Tuareg crosser (zwarte cross 2006)
Auteur |
Bericht |
Robert
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr okt 29, 2004 10:35 pm Berichten: 461 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: zutphen
|
Tuareg crosser (zwarte cross 2006)
Me aprilia weer beetje opgeknapt, tis een oude tuareg uit 1986.
Dit modelletje zie je vrij weinig in nederland, hij komt overigens uit italie import.
Het blok is gewoon een RV4, met wategekoelde cilinder. De koppeling en de voorvering moet ik nog wat aanpassen voor de zwarte cross, maar voor de rest blaast het als een gek.
Setup is wel lekker:
Motorisch
75cc polini
24mm D-slide (helaas oko, zoek nog een betere)
bidalot uitlaat van derbi
lichte vertanding 12t voor achter weet ik niet uit me hoofd
AF1 radiator (dubbel zo groot als ori)
Optisch
Joni achterspatbord
Aprilia RX voor spatbord
Kenda crossbanden 21 en 18 inch
zwarte cross stuurrol
RVS nummerplaatbord voorop
Hier de foto's
Ik heb hem nog niet geklokt, maar op de weg redt hij volgens mij wel 80 km.u en maakt lekker veel toeren.
Alleen is de voorvork enigzins versleten, hij veert nu zeer diep in.
_________________ Wat niet past, lassen we vast! Mijn Cross RX Jägermeister RX zie ook veel Aprilia RX en cross dingen op http://www.wejewel.nl
Laatst bijgewerkt door Robert op vr jan 26, 2007 4:22 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
|
wo jul 13, 2005 6:16 pm |
Persoonlijk album
|
|
Sjouke
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 15, 2004 5:13 pm Berichten: 263 Afbeeldingen: 10 Woonplaats: Overschild, provincie Groningen
|
Leuk ding, kan je nog een beetje meekomen met die andere crossers denk je?
|
wo jul 13, 2005 7:44 pm |
Persoonlijk album
|
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
whahaha robert, jij bent echt erg!
Wel lachen om zo mee te doen.
|
wo jul 13, 2005 8:11 pm |
Persoonlijk album
|
|
Nollie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 10:58 pm Berichten: 944 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Sprang-Capelle
|
zier er niet slecht ui ... vor aal de etwie waar je je pennen in kan doen
_________________ Een echten man zorgt dat hij bier zuipen kan!
|
wo jul 13, 2005 8:32 pm |
Persoonlijk album
|
|
Robert
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr okt 29, 2004 10:35 pm Berichten: 461 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: zutphen
|
hahaha ja dat etui zit aant zadeldek vast, ik doe er wel ene paar grolsch blikjes in.
Komt goed....
maar hij trekt goed, als ik maar lol heb, er is een modderbak en meelbak, dus in die volgorde kom je er goed uit te zien
_________________ Wat niet past, lassen we vast! Mijn Cross RX Jägermeister RX zie ook veel Aprilia RX en cross dingen op http://www.wejewel.nl
|
do jul 14, 2005 9:38 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS Rens
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 09, 2004 7:12 pm Berichten: 906 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Veldhoven
|
vetzeg
_________________ RPP Crew
Mijn ex-Aprilia RS50 `04 Manuel Pogiali Black Edition
|
do jul 14, 2005 10:04 pm |
Persoonlijk album
|
|
wesco
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jul 06, 2005 12:12 pm Berichten: 491 Woonplaats: winterswijk :P
|
joow moet je zondag ook nog ?? ik wil wel eens zien hoe dat loopt
_________________ jongens ben zwaar dislectie s het is soms moeilijk te leezen maar aub geen lulige op merkingen bedank als vast
|
do jul 14, 2005 10:19 pm |
|
|
etx-power
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr apr 01, 2005 1:02 pm Berichten: 99 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: uithuizen
|
damn robert......zonde zonde zonde..... maar hou de eer hoog he jochie!!
(trouwens, vette bandjes dat wel...)
_________________ «aprilia etx 50 'husqvarna endurance edition'»
de legende leeft voort...als ik er weer tijd veur heb...
|
do jul 14, 2005 11:00 pm |
Persoonlijk album
|
|
Robert
ApriliaForum Member
|
Hehehe
alles overleefd, alleen de radiator zweet enorm, komt damp uit.
En motorblok maakt nu rare geluiden, de laatste manche was zwaar, maar alles uitgereden!!
|
ma jul 18, 2005 12:49 pm |
Persoonlijk album
|
|
Vero
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr jan 28, 2005 9:43 am Berichten: 37 Woonplaats: Hippolytushoef
|
fotows ???
|
ma jul 18, 2005 5:22 pm |
|
|
etx-power
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr apr 01, 2005 1:02 pm Berichten: 99 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: uithuizen
|
toppertje robert... tuareggeis kunnen wel tegen een stootje
_________________ «aprilia etx 50 'husqvarna endurance edition'»
de legende leeft voort...als ik er weer tijd veur heb...
|
ma jul 18, 2005 6:56 pm |
Persoonlijk album
|
|
Robert
ApriliaForum Member
|
Nou, het was dit jaar weer fantastisch, goed gelachen, gezopen, gevreten, enz enz....
De aprilia heeft het niet geheel overleefd, hij loopt en rijd nog wel, maar komen dikke geluiden uit het blokje.
1e manche klapte ik overigens op een gek met een scooter, ging erg hard, pleurde over de kop, aprilia in de nek, die andere gast ook half na de klote......maar trappen en crossen weer
Ben bij mekaar 5x gevallen, 1x die botsing, 2x omdat er iemand voor me op de bek ging liggen en dan uitwijken enzow en 2x te plat/glad/modder
Heb een aantal fotos gemaakt, ik had nummero 8 en me kameraad nummer 9 (honda MT, oranje shirt)
http://www.jezus.islamiet.nl/images/zwa ... cross2005/
|
ma jul 18, 2005 7:02 pm |
Persoonlijk album
|
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
whahaha cool
|
ma jul 18, 2005 11:05 pm |
Persoonlijk album
|
|
wesco
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jul 06, 2005 12:12 pm Berichten: 491 Woonplaats: winterswijk :P
|
heej man ik hep je nog zien jaagen ofer de baan liep mooi man
jij had tog dat bruine pakkie aan
_________________ jongens ben zwaar dislectie s het is soms moeilijk te leezen maar aub geen lulige op merkingen bedank als vast
|
wo jul 20, 2005 6:19 pm |
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Hahaha Zwarte Cross was egt een succes. Khad jou ook nog gezien!
Die dakar vrachtwagens waren egt indrukwekkend, en gingen lekker door die kleine bochtjes heheh. Volgend jaar ga ik ook meedoen samen met me broer, we zijn bezig met zo'n oude zitgrasmaaier.
|
wo jul 20, 2005 6:25 pm |
Persoonlijk album
|
|
|