Nou aangezien ik mijn rs al een tijdje heb is er natuurlijk ook al het 1 en ander aan veranderd, het begon allemaal met een harada
toen nog helemaal origineel, alleen een onbegrensde uitlaat
ik had al het idee om er een special van te maken toen ik hem kocht dus na een tijdje erop rond gereden te hebben toen we 15 waren zijn we maar eens een beetje gaan rondzoeken en kijken was de keus gevallen op de replica van rossi aangezien ik een grote fan ben van deze kerel.
Hij werd dus over gespoten in het blauw.
Ik kon toen ook nog een bidalot uitlaat op de kop tikken dus die zat er toen ook al onder en was ik eigenlijk wel tevreden, maar na een paar maanden ben ik tog maar eens gaan praten met mensen en toen heb ik stickers laten ontwerpen zodat hij steeds meer op de egte replica begon te lijken
toen was ik er helemaal tevreden mee en ik heb ik aan de buitekant een jaar niks meer aan gedaan maar wel het hele blok laten reviseren
Setup werd toen en zo is tie nu nog steeds:
74cc gilardoni
24mm vlakschuif
yasuni hmr
rito race krukas
andere bak (merk weet ik niet ze hebben tijdens het reviseren de bak in de soep gedraait)
13 - 47 vertanding
dit gaf als resultaat op de testbank een mooie score van 12,5 pk
de laatste 2 veranderingen doe ik samen, want jah wat is een mooie rs nu zonder mono want dat heeft de racer ook dus dat moesten we ook hebben, en ik was helemaal uitgekeken op de velgen en na een paar fotoshopjes heb ik ze helemaal wit gespoten, steekt superaf maar ik vind het persoonlijk supergaaf