Schoutenrs Aprilia RS50 MY06: VERKOCHT
Hee,
Ik ben Rutger uit Hoek van Holland. Ik heb dus een nieuw type Aprilia Rs en hij is nu een jaartje oud. Heb best wel wat kleine mankementen gehad maar dit is netjes door de dealer opgelost. Dit is hem, toen ik hem net kreeg
UPDATE:
Zo eindelijk weer een update heb me brommer nou al 10 maanden dus ik zou maar even beschrijven wat er is gedaan en gebeurd
De plannen waren:
- Spatbord inkorten,
- Rood velgen lint halen
- Prop uit uitlaat, loopt nou 65
- Als VeeRubbers versleten zijn, michelin banden. Begin er nou al mee te glijden als het nat is schiet niet op
- Spatbord is nu een stuk korter, maar misschien binnekort ga ik een paar beugels maken om het kenteken mooier te bevestigen.
- Rode Reflectietape zit er nu op maar ik kwam iets te kort linksachter en het laat een klein beetje los, dus ik ga binnekort een nieuw rolletje velgen lint bestellen wat ook iets dikker is maar wel reflecteert
Toen was me 1e velg gedaan:
- Me brommer liep eerst 65, door een dat er een prop in de orginele uitlaat zat, maar de orginele uitlaat ligt nu ernaast en word weer mooi zwart gemaakt, maar hij ziet er nog vrij goed uit( weinig roest)
en de demper glimt ook nog mooi. De uitlaat is vervangen door een Giannelli Carbon die er nu naar alle tevredenheid onder zit, alleen me brommer moet nog goed worden afgesteld door een dip bij 5/6000 toeren
dus ik ga het zelf nog even proberen en als het dan niet lukt wil ik hem op een testbank laten afstellen? ( als iemand een adresje weet in Zuid-Holland, omgeving Rotterdam, graag even laten weten
) Tandwiel is van 13 naar 14 gegaan.
Foto van Giannelli Uitlaat toen die nieuw was:
Toen die eronder zat:
Wat er ook nog in het jaar is gebeurd, dit was toen ik de brommer net een maand had, is dat ik er een klein schuivertje mee heb gemaakt, ik verremde me in een bocht en ik kwam in de berm terrecht( bleef er wel op zitten omdat ik al flink was afgeremt
) maar toen ik weer de weg op wilde viel de brommer op de grond( 10 km per uur reed ik toen) en ik had hem nog vast maar ik kon het gewicht niet hebben toen die viel
, resultaat op de linkerkap een flinke kras. Komende weken word de kap weer gespoten en weer netjes gemaakt
De banden: Achterband was trouwens DURO en niet Veerubber en voor is nog steeds VeeRubber. Maar in deze vakantie als ik tijd heb worden er michelins pilot sport's besteld
Over het algemeen heb ik niet veel last gehad van de banden, zijn geen top banden maar hier op het forum word het soms wel erg overdreven
De nieuwe plannen zijn:
- Nieuw, dikker velgenlint
- Linkerkap laten spuiten
- Banden bestellen
- Brommer goed (laten) afstellen
Verder heb ik ook nog een tijd terug een filmpje gemaakt en natuurlijk ook een paar nieuwe foto's
On board, met giannelli:
http://www.youtube.com/watch?v=qrtOEl-q-EcPaar foto's, deze zijn pas gemaakt
:
Als er weer nieuwe dingen gebeuren of veranderen maak ik wel weer een update er zijn verder nog wel wat plannen maar dat komt pas op langer termijn
Als je nog vragen, aanwijzingen, tips, opmerkingen hebt zijn altijd welkom