Kenny's Rs 70cc : toch maar niet verkope!
zal me eerst ff voorstelle
k ben kenny, zit wel al tijd op t forum maar nog nooit echt wat gepost ofzo
Nou, Het begon dus allemaal met een greydust een paar maandjes voordat ik 16 werd. De kerel waar ik m van kocht had er al wat aan ligge klote zoals 1 velg gepolijst en zn flut alarm erop gebeunt. aangezien ik toch nog genoeg tijd had voordat ik 16 werd heb ik m maar grotendeels uit elkaar gehaalt heb mn velgen opgeschuurd en opnieuw gespote en de remklauwe ook meteen er bij gepakt. toen was ik eindelijk 16 moest nog een maand wachte voordat ik op kon
. Maar gelukkig had ik m wel in 1x te pakke
dus ik kon fijn op mn mooie greydust touren. En na 3 maande genote te hebbe van mn greydust, ging t mis
ik kwam terug van school en ik moest nog 1 bocht om voordat ik in mn straat was. Het begon ineens kei hard te regenen en ik was aan t afremme voor de bocht/drempel ( ware van die gladde klinkers ) meteen toen ik de drempel raakte met mn voorband schoof hij weg en maakte ik een schuiver
. ik meteen de schade bekeken en mn rechter kant was dus helemaal beschaafd. ik wat mense opgebelt en zo doende ben k bij een autoschade bedrijf gekome die m in de rossi 2006 kleur blauw gespoten heeft. ik had ook maar meteen een ander uitlaatje besteld want mn orgi was ook flink beschadigd en dat zag er natuurlijk niet al te best uit . en nu ben k dus al weer een jaartje verder en ik krijg gelukkig wel allemaal positieve reacties op de kleur
.
update 11-05-08
ik ben net (20:30) ff weeste rijde, reed niet hard maar ineens leek t net of hij vastliep, maar ik kon m nog wel aandouwe enzoo maar niet dat hij wouw rijde ofzo, nu ga ik er misschien een mooi, zo goed als nieuw blokje van make
want vind het toch jammer om te verkope
misschien wete jullie wat er aan de hand is ofzo ?
de setup is nu :
airsal alu cyl. 70cc
dell. 17.5 carb
tnt one uitlaat
hebo membraan
vertanding 13-47
hier een filmpje:
http://youtube.com/watch?v=G76UujnpqWU
hier klein sprintje ( ik ben die hier aan de binnekant )
http://www.youtube.com/watch?v=sW8MXYvDQ3A