Rednas | aprilia rs 50 07 white
brommer:
merk: Aprilia rs 50 07 white
uitlaat: standaart
snelheid: 93 km/h
overige: een tankpad erop, begrenzer en natuurlijk mijn kenteken ingekort. ( mijn schep is er af).
Mij zelf:
Naam: Sander
Hoe oud: 16 jaar
informatie:
Ik had dus een nieuwe brommer gekocht. ( dezelfde ), toen ik naar school reed ( had nog maar 500 km op de teller ) kreeg ik een lekke band. Toen ik hem naar de garage bracht, zouden ze daar even een prop erin schieten. dat is dus gebeurt. ( ik zou de brommer de volgende dag weer ophalen) Toen belden ze naar ons, je brommer is omgevallen. ( ik voelde me mooi KUT want ik had de brommer nog maar 1, 2 weken). de tank was kapot, een hele lap lak eraf, zijkant zat een dikke kras op, knipperlicht kapot, en de achter kant was beschadigt.
Meer dan € 2000,- euro schade
ze wouden de tank spuiten, en de zijkap vervangen en het knipperlicht. ( ze hadden de achterkant nog nietgezien dat daar een beschadeging had).
zij dachten het valt wel mee. toen zei mijn vader hij word niet bijgespoten, Toen is de brommer naar de dealer gegaan. en hebben de schade met een verzekerings agent bepraat. toen belden ze van je krijgt een NIEUWE BROMMER
( het duurde wel 2 weken voordat ik hem kreeg, moest 2 weken fietsen
)
Toen ik die nieuwe brommer had, had ik hem weer ingereden. bracht hem er heen om hem optevoeren+ 1rste beurt. toen ik ong 1300 km had d8cht ik dat er iets mis was met de achterkant :( en ja hoor de uitlaat eraf gedonder. toen heb ik hem met koffiezetter, mijn vader en ik weer vast gezet.
Nog niet veel geluk gehad met brommers.
( sorry voor de spellingsfouten, ben dyslektisch)
Mijn Brommer!
Mijn kenteken ingekort. ( mijn schep is weg!)
Hoe je dit inkort, kijk op deze site:
www.bcfryslan.tk
die rode, is van koffiezetter, heeft ook een acount op dit forum.
Even racen!
Even racen!
mijn pa's motor!
Aprilia rsv mille 1000 replica uit de superbike ( haga ).
snelheid: 280 km/h
andere tandwiel verhouding zodat hij sneller optrekt
overige: andere uitlaten, die ook worden gebruikt in de superbike.
de naam van die uitlaten: akrapovic. De snelste uitlaten.
Twee lichten aan!
VOOR MEER INFORMATIE, KIJK OP
www.bcfryslan.tk
zoals hoe je twee lichten op doet, en hoe je het kenteken GOED inkort