M'n 4de Aprilia een Rs Rossi-Replica!
Nja na 1 rs die in beslag genomen is en 2 sr's ( die ik nog heb) wou ik toch weer een rs nja hier int dorp zag ik er een voor slechts 250 euro.. zonder kenteken ziet er nog best netjes uit ..
er zit een 20.5mm carb onder en metrakit uitlaat beide als nieuw en volgens mij een Gilardoni 74cc ziet er door de kappen uit nog vrij nieuw uit.. alleen cilinder zit los erop dus moet ff kijken of hij nog heel is ik hoop het

zometeen ff alles goed fixen whehe en dan als de tijd rijp is orgineel maken en keuren.. hij is nederlands en niet gestolen ofzo heb ook gewoon 2sleutels
mja misschien word het een project straks eerst ff aan de praat krijgen ook al is de cilinder vastgenaaid hoop het niet het blijft toch zeker een koopje
hmm zuiger is kapot want ik wis eerst niet dat cilinder los zat dus brak stukkie af zit gelukkig in de uitlaat maar die cilinder is gewoon fucking nieuw echt te gek voor worden

zelfs de bougie heeft nog geen kleur...
dus ff nieuw zuigertje en pakkingen halen en ik denk blazen maar
morgen ook ff RDW bellen, want dat ken nogal tijdje duren voordat hij naar de keuring ken orgineele cilinder heb ik al op't oog en carb heb ik nog wel prop lassen moet ook wel lukken
30-10 hij looooopt

nieuwe vertex zuiger gehaald & pakkingen was wel 65 euro kwijt mja ik kon niet wachten dus dan maar duur whehe was wel een werk dat ding heeft 2 jaar stil gestaan alle boutjes dus roestig vast heb bijna heele slijpschijf opgesleten

maarja godzijdank waren de tapeinden nog helemaal heel
nja ging stukkie rijden wel rustig maar had aardig wat power al dee ik rustig en lekker knetterend geluid

morgen ff alles goed vast zetten en voorlicht werkend maken etc etc..dan ff nog wat dingetjes nalopen en beetje rustig rijden en dan knallen