mijn aprilia rs50 melandri
hey zoals jullie mischien al weten heb k nu ongeveer anderhalf maandje me aprilia rs dus dacht zal hem er ok maar is bij zetten.
heb er uiterlijk wat kleine aanpassingen aan gedaan zoals wheelstriping, kroonplaat gepolijst, tankdop gepolijst en rode neon eronder.
me set-up is zover ik weet redelijk origineel alleen licht er wel een andere uitlaat onder (weet iemand misschien wat voor een dit is??)
morge (13-12-2007) moet ik op voor me rijbewijs, hopelijk haal ik het in 1 keer
hier een paar foto's van de brommer hopelijk vinden jullie hem net zo mooi als dat ik hem vind
update!!:
aangezien jullie alweer een tijdje niks van me hebben gehoord zal ik hier even de vorderingen neerzetten van mijn aprilia rs50 melandri
als eerst is en blijft het onderhoud,na een tijdje origineel te hebben gereden liep me blok in de soep en heb ik hem gelijk goed gereviseerd en een vollewangs racekrukas erin geset
hij heeft nu alweer 4000kilometer gelopen want toer regelmatig flinke afstanden
qua uiterlijk is me kentekenplaat veranderd en heb ik andere knipperlichten erop.
ook zitten er sinds van de week H4 blauwe xenon lampen in,
Aangezien ik 2 weken geleden vol op een auto ben geklapt heb ik wat vertraging met onderhoud omdat mijn rempedaal krom is en voetsteun is afgebroken en natuurlijk de ow zo bekende schuifschade en ja geloof me die automobilist heeft geweten da hij me van de weg heeft gereden kreeg namelijk geen voorrang terwijl ik al op de rotonde zat.
al vanaf het moment dat ik hem kocht stoorde ik me aan het kontje van de rs50 hij moest scherper zijn. ik had lang zitten denken om er een R6 licht in te bouwen. ik was begonnen met purschuim en dat was het begin van mijn project totdat Quintus met zijn tzr op de markt kwam, hier baalde ik even van maar gaf me ook moed omdat het dus wel mogelijk was ik hoop hierom ok niet da mensen gaan denken dak het project van hem heb afgekeken want ben er ondertussen al bijna een jaar mee besig. spoedig zal ik foto's posten van hoe de rs er nu bij staat en natuurlijk al een klein voor proefje van mij R6 kontje moet zeggen dak er self al redelijk tevreden over ben.
bedankt voor het lezen!