Auteur |
Bericht |
thom_
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 03, 2007 9:58 pm Berichten: 124 Woonplaats: Den Helder
|
Thom's 2007 RS(je)
Laatst bijgewerkt door thom_ op ma apr 02, 2007 7:41 pm, in totaal 12 keer bewerkt.
|
zo feb 18, 2007 2:34 pm |
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 30, 2006 2:42 pm Berichten: 1532 Woonplaats: Spijkenisse
|
Erg mooie RS hoe vind je hem rijden? Heb je al last van je kont gehad? Wees er zuinig op, en ik ga mijn kenteken deze week ook zo zetten zoals jij hem hebt
Oja, waar woon je? Die polder komt me een beetje bekend voor.. Achter Hellevoetsluis, Zuidland??
|
zo feb 18, 2007 3:02 pm |
|
|
Sees RS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 20, 2006 1:10 pm Berichten: 212 Woonplaats: Woudenberg
|
Hele dikke RS. Welkom bij de club.
_________________ Aprilia RS50 Valentino Rossi te koop! Te koop: Aprilia RS50 Valentino Rossi
|
zo feb 18, 2007 3:10 pm |
|
|
P!n0
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 10:15 pm Berichten: 2945 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Vlaardingen
|
StReS KiP, alle polder lijken op elkaar
maar hele mooie RS houd em netjes zou ik zeggen
zo feb 18, 2007 3:27 pm |
Persoonlijk album
|
|
thom_
ApriliaForum Member
|
nog niks aan m'n kont gemerkt, ik heb er nog niet zo lang achter elkaar op gereden ... :(
de windmolens op de 4e foto staan langs het kanaal, de foto is genomen tussen julianadorp (den helder) en callantsoog
en @ kip,, ik weet alleen dat ie heerlijk rijdt, maar vergeleken met andere heb ik geen idee, ik heb nog nooit op andere schakels gezeten....
Laatst bijgewerkt door thom_ op zo feb 18, 2007 5:37 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
zo feb 18, 2007 4:34 pm |
|
|
Tjerk
Administrator
Geregistreerd: ma sep 18, 2006 5:50 pm Berichten: 886 Woonplaats: Hardegarijp
|
Re: Thom's RS(je)
thom_ schreef: Na zestien jaar wachten heb ik d'r eindelijk één !!! Ik moet alleen nog wachten tot 5 maart, omdat ik dan pas voor m'n certificaat ga.... [ goede tip: als je gaat reserveren; OP TIJD BELLEN] Hij rijdt [nu nog] helemaal standaard, er staat nu 180 KM op, dus er valt nog wat in te rijden.... Maarja hier d'r een paar fototjes van : En tot slot m'n opberghokje..., Het is ff proppen maar m'n slot pas d'r precies in :) Ik heb ff een rolletje (rode) velglint gekocht, maar misschien had ik toch beter zwarte kunnen kopen..., maarjah, ik plak het d'r eerst wel ff op en als het niks is.... ik ga ff striPen, later, Thom
Hele mooie rs,, maar waarom ga je niet als reserve voor je rijbewijs? heb ik ook gedaan 3 kwartier van te voren aanwezig zijn en je bent de eerste!
Edit: ik denk dat rood toch het beste is, zwart zie je amper op de velg daarnaast is je band ook al zwart dus is het effect volgens mij weg!
_________________ De aanwezige spelfouten in de bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
|
zo feb 18, 2007 4:46 pm |
|
|
thom_
ApriliaForum Member
|
hoe bedoel je in reserve gaan? Ik heb gehoord dat je een afspraak moest maken met het CBR en dat je anders maar later moet gaan....
Maar het zou natuurlijk wel mooi zijn als ik deze week heen kon !!!
|
zo feb 18, 2007 5:35 pm |
|
|
Tjerk
Administrator
|
thom_ schreef: hoe bedoel je in reserve gaan? Ik heb gehoord dat je een afspraak moest maken met het CBR en dat je anders maar later moet gaan.... Maar het zou natuurlijk wel mooi zijn als ik deze week heen kon !!!
Reserve wordt vanuit het CBR niet over gepraat, als jij weet op welke datums en vanaf hoelaat het is moet je er ruim van te voren heen gaan en zeggen dat je op de reserve lijst wilt.
Er zijn altijd mensen die niet opkomen dagen en zodra de theorie begint en de luitjes dat zaaltje in gaan wordt er gekeken hoe veel plaatsen er vrij zijn en als je reserve 1 bent kom jij daar voor in de plaats ( afhankelijk hoeveel er vrij is ).
Ik ben als reserve geweest en had het in één keer.
Dan heb je het wel sneller
_________________ De aanwezige spelfouten in de bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
|
zo feb 18, 2007 5:39 pm |
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
|
Ben ook als reserve gegaan en kwam ook gelijk aan de beurt
|
zo feb 18, 2007 5:44 pm |
|
|
Tjerk
Administrator
|
StReS KiP schreef: Ben ook als reserve gegaan en kwam ook gelijk aan de beurt
idd bij mij waren toen 3 of 4 reserve's
|
zo feb 18, 2007 5:48 pm |
|
|
thom_
ApriliaForum Member
|
maar hoe werkt dat dan ? Je komt gewoon zonder afspraak aan en als d'r iemand niet op komt dagen kun je in die plaats ?
Als ik dat had geweten....
en ik heb het probleem dat ik wel een stukje moet rijden om examen te doen, dus heb geen zin om d'r voor lul te komen
Laatst bijgewerkt door thom_ op di feb 20, 2007 10:27 am, in totaal 1 keer bewerkt.
|
zo feb 18, 2007 5:49 pm |
|
|
BuxirS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 4:11 pm Berichten: 3214 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Noordelijk
|
Mooie brommer!
_________________ Ex-moderator uit de gouden tijden van dit forum.
|
zo feb 18, 2007 5:51 pm |
Persoonlijk album
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
|
nee je gaat 's ochtends erheen en zegt datje op de reserve lijst wil.. je komt iig minstens 3kwartier van te voren..
|
zo feb 18, 2007 5:51 pm |
|
|
THAI-fight
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 15, 2005 7:26 pm Berichten: 394 Woonplaats: ja
|
_________________ met heroïne ga je heel hard achteruit,het is zelfs dodelijk...met brommer rijden ga je heel hard vooruit,alleen je betrekt er andere mensen bij...
...it´s not a game , it´s real...
|
zo feb 18, 2007 6:03 pm |
|
|
thom_
ApriliaForum Member
|
pokerface schreef: http://www.youtube.com/watch?v=xMfdG9hVl2s&mode=related&search= Regel jij een bandje ? BuxirS schreef: Mooie brommer!
mooi kleurtje hé ?
|
zo feb 18, 2007 6:09 pm |
|
|
|