HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu do dec 26, 2024 8:38 pm

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 587 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 40  Volgende
 Mijn SBK RS50! » StReS KiP 
Auteur Bericht
StReS KiP
ApriliaForum Member

Bericht Mijn SBK RS50! » StReS KiP
Omdat het vorige topic niet zo goed ging, even een nieuwe aangemaakt. Een frisse start :P

Ik wilde altijd al een scooter.. Dat zou dus een Speedfight2 of Aerox worden.. Maar toen begon mijn vader dat scooters voor meide zijn enz. Begon over schakelbrommers en dat dat veel stoerder was.. En na wat gezocht te hebben had ik wat mooie modellen gevonden van schakelbrommers van nu en was daar helemaal weg van, en zou en moest van mij worden.

Ik heb hem gekocht op 1mei 2006. Zo ging hij erin:
Afbeelding

En daar staatie in dan, thuis :^^:
Afbeelding

Maar zoals je al ziet, dat past niet echt.. Dus moest het maar zo:
Afbeelding

Die avond ging ik in de straat even rijden, en het begon te regenen.. En precies toen moest ik hard remmen en remde te hard met me voorrem en ging ik onderuit.. Ik reed toen precies over zo'n gladde riooldeksel waarmee ik met me fiets ook al paar keer onderuit ben gegaan :<>:

Foto's van de schade:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Oke, niet zo leuk dus.. Toen kwamen mijn ouders met het idee om nieuwe kappen te kopen. Dus ik is wezen zoeken, maar die waren al gouw dikke 600euro.. Nja, laatmaar, ik besticker de zijkant wel opnieuw enz.

Ik had toen een Yasuni HMR/2 Oud model erop zitten. Dat liep wel lekker en powerband begon rond de 7000/7500RPM.
Afbeelding

Ook had de vorige eigenaar een Lexus achterlicht van een Speedfight2 eronder gebouwd.
Afbeelding

Ook de voorlamp moest eraan geloven..
Afbeelding

Ik vind het er wel leuk uitzien. Na een week of 3 ging ik is rijden in de polder, ik reed ongeveer al een heel stuk 50/60km/h toen de uitlaat ineens een gruwelijk herrie begon te maken.. Dus ik naar huis gereden, bleek dat de lasnaad helemaal gescheurd was. Dus na wat twijfelen toch maar weer een HMR/2 besteld want dat reed wel erg fijn.. Eenmaal thuisbezorgt, de uitlaat er gelijk ondergezet. (Was binnen 2 dagen al bezorgt!! Thnx Opvoeren.NL). Great, geluid was kl*te, en reed vreselijk sloom.. Met begrenzer kwam ik niet eens boven de 30 terwijl ik normaal de 55 kon halen.. Dus uitlaat eraf, prop eruit gesloopt.. Ja echt gesloopt, dat buisje zat er echt diep in en was echt lang!! Eerst met een hamer en bijtel eruit geprobeerd te tikken, maar dat ging niet. Toen de boor maar gepakt en na heel wat boren eindelijk dat ding eruit gekregen.. Eerst maar is rustig gereden.. Toen op een lang stukje is proberen lekker op te trekken, waarvan ik schrok want bij 7,000RPM kwam ik nog steeds niet echt vooruit.. Maar bij 8,000RPM kwam de powerband eindelijk en trok die heerlijk op :D

En hier nog wat gewone fotootjes, wel met oude uitlaat..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Erwin en ik in de polder..
Afbeelding

En er STOND een Wuppie op me monoseat, maar die is gestolen :X:

En hier een foto toen we de RS'sjes geparkeerd hadden bij de brommerboer toen we zagen dat er rollerbank stond..
Afbeelding
Van links naar rechts:
RS50 GreyDust van Leroy (werkt bij die brommerwinkel)
RS50 SBK van mij
RS50 GreyDust van Michael (zijn schakelpook was toen kapot gegaan, dus gelijk gemaakt)
RS50 GP1 van Erwin (die eerst een Zip had, maar toen ik mijn RS liet zien ook 1tje wilde :P )

En dat is het wel.. Geen gepraat over mijn leeftijd enz. Posts worden gelijk gedelete door de moderator, ongeacht wat er verder in stond.

ma jun 19, 2006 2:26 pm
Profiel
supervaags
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 2
Bericht 
goeie zet :^^:

dan zeg ik het hier ook maar even..

mooi ding hoor, en hou hem zo :P :^^:

ma jun 19, 2006 2:46 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
JamMasterG
ApriliaForum Member

Bericht Re: Mijn SBK RS50! » StReS KiP
StReS KiP schreef:

En dat is het wel.. Geen gepraat over mijn leeftijd enz. Posts worden gelijk gedelete door de moderator, ongeacht wat er verder in stond.

dusss... whatever happend to vrijheid van menigsuiting, word met de dag lachwekkender hierow O:-)

whats next ? iedereen dan maar mod maken ??

eehm, keej... iets wat niet over niet over je leeftijd, crash of andere niet-zo-heel-slimme-maar-waar-we-het-niet-over-mogen-hebben-anders-word-onze-post-gedelete-dingen gaat.... effe nadenken :<>:

mooie RS !! jammer van je schade... (shit, doek `t toch :X: )

kinderachtig dit zeg... ik word te oud voor dit forum (of het forum te jong voor mij, kan ook :Y: )

Official Forum Zeikerd

pics: klik hier

ma jun 19, 2006 6:53 pm
Profiel
Pepijn_KawaZX6
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 8
Bericht 
nah eigenlijk wil ik hier niet op reageren maar feit is wel dat iedereen inclusief jmg vaak teveel door loopt te zagen over alles. Van alles wordt hier maar een diskussie gemaakt, ga anders lekker msnnen ofzo. Tis zonde van het forum dat er zoveel gezeik is. alles wordt 10x uitvergroot en het gaat er meer om dat iedereen elkaar kan dissen lijkt af en toe wel, wie heeft de beste argumenten wedstrijd. En dan heb ik het niet over diskussie over inrijden want dat is normaal, maar dit gaat constant over personen en kvind het behoorlijk kansloos om alles zo uit te vergroten en overal heisa over te maken. Zoals stres kip, laat hem lekker doen wat hij wil doen, als hij niet wil luisteren ok jullie probleem niet, en denk ook eens aan het leeftijdsverschil want hij is toch drie jaar jonger dan jij. kortom niet zo kijken naar de personen op zich en als je je irriteerd kan je het wat mij betreft ook negeren. Echt te kansloos allemaal

edit: dit is ook gezeik van mij dus het mag verwijderd worden als het moet maar ik moest dit ff kwijt.

ma jun 19, 2006 7:20 pm
peteRS
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 95
Bericht 
Leuk verhaal zo! Maar wat me nog niet duidelijk is, zijn die kappen alweer helemaal mooi of gaat dat binnenkort gebeuren oid??

Laatst bijgewerkt door peteRS op ma jun 19, 2006 10:32 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

ma jun 19, 2006 7:24 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk albumWWW
Racekees
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 16
Bericht 
geheh je pa denkt net zo over scooters als mijn pa :P

helemaal gelijk hebben ze.. schakels zijn veel stoerder! goeie keus man

deze ziet er ook erg mooi uit! ben best jaloers opzich :^^:

suc6 met wachten... mazl :^^:

ma jun 19, 2006 7:35 pm
Profiel
Matthijn
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 6
Bericht 
erg bruut RS'e indeed cker zuinig op zijn :thumleft:

en idd heeel veeel su6 met w88 :||:

ma jun 19, 2006 7:37 pm
Daan88
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 7
Bericht 
Even voor alle duidelijkheid,

Dit is een nieuw topic geworden omdat StReS KiP een schoon topic wilde, dus hij wilde over nieuw beginnen met zijn topic, dus ik heb zijn oude topic verwijderd.

Maar StReS KiP, er worden niet zomaar zonder reden replays verwijderd door moderators, dat wordt gewoon bepaald door de moderator zelf.

Bedankt.

ma jun 19, 2006 8:16 pm
*Thomas*
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 32
Bericht 
mooie rs, maar heb er mss overgelezen, of je hebt het niet geschreven of wat dan ook, maar had je nou geen nieuwe kappen besteld?

ik weet dat ii niets over leeftijd mocht zeggen, en dit is niet lullig bedoeld, niet verkeerd opvatten, maar wat je in de tussentijd kan doen in afwachting van je 16de verjaardig is je verdiepen in het technisch aspect van je rsje

ma jun 19, 2006 8:16 pm
StReS KiP
ApriliaForum Member

Bericht 
Ik denk dat ik de kappen zo laat.. Ik weet dat ik hem over 2 jaar voor maar heel weinig kan verkopen maar zo erg is dat niet.

En dat wachten, ach, ik overleef het wel.. 2 maanden voor mijn verjaardag kan ik al prakteik lessen nemen dus wordt leuk :^^:

Laatst bijgewerkt door StReS KiP op ma jun 19, 2006 9:38 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

ma jun 19, 2006 8:24 pm
Profiel
Daan88
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 7
Bericht 
zijn het stikkers op je monoseat of is het gespoten?

ma jun 19, 2006 8:27 pm
jasper
ApriliaForum Member

Bericht 
moet je ook al praktijk lessen nemen ?
Oow je wordt zeker in oktober 16 ik dach al :P

ma jun 19, 2006 8:29 pm
Profiel WWW
SantanoS-RS
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 12
Bericht 
Hijs vet!

ma jun 19, 2006 8:29 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk albumWWW
Filipino
ApriliaForum Member

Bericht 
StReS KiP schreef:
@JMG: Op het internet geld de regel 'meningsvrijheid' niet. Je begrijpt elkaar niet goed genoeg, het komt dus ook tevaak voor: miscommunicatie.. Omdat het vorige topic zo uit de hand liep over dat ik 15 was, niet kon rijden enz. alleen maar omdat ik 1x iets deed, wat mensen aannemen dat ik áltijd zo rij.. Er ontstaat dus al vrij snel miscommunicatie op een forum..

En waarom zeg je: zonde van je schade.. en daarna: shit doe ik het toch? Dat snap ik niet.. Je steunt als het ware mij, en daarna een reactie alsof dat niet mag?

Oke, dus weer miscommunicatie.. Op deze post aub. niet reageren, want dan krijgen we weer meningsverscheel enz. enz.

---------------------------------------------------------------------------------

Reageer jij dan ook niet (gewoon negeren), ik bedoel stuur em dan een PM. Het is namelijk heel raar als je niet mag reageren op wat iemand tegen je heeft gezegd.

Verder ga ik er geen nieuwe discussie over beginnen, maar dat wilde ik je even meegeven, zo start je namelijk een nieuwe discussie, met de reactie hierboven.

ma jun 19, 2006 8:53 pm
Profiel WWW
*Thomas*
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 32
Bericht 
mensen, hou er nou toch eens over op, heb je iets zinnigs te zeggen, zeg het dan, zo nietn zwijg dan, manmanman, een forum dient om zinvolle discussie 1 MAAL te voeren, niet elke dag 10x dezelfde hoop gel*l

ma jun 19, 2006 8:57 pm
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 587 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 40  Volgende