant wit geschaafd, uitlaat geschaafden en meer weet ik zo ff niet, maar kijk maar op de foto.
Ik heb in ieder geval veel geluk gehad, want als ik paar meter eerder was weggeleden was het slechter afgelopen. Nu ben ik zelf boven aan de dijk blijven liggen na 2 meter te zijn geschoven en een paar koprollen.
Mijn brommer bleef nog wel gewoon draaien toen die onderaan de dijk tegen een paal lag.
Ik kreeg opeens een slinger omdat daar een stuk glad was, dus toen ben ik onderuit geschoven, omdat ik de bocht neit meer haalde. Het was niet eens echt glad, alleen dat punt.
Hieronder de foto's
UPDATE:
Sinds afgelopen woensdag (5-03-'08) is de voorkant van mn brommer af en de rechterkontkap. En zit er een nieuwe demper op. Hieronder foto's van hoe mijn brommer er nu bij staat. Waarschijnlijk kan ik over 1 á 2 weken weer rijden