Auteur |
Bericht |
3itch
ApriliaForum Member
|
trotse eigenaar van red rose -3itch
Hallo!
Hier dus plaatjes mijn zojuist aangeschafte red rose uit '91
De eerste is van marktplaats want daar staat ook de koffer er nog op die we voor het vervoer er af hebben gehaald.
de andere twee dus na vervoer gemaakt.
Het was trouwens nog een hele toestand.
Ik kreeg vanochtend ineens een telefoontje dat er iemand was die 50 euro meer had geboden en dat er kans was dat de brommer al verkocht zou zijn voordat ik er kwam. En dat terwijl de brommer al aan mij was beloofd en we een afspraak hadden gemaakt!!!
Nou ja, blijkt dat er een of andere handelaar er tussen was gaan zitten en de arme man had omgeluld om de brommer aan hem te verkopen.
Kwaad dat ik was!!! Uiteindelijk is het na veel geruzie over en weer toch wel goedgekomen en ben ik dus nu de trotse eigenaar van dit beesie.
Alles is origineel van aprilia, er is niet extreem aan gesleuteld ook niet opgevoerd.
Ik krijg de boekjes nagestuurd en ik heb er een acculader bijgekregen van de nieuwe accu die er net is ingezet.
Hij heeft een km stand van 16500 dus er is niet veel mee gereden in de afgelopen 16 jaar en hij heeft altijd binnen gestaan. En ik heb ook aprilia gereedschap gekregen in het originele tasje. Oh en ik heb hem van de eerste eigenaar gekocht!!
En het allerbelangrijkst: hij rijdt heerlijk en zit ook lekker. Enig probleem is dat ie snel afslaat in het begin, maar dat is een kwestie van wennen denk ik.
Nou dat was wel een heel verhaal...dus stop ik maar met ratelen.
Groetjes,
Cat
|
wo aug 30, 2006 11:42 pm |
|
|
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
mooie brommer!
veel plezier er mee
|
wo aug 30, 2006 11:45 pm |
Persoonlijk album
|
|
Röbke
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 03, 2004 8:39 pm Berichten: 426 Afbeeldingen: 60 Woonplaats: Venlo
|
Mooi ding, gelukkig is die mooier zonder die lelijke hut koffer!!!
_________________ Aixam Crossline "Sound Bitch" Sound Bitch Moderator; http://www.45tuners.nl/ No Faster Then Life!!
|
do aug 31, 2006 12:08 am |
Persoonlijk album
|
|
3itch
ApriliaForum Member
|
haha ja die laten we er dus lekker af
ps ik heb niog een originele aprilia koffer te koop
|
do aug 31, 2006 12:12 am |
|
|
Röbke
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 03, 2004 8:39 pm Berichten: 426 Afbeeldingen: 60 Woonplaats: Venlo
|
Ik weet niet zeker als het de foto is maar volgens mijn hangt de ketting wat slap
niet overdreven veel een beetje maar, als ik het zo zie... als ik het mis heb hoor ik
dat graag...
_________________ Aixam Crossline "Sound Bitch" Sound Bitch Moderator; http://www.45tuners.nl/ No Faster Then Life!!
|
do aug 31, 2006 1:01 am |
Persoonlijk album
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
je gele plaat op je voorspatbord mag er af hoor.. aangezien je kenteken hebt
|
do aug 31, 2006 3:01 am |
|
|
Pepijn_KawaZX6
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 04, 2005 3:27 pm Berichten: 673 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Nijkerk
|
ja cker mooie red rose hoor, ziet dr supernetjes uit
_________________ Honda CBR600F Laser Titanium KANON!!!!!!!!!
|
do aug 31, 2006 12:59 pm |
Persoonlijk album
|
|
rs-w
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo aug 30, 2006 6:11 pm Berichten: 650 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: ijmuiden
|
ziet er goed uit
_________________ mijn rsje http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=4327
|
do aug 31, 2006 3:46 pm |
|
|
Nollie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 10:58 pm Berichten: 944 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Sprang-Capelle
|
idd erg mooi
_________________ Een echten man zorgt dat hij bier zuipen kan!
|
do aug 31, 2006 5:10 pm |
Persoonlijk album
|
|
btwee
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 8:26 pm Berichten: 159 Afbeeldingen: 12 Woonplaats: Zundert
|
een zeer mooie brommer
_________________ ride to live live to ride (chrome acsent) ik heb dislectie dus het kan zijn dat ik wat dingen fout typ
|
do aug 31, 2006 5:18 pm |
Persoonlijk album
|
|
3itch
ApriliaForum Member
|
@Grave Digger: goed dat je het zegt dan zal ik er even naar (laten) kijken.
@Racekees: Oh dat is echt heel fijn ik hoopte al dat ik dat lelijke ding eraf mocht slopen maar toen ik zei dat ik hem eraf wou werd er om me heen gegild dat het niet mocht omdat ik dan strafbaar zou zijn. dat ga ik er fijn even inpeperen.
Leuk dat jullie hem mooi vinden
|
do aug 31, 2006 11:52 pm |
|
|
Röbke
ApriliaForum Member
|
Dat hoef je niet na te laten kijken, dat kun je zelf! gewoon op je brommer gaan
zitten en dan met je linker vinger voelen als er speling aan zit, er mag speling in
zitten 30mm. Als je dat hebt nagekeken ga je naar de keuken en pakt wat koffie
uit het pakje/doosje of waar het in zit... dan mengen met wat Dreft/Dubro, enz,
dan ben je gelijk ook de olie en vet van je handen.. "Dit als je klaar bent!!"
Heb je meer speling dan de 30mm, dan het achter wiel bouten losdraaien. Links en
rechts zitten steekboutjes, draai die een klein beetje naar buiten, een halve/hele
draai dan even controleren of de ketting nu wel aan de eisen voldoet, is dat zo,
dan de bouten van de achter as weer vast draaien. En Klaar is Cat!!!
|
vr sep 01, 2006 12:07 am |
Persoonlijk album
|
|
poggiali-pieter
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo aug 30, 2006 2:08 pm Berichten: 282 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: ijmuiden
|
mooi ding man ziet er netjes uit
_________________ Je bent pas rijk als je iets heb wat niet te koop is
dit is mij rs: www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=4322
|
vr sep 01, 2006 11:32 am |
Persoonlijk album
|
|
3itch
ApriliaForum Member
|
Grave Digger schreef: Dat hoef je niet na te laten kijken, dat kun je zelf! gewoon op je brommer gaan zitten en dan met je linker vinger voelen als er speling aan zit, er mag speling in zitten 30mm. Als je dat hebt nagekeken ga je naar de keuken en pakt wat koffie uit het pakje/doosje of waar het in zit... dan mengen met wat Dreft/Dubro, enz, dan ben je gelijk ook de olie en vet van je handen.. "Dit als je klaar bent!!"
Heb je meer speling dan de 30mm, dan het achter wiel bouten losdraaien. Links en rechts zitten steekboutjes, draai die een klein beetje naar buiten, een halve/hele draai dan even controleren of de ketting nu wel aan de eisen voldoet, is dat zo, dan de bouten van de achter as weer vast draaien. En Klaar is Cat!!!
haha als je het zo zegt klinkt het heel eenvoudig. Maar ik ben echt erg onhandig. Computertje sleutelen gaat nog wel maar brommers en fietsen...
Ik ga het wel proberen, kijken of ik begrijp wat je bedoelt (of iemand anders die ik ken)
Nu staat de brommer nog bij mijn vader in de schuur tot ik zelf een plek heb om hem te stallen. (Zit midden in verhuizing)
Maart zodra ik de brommer bij mijn nieuwe huis heb zal ik eens kijken.
|
vr sep 01, 2006 12:54 pm |
|
|
supervaags
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 18, 2005 3:04 pm Berichten: 1389 Afbeeldingen: 2
|
mooi ding ziet er nog goed uit zeg
ketting spannen stelt echt geen bal voor hoor, wijst zich allemaal vanzelf wel
vr sep 01, 2006 1:05 pm |
Persoonlijk album