Auteur |
Bericht |
Ducapri
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di dec 05, 2006 4:08 pm Berichten: 7 Woonplaats: Middelburg
|
Voorstellen, RS van Ducapri
Hallo Forumleden!
Ik dacht ik zal me even gauw voorstellen.
Mijn bijnaam is Ducapri (officieel Scott).
Me naam leidt af van me rs. Dit omdat ik deze zomer me brommer opgeknapt heb en in de richting van een Ducati wou brengen (omdat ik er gek van ben! )
Ik denk dat jullie wel snapen waar de naam Duc- Apri van afleiden haha!
Affijn, zoals je dan ziet is het rood, met de zijstickers er op met Ducapri, de gouden voorremschijf met de rode bouten, gouden tankdop en gouden kroonplaat, een ninja twinner omgebouwd naar dubbele seatpipe (net als ducati) en de achterlichten net als een Duc (afkomstig van een Derbi GPR)
Ik hoop dat jullie nu meer van me weten!
Groetjes Ducapri
edit Daan88: topic titel
Bijlagen:
Kopie van Ducapri 012.jpg [ 84.08 KiB | 4582 keer bekeken ]
|
di dec 05, 2006 4:14 pm |
|
|
Pepijn_KawaZX6
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 04, 2005 3:27 pm Berichten: 673 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Nijkerk
|
kvind het een leip ding maarre heb je ook foto's van de achterkant:P? Verder welkom hier he
_________________ Honda CBR600F Laser Titanium KANON!!!!!!!!!
|
di dec 05, 2006 4:19 pm |
Persoonlijk album
|
|
Ducapri
ApriliaForum Member
|
jaja, dat heb ik zeker!
Dankje wel trouwens!
Bijlagen:
Kopie van Ducapri 005.jpg [ 83.51 KiB | 4573 keer bekeken ]
|
di dec 05, 2006 4:21 pm |
|
|
Tjerk
Administrator
Geregistreerd: ma sep 18, 2006 5:50 pm Berichten: 886 Woonplaats: Hardegarijp
|
Ducapri schreef: jaja, dat heb ik zeker! Dankje wel trouwens!
Vette uitlaat :) zeker mooie brommer.
_________________ De aanwezige spelfouten in de bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
|
di dec 05, 2006 4:23 pm |
|
|
Pepijn_KawaZX6
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 04, 2005 3:27 pm Berichten: 673 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Nijkerk
|
zoww kontje mag er wezen
_________________ Honda CBR600F Laser Titanium KANON!!!!!!!!!
|
di dec 05, 2006 4:24 pm |
Persoonlijk album
|
|
Dr.2Takt
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 8:38 pm Berichten: 1559 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: winterswijk
|
wow mooi ding man! zit ernog leuke setup op?
_________________ De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden....
|
di dec 05, 2006 4:33 pm |
Persoonlijk album
|
|
vinkske
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 30, 2004 6:00 pm Berichten: 148 Woonplaats: landen, belgie
|
Mooie brommer, kleine tip is mss dat plaatje waarop je achterlichten zijn gemonteerd een rode kleur geven, dan is hij af in mijn ogen
|
di dec 05, 2006 4:44 pm |
|
|
Ducapri
ApriliaForum Member
|
Dr.2Takt schreef: :D: wow mooi ding man! zit ernog leuke setup op? Euhm... Nou schrik niet! Nops! Er zit maar een standaart (slome) gietijzeren 50 cc op met een (slechte) 12 mm Sha Carb. beetje slecht en kl*te afgesteld, maarja ik doe het er maar mee. Ik rij nu +- 80 en als het warm is en mee zit (op lange afstanden) dan wilt ie wel de 90 halen. Er zit nu 32 k op en zelf heb ik er 22 k mee gereden en heb er 2 jaar en 4 maanden van mogen genieten! Citaat: Mooie brommer, kleine tip is mss dat plaatje waarop je achterlichten zijn gemonteerd een rode kleur geven, dan is hij af in mijn ogen
Ik snap wat u bedoelt! Ik heb er zelf niet over nagedacht. Want wat je nu ziet is dus traanplaat, en vond het zelf zo goed genoeg
|
di dec 05, 2006 4:49 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
idd netjes gedaan man
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
di dec 05, 2006 4:51 pm |
Persoonlijk album
|
|
vinkske
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 30, 2004 6:00 pm Berichten: 148 Woonplaats: landen, belgie
|
Iedereen zen eige mening, als jij hem zo perfect vindt is het goed .
je hebt wel al veel kunnen genieten van je aprilia, is het nog altijd dezelfde cilinder? waarmee je die 22k mee hebt gereden aan 80kmph
|
di dec 05, 2006 5:06 pm |
|
|
Ducapri
ApriliaForum Member
|
vinkske schreef: Iedereen zen eige mening, als jij hem zo perfect vindt is het goed . je hebt wel al veel kunnen genieten van je aprilia, is het nog altijd dezelfde cilinder? waarmee je die 22k mee hebt gereden aan 80kmph
Nee dat niet.
Eerst reed ik 65 ( ) en dat was puur afstelling van me carb en een (uitgeslete?) zuiger en cilinder.
Toen merkte ik een lekkage, en ik dacht dat het olie was, dus had ik die bijgevuld en gecontroleerd. TOT DAT! ik een vastloper kreeg. Me blok was overhit, en kwam uit eindelijk achter dat mijn koelvloeistof op was. (dat was dus zijn lekkage). Het lekte bij mijn waterpomp en, het werd zwart door de vuil, dus nam ik aan dat het olie was. helaas dus.
Toen een goedkope gietijzeren cilinder en zuiger kunnen vinden, waarvan ik al merkte dat de uitlaatport groter was, waardoor die nu 80 rijdt.
Zo zit het in elkaar.
Maar ik heb gewoon vroeger( toen ik nog tijd had) best een aantal ritje gemaakt.
- Sluis, Terneuzen (paar keer), Brugge, Yerseke, Bergen Op Zoom, Renesse (tig keer), Helevoetsluis (3 a 4 x) en dit keer ben ik in de zomer naar een vriend gereden in Vlaardingen, via de Benelux tunnel ( ) en dat was al +- 130 km heen.
Dus vandaar zijn km stand.
|
di dec 05, 2006 5:21 pm |
|
|
vinkske
ApriliaForum Member
|
Is zo leuk aan een aprilia, die lange afstanden die je kunt doen zonder het beu te worden. Binnekort kan ik het wss ook trug doen
|
di dec 05, 2006 5:25 pm |
|
|
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
move > aprilia gellery
normaal kunnen mensen zich voorstellen in het topic in de huiskamer, maar bij jou gaat het ook om je brommer dus verplaats ik hem even naar de gellery..
vet ding! en welkom natuurlijk!
|
di dec 05, 2006 5:35 pm |
Persoonlijk album
|
|
Ducapri
ApriliaForum Member
|
Daan88 schreef: move > aprilia gellery
normaal kunnen mensen zich voorstellen in het topic in de huiskamer, maar bij jou gaat het ook om je brommer dus verplaats ik hem even naar de gellery..
vet ding! en welkom natuurlijk!
Okej Bedankt Daan!
Ik wist niet helemaal waar ik het mocht plaatsen vandaar!
Maar bedankt allemaal voor jullie reacties!
|
di dec 05, 2006 5:41 pm |
|
|
DennisRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 03, 2005 11:08 pm Berichten: 1466 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Alem
|
Welkom,
Dat heb je ff mooi gedaan man!
Echt heel mooie rs geworden!
_________________ De NnisRs
|
di dec 05, 2006 6:12 pm |
Persoonlijk album
|
|
|