Auteur |
Bericht |
JesseRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo feb 18, 2007 12:16 am Berichten: 26 Woonplaats: De Koog, Texel
|
Aprilia RS 2007 special!
eyzz,
ik heb ff nieuwe foto`s gemaakt, hij loopt nog steeds heerlijk en ziet er nog toppie uit;) heb nu bijna 2500 op de teller en gaat straks voor zen eerste beurt.
na bekiek et maar ff! groeten Jesse en zn RSje
Laatst bijgewerkt door JesseRS op ma mei 14, 2007 3:00 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
|
ma feb 19, 2007 2:45 pm |
|
|
P!n0
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 10:15 pm Berichten: 2945 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Vlaardingen
|
haha hey kip je ben niet meer de enige!
heel mooi Jesse heel mooi
houd em heel
let alleen op je banden met nat weer en op je lak boven je achterlicht....
wat ik gehoort heb dan...
Laatst bijgewerkt door P!n0 op ma feb 19, 2007 2:49 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
ma feb 19, 2007 2:48 pm |
Persoonlijk album
|
|
Midi RS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 22, 2005 4:23 pm Berichten: 615 Woonplaats: Flevoland
|
gefeliciteerd met de aankoop van een derbi
nee mooie brommer blijft het maar hou je lak en stickers goed in de gaten
_________________ Yamaha R1 2004....
|
ma feb 19, 2007 2:48 pm |
|
|
P!n0
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 10:15 pm Berichten: 2945 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Vlaardingen
|
lol net voor dat je dat zei was ik aant edite idd... maar toch mooi ding
ma feb 19, 2007 2:50 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS-Jurrien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di nov 09, 2004 6:37 pm Berichten: 490 Afbeeldingen: 13 Woonplaats: Huizen
|
Mooi ding!
Nog motorisch wat van plan? of eerst gewoon lekker inrijden daarna ontgrenzen?
_________________ RS50 - Melandri 2001 - # 33
___________________ Golf III GTI 8V
ma feb 19, 2007 2:51 pm |
Persoonlijk album
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
zeker nice ding!! denk dat hij eerst maar eens t zakie moet inrijden haha
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
ma feb 19, 2007 3:11 pm |
Persoonlijk album
|
|
apriliapoggiali
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 05, 2006 9:04 pm Berichten: 303 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: boskoop
|
jaja de 2e op het forum.
mooie rs hoor.
_________________ turbo cached fully carbon fiber Gsx R ala ghost rider
|
ma feb 19, 2007 3:20 pm |
Persoonlijk album
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 30, 2006 2:42 pm Berichten: 1532 Woonplaats: Spijkenisse
|
Hey man, mooie RS.. Komt me ergens bekend van voor (Ik heb m ook )
Paar tips waar je op moet letten:
Boven je achterlicht zit die zwarte Lotus sticker, maar die zit precies op een scherp randje geplakt. Bij mij is die nu dus aan het doormidden scheuren..
Op je zijkap moet je opletten met het wasse dat je heel zachtjes over de sticker heengaat, bij mij is die namelijk aan het loslaten en toen ik er zachtjes met een spons overheen ging om het vuil eraf te halen liet die veel meer los..
In je schakelpook zitten 2 schroefjes, die willen wel is lostrillen en doormidden breken, althans, bij mij.. De 2 schroefjes zijn nu allebij al doormidden gebroken (bekend verhaal bij de Derbi GPR's)
Na de 1000km komt er een sleuteltje in je scherm te staan, dat betekend dat de RS een servicebeurt nodig heeft en alleen door de erkende Aprilia dealer weg gehaald kan worden..
Woon jij toevallig in Texel? (Als die tenminste bij DeJager gekocht is). Ik belde naar DeJager om te vragen of ze die RS nog hadden staan en zeiden ze dat die net verkocht was aan iemand in Texel..
Oja, als het benzine tekentje in je scherm zich laat zien kan je nog wel even doorrijden, hij laat zich wel erg snel zien en ook als de RS op zijn standaard staat komt dit tekentje in beeld..
Het blok wat eronder zit is van Derbi, de D50B0. Dit is gewoon dezelfde als die van de Derbi GPR, alleen durf ik niet te zeggen of alle cilinders en uitlaten daarop passen.. Een uitlaat die goed presteerd op de standaard cilinder is de Gianelli. Ik heb deze uitlaat nu zo'n 2 weken en hij accelereert aardig hard en topsnelheid is 95 op de autoteller Meer onderdelen komen van Derbi, bijvoorbeeld je voorvork. Op de voorvork staat onderaan bij de remschijf zelfs het Derbi logo
|
ma feb 19, 2007 3:32 pm |
|
|
simonfuria
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 08, 2007 7:14 pm Berichten: 133 Woonplaats: Eastermar
|
hij zal hem wel bij de jager weg hebben (1e foto)
maar mooi ding!!!
|
ma feb 19, 2007 4:48 pm |
|
|
Taferel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 06, 2006 7:31 pm Berichten: 303 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: IJmuiden
|
Vet ding Gozer, hou em zo
_________________ (-) Aprilia 4-Life (-)
Mijn RS: http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=4884
|
ma feb 19, 2007 4:55 pm |
|
|
BuxirS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 4:11 pm Berichten: 3214 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Noordelijk
|
Supah toll!
_________________ Ex-moderator uit de gouden tijden van dit forum.
|
ma feb 19, 2007 5:23 pm |
Persoonlijk album
|
|
BuxirS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 4:11 pm Berichten: 3214 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Noordelijk
|
StReS KiP schreef: Na de 1000km komt er een sleuteltje in je scherm te staan, dat betekend dat de RS een servicebeurt nodig heeft en alleen door de erkende Aprilia dealer weg gehaald kan worden..
Uh, ik kan um ook weghalen, haha...
Maareh, met dit weer valt het mee maar zodra het vochtig word moet je je Vee Rubbers niet overschatten want dan zijn ze heel erg bagger, dat is dus een waarschuwing.
Verder bij het ongrenzen er even aan denken dat er nu een 11 tands tandwiel voor op zit i.p.v. de 14 die er ontgrenst (en volgens de boekjes en specs) op hoort.
Bij mij begint de lak ook al los te laten, idd, heel vreemd, maar lees Stres Kip en mijn ervaringen maar eens door, wie weet zit er nuttige info voor je bij...
_________________ Ex-moderator uit de gouden tijden van dit forum.
|
ma feb 19, 2007 5:28 pm |
Persoonlijk album
|
|
Erwin90
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 16, 2006 2:38 pm Berichten: 448 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Dokkum
|
Super ding
Hoe um netjes
|
ma feb 19, 2007 7:26 pm |
Persoonlijk album
|
|
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
Mooi ding hoor! Hou hem netjes
|
ma feb 19, 2007 7:28 pm |
Persoonlijk album
|
|
thom_
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 03, 2007 9:58 pm Berichten: 124 Woonplaats: Den Helder
|
BuxirS schreef: StReS KiP schreef: Na de 1000km komt er een sleuteltje in je scherm te staan, dat betekend dat de RS een servicebeurt nodig heeft en alleen door de erkende Aprilia dealer weg gehaald kan worden..
Uh, ik kan um ook weghalen, haha... Maareh, met dit weer valt het mee maar zodra het vochtig word moet je je Vee Rubbers niet overschatten want dan zijn ze heel erg bagger, dat is dus een waarschuwing. Verder bij het ongrenzen er even aan denken dat er nu een 11 tands tandwiel voor op zit i.p.v. de 14 die er ontgrenst (en volgens de boekjes en specs) op hoort. Bij mij begint de lak ook al los te laten, idd, heel vreemd, maar lees Stres Kip en mijn ervaringen maar eens door, wie weet zit er nuttige info voor je bij...
heb ik (nog) geen last van gehad, maar bij mij staat d'r ook nog maar 200 km op....
( nu nog twee witte op het forum )
|
ma feb 19, 2007 7:44 pm |
|
|
|