14-2-2009Na bijna 2 jaar nog een updeetje
De mx staat nu te koop, vraagprijs is 800€.
Waarom zo weinig?
Een fitje in achterremleiding en tandwielen+achterband dienen vervangen te worden+hij staat in de weg.
Heeft nu zo'n 17000km :).
Spijt dat ik heb moet wegdoen maarja, er is een tijd van komen en gaan
17-7-2007Heb een led achterlichtje gekocht en eindelijk dat lelijke spatbord er achteraan afgehaald. Kvin em er al veel netter uitzien :)
de foto's spreken vor zich .
15-5-2007Had blok er vanonder gehaald om eens goed proper te maken :d, paar stukken eraf, uitgekuist en weer erop. Er wonderlijk hij loopt nog steeds ^^, en zelf beter als vroeger.
ook ff de knipperlichten eraf gehaald .
klein filmpje:
KLIK!23-4-2007FF mini update over de staat :).
Ondertussen al heel wat kilometertjes gemaakt, ben beginnen rijden in eind december ens indsdien al 2000km erbij gemaakt ^^. Nu staat er dus een 8200 op ongeveer.
Uiterlijk: niet echt veel, spiegel eraf, passagiersteuntjes eraf, handkappen eraf. Ondertussen ook aangereden dus carbon hendeltjes erop (was enige uiterlijke schade)
Over het ongeluk, ik kwam van rechts, auto komt straat uit en schept men achterwiel => ik op grond (gelukkig reed ik 40KM/H ofzo.. Auto doorgereden
. Gelukkig weinig schade: koppelingshendel afebroken, lager in achterwiel kapot en achteras scheef (gelukkig kon die nog rechtgemaakt worden) Wat stukjes uit handvaten maar aan kappen etc.. is er niets.(gelukkig
) Khad me dan ook onder men brommer gegooid =>gevold: gekneusde rib, omgezwikte pols en gebroken pink dus viel nog mee.
Naar garage gedaan en derek onderhoud laten doen:) kostte me zo'n 230€.
Tuf nu al tijdje terug vrolijk rond tegen 85km/h
Wast zo ongeveer (om ff up-to-date te blijven :p)
Vandaag Apriliake gaan halen, een mx.
Nog in goede staat vind ik zo :)