Dit is dan mijn Aprilia Rs Repsol had m voor niet echt veel gekocht...Ging m liever zelf naar mijn zin maken
Op het moment legt hij uit elkaar ga het Frame polijsten en blok ''tunen''
Hij was in Februari nog standaard en rood met blauw(Slecht gespoten)
En ehm als hij weer in elkaar staat is het weer een Repsol
met deze setup ;
Gilardoni 74cc getuned
24mm D-Slide
28mm Metrakit spruitstuk
Malossi Membraan
Malossi koppeling
HPI Binnenrotor 2006 + HPI Lichtspoel
Doppler Volle Race krukas
Bewerkte/Getunede Carters
C3 Lagers
Yasuni R3 + Kevlar demper
Koso ''Waterdichte'' Powerfilter
Primaire vertanding 47/11 word misschien 47/14 brommer is nog nie af en denk dat 47/11 te kort word ivm orginele versnellingsbak
Alarm, Datatag
Banden 90 / 130
Als hij klaar is is't dus net als foto 1 maar dan is mijn frame ook gepolijst...
Doelstelling : 140 ECHTE km's p/u halen en dan niet kruipend
Nieuw blok hangt eronder icm :
Gilardoni 74cc
Dell''orto 21mm
Malossi/Metrakit koppeling
Metrakit uitlaat
13/47
Topsnelheid : 135km/u +/-
Autowheelie's tot in zijn 3:P
Laat maar ff weten wat je er van vind
't legt een beetje erg stil
ALS ik hem terug krijg maak ik hem gewoon af
Is dus in beslag genomen op 28 Augustus 2006
Ben ook voorgekomen rechter ging er over nadenken over terug geven ik had gezegd dat ik m evt laat keuren dus dan moet ik ff opzoek naar orgineele onderdelen
mja over 2 weken hoor ik op papier de uitslag
En dus niet terug gekregen