Aprilia RS50 My08 lorenzo Replica
Welkom in mijn topic
ik zal mij eerst even voorstellen ik ben Joost van den brink
ik woon in Beekbergen (vlak bij Apeldoorn) en ben 06-mei-2011 16jaar geworden
Theorie: 4fout
Praktijk: 07/06/11 examen/geslaagd
Ik heb dus 9 april een Aprilia Rs50 My08 gekocht
Bouwjaar 2008 ik ben de 2e eigenaar
Kmstand bij aankoop: 10443
de enige schade waren een paar krasjes op de tankdop en verder niks.
Plannen:gebeurt Word wat aangedaannog te doen-schijfrem slot-Stage 6 Temperatuurmeter-Metrakit Rk uitlaat-Eurobegrenzer-Wit velglint-Paddock aanschaffen-Nieuwe kentekenhouder -Nieuwe banden-Rijbewijs halen -Remschijven opknappen -Koplampen doorverbindenDe brommer is bijna helemaal standaard alleen de prop is uit de uitlaat en de vertanding is 15-53.
Ik heb dus even de max snelheid geprobeerd kwam uit op 90km/u plat op de tank, maarja genoeg gelul hier zijn wat foto's
Zo was de brommer bij aankoop:
25-04-11het eerste wat ik er toen mee heb gedaan was natuurlijk die taartschep eraf gehaald
strak kontje
17-05-11en met een howto op het forum een nieuwe kentekenhouder gemaakt en hier het resultaat
25-05-11koplampen doorverbonden
, nu alleen de draadjes nog even goed vast zetten
02-06-11oke vandaag voor tandwiel 13 erop gezet, trek veel sneller op
06-06-11vandaag de kappen eraf gehaald en de brommer helemaal gepoetst, nu alleen het blok nog een keertje.
ik probeerde dus voor de gein ook ff of ik me knippers in me achterlicht kon krijgen en bij het opstarten van de brommer stop hij opeens bij 4000toeren en viel de stroom eraf. Ik schrok me echt dood en dacht van kut nee wat heb ik gedaan... maar gelukkig bleek alleen de zekering te zijn gesprongen, dus heb ik de reserve erin gedaan en alles werkt gelukkig weer. Nu moet ik dus alleen van de week ff kijken voor een nieuwe zekering maar die zijn helaas zo duur
0,30euro
.
Morgen examen en als ik slaag kan ik dan donderdag eindelijk me rbw ophalen
07-06-11jeaj me praktijk gehaald
nu nog even wachten tot donderdag en dan lekker rijden
16-09-11vandaag metrakitRK binnengekregen
07-05-12na een tijd niet echt actief te zijn geweest nu toch weer terug rij nu al bijna half jaartje met me metrakit Rk uitlaatje, maar moet toch zeggen dat ik wel wat meer vermogen wil nu:) ik heb gelukkig nog geen problemen gehad dat ik ben aangehouden in al een jaar tijd dus dat zit wel goed. Maar ik ben nu dus aan het kijken voor een mooie 70cc metrakit ProRace staat me wel erg aan en de SP3 maar wat is nou eigenlijk het verschil tussen deze 2 en heeft iemand er ervaring mee? met gewoon een metrakit Rk uitlaatje?
ach ja, wat niet past, maakte pas.