RS50<J.A.S.O.N.>weg en nieuwe <closed>
***gebeurtenissen***
-op01-11-'07 op voor mijn examen
-op 7-11-'07 hebben ze mijn rs thuisgebragt
Na maanden zoeken op marktplaats naar een goede rs en het lukte niet om de goede te vinde of ze ware al verkcht.toen heb ik de de knoop maar doorgehakt en heb ik maar besloter om een niewe tre kopen de dag na dat ik heb gekocht had had ik mijn certifitaat gehaald
-op 8-11-'07 mijn certifikaat opgehaald
-op 9-11-'07 voor het eerst naar school gegaan met mijn brommer
-op 10-2-'08 aanrijding gehad
***mijn plannen*** * is gedaan
* velgenstriping wit *
* plakletters RS50 *
* wasrek eraf *
* kentekenplaathouder apriliaforum *
- sticker van apriliaforum
- ontgrenze
komen mischien nog wel plannen bij maar die moet ik dan nog bedenke
-hier wat foto's-
toen hij net thuisstond:L:
dit is een foto toen ik 1 week bij mijn oma was kon ik nog niet zo goed overweg met het schakele en ging nog best vaak fout met wegrijde
moes ik 80km heen en terug om naar school te kunnen en was ook nog eens in de week dat het zo vroor
egt heeel koud
-paar foto's met de velgenstriping-
ben erg blij met het resultaat en ook erg blij dat onze fiesenmaker het gedaan heeft want hij begint aan het voorwiel los te late dus dat moet over nieuw maar dat gaat mij niets koste
-hier weer wat andere foto's toen de zon scheen
-
situatie schets iets netter dan de eerste
normaal rijd ik dus op de andere weg waar je eigenlijk niet mag rijde maar de auto's moge daar maar 50 dus rij ik ook altijd maar dagt ga daar weer eens langs lekkr rustig op mijn gemakje toure dus je snapt wel rijd door nooit meer langs en nooit meer rustig
maar het is geen brom/fietspad das aan de overkant is een eenrischtings weg
-schade van de aan rijding -
schade aan de wage deur compleet ingedeukt en een diepe kras van mijn stuur, spiegel eraf en sideskirt ook flink gedeukt en de passagier deur ook een beetje
en dan is mijn voetrem nog een beetje naar binnen gebogen
op achterkuip zitten ook nog wat krasse maar die zie je niet op de foto en een kras op de rechterzijkuip
-heb het nieuwe wasrek erop gezet
hier wat foto's-
'HET plaatjes'
moet nog afgewerkt worden ga het nog zwartspuite en moet nog 2 beugeltjes make voor mijn knipperlichten
mijn plakletters
net aangerede heb niets maar mijn brommer heeft aardig wat schade schat rond de 2500 euro en gelukkig ook niet mijn schuld.
ik reed gewoon over de weg was nogal hoppelig dus ging ong. 36km/p en toen reed er ineens een auto weg die geparkeerd stond recht tegen mijn aan
schades
de prijze op easyparts
* tank €917.78
* voorkuip €237.12
* zijkuip €218,42
* stuur stuurgewichte krom + stuur aan 1 kant weet ik nie
* achterkuip €221,29
* knipperlicht weet nie
* het beugeltje met de rem en aan de anderkant het stepje weet nie
ga er van uit dat dat + montage enzo nog eens 300 erbij komt is nog voorzichtig maar misschien omdat v/d brand officieel dealer is die spulle goedkoper kan levere
heb ff gekeke op easyparts en kwam nu al aan 2000 euro en dan zit het er nog niet op
is allemaal niet zo erg omdat het al het goed is wordt betaald door de verzekering alleen ben hem natuurlijk wel een tijd kwijt voor reparaties. weet niet of v/d brand vervangend vervoer heeft ofzo.
of is iemand hier die zijn RSje wel even kan misse