Zoo, dan zal ik ook maar even mijn RS op het forum zetten. Ik heb hem afgelopen Mei vakantie gehaald uit Spijkenisse. Het was allemaal een beetje vlug gegaan, het was vrijdag ochtend 8 uur kwam me broertje mijn kamer binnen. Niieels Nieels ik heb een mooie brommer voor je gezien, dus ik pats me bed uit en even de computer aangezet. Toen ik eenmaal de brommer had gezien vond ik het wel wat dus ik tegen mijn moeder zeggen, zei zo van jaa.. onze auto heeft geen trekhaak hé! ik zo van
dat is ook zo.. maar mijn mama vond het ook wel een mooi ding dus hup mijn vader op zijn werk bellen. Ja je zoon heeft een mooie brommer gezien dus hij zo van ja.. jaa. jaa.. regel maar een auto en een kar dan rijd ik er vanaaf wel met hem naartoe. Dus oke makkelijk gezegt is niet altijd makkelijk te doen.. Mijn ma gelijk beginnen met bellen naar kennissen of we auto konden lenen en ja hoor binnen 10 min. hadden we een auto
en een kar. Mijn vader zou die avond pas om 7 uur thuiskomen dus ik zenuwachtig wachten..
tot me pa thuis zo komen. Eenmaal thuis even snel wat gegeten en hup de auto in want het was een ritje van 2,5 uur voordat we daar waren. Eenmaal daar stonden ze al voor de deur op ons te wachten het was al half 11 ondertussen dus het was een beetje donker. De brommer zag er wel goed uit dus meenemen die hap, hup de kar in en rijden terug naar huis. Onderweg nog even gestopt voor een hapje en een drankje, kijken we in de kar is hij omgevallen..
hele kar onder de olie en benzine... dus maar weer goed vast gebonden en weer verder gereden, en zo kwamen we om half 2 weer thuis en hebben we de brommer achter thuis gezet en lekker naar bedje gegaan.
Dit was nog eens een verhaal
maarja volgende ochtend even gereden 6 KM en toen hup weer achter thuis want in ben nog geen 16
nog even de setup:
Orgineel
Orgineel
Orgineel
Orgineel
Orgineel
Uitlaat ontgrenst
Moet wel vervangen worden want is bijna doorgeroest.. Dus als je wat hebt liggen zeg het me even dan!!
tot slot nog even wat fototjes:
[/i]