Geregistreerd: do jul 26, 2007 6:15 am Berichten: 593 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Schermer
ApriliaRS50, Diablo Black/SBK->special van Eriko de Angel
Omdat ik niet superveel te doen heb post ik maar even mijn trots hiero
Het is een Aprilia RS50 Diablo Black uit 2002, ik ben de 3e eigenaar alweer.. dit neemt niet weg dat het een prachtding is!!
Sinds 11 juli 2007 ben ik de eigenaar, en nu post ik voor jullie even wat foto's
zo was ie toen ik hem kreeg :
nadat ik was geslaagd meteen ff een nieuw bandje eronder:
op een "fotoshoot" bij mn oom in het graanland
samen met zn trotse eigenaar
met een tankpad en een "RS" dingetje uit Duitsland is ie nog mooier geworden
ook moest natuurlijk dat gele brandmerk eraf
en er is ook een ''xenon-look'' lampje in gekomen (geeft witter licht)
Innovatie/update 20 maart 2008:
zogeheten "cooltech" stickertjes van mn pa gehad, opzich wel geinig.. heeft het volgende resultaat opgeleverd:
op de achterbrug:
op het subframe, deze zit ook aan de linkerkant:
op de kroonplaat, multifuntioneel als jullie begrijpen wat ik bedoel en mn minibikie op de achtergrond
op de voorkap, ook aan de linkerkant is ie aanwezig:
hier nog enigzins optische styling van het voorspatbord
en van mn olietankje, vrij nutteloos, maar wel geinig :
Nu ik even tijd heb post ik wat foto's van hoe hij er nu bijstaat (al zitten er hier nog wel 2002 knipperlichten op, deze zijn inmiddels ook vervangen voor 2005 knippers (net als voor al is gedaan :
Laatst bijgewerkt door Eriko de Angelis op vr aug 08, 2008 11:52 am, in totaal 7 keer bewerkt.
Geregistreerd: do dec 02, 2004 2:43 pm Berichten: 4328 Woonplaats: Moerkapelle
ja hij is wel erg mooi
_________________ ben z`n sprinter Nederlands Record 50 cc sprint: 7.738 & Nederlands Record 70 cc sprint: 7.117 1ste SBO Lisse 20101ste 50 ccJubbega 20111ste SBO Lisse 20101ste 50 ccDamwoude 2010 1ste 50 cc Jubbega 20101ste 70ccGenemuiden 20121ste 70 ccGenemuiden 2013
ik denk dat hij bedoeld te vol.. of te druk.. vond ik eerlijk gezegd ook wel.. tis een hele mooie print hoor.. no offence maar miss iets te druk voor een tankpad..
Geregistreerd: do jul 26, 2007 6:15 am Berichten: 593 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Schermer
zal er nog wel van komen ja! bedankt voor de reactie verders..
@Erwin90, hij staat overal aangeschreven als een SBK, maar dan het oude model van de SBK, jij hebt de nieuwere uit 2003 of 4 deze zijn uit 2002
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 64 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum